Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
„Darnu Group“ valdomos gastronominės erdvės „Paupio turgus“ nuomininkų apyvarta praėjusiais metais pasiekė 7,3 mln. eurų, 2 proc. daugiau nei ankstesniais metais. „Paupio turgus“ sulaukė 1,4 mln. lankytojų, kuriuos čia pritraukė ne tik po turgaus stogu įsikūrę 17 restoranų ir 3 barai, bet ir organizuoti specialūs renginiai.
„Nepaisant įtemptos situacijos maitinimo sektoriuje, kuriai įtakos turėjo pridėtinės vertės mokesčio lengvatos panaikinimas, „Paupio turguje“ pavyko išlaikyti didelius klientų srautus bei auginti apyvartą. Tai, kad neužtikrintumo sąlygomis „Paupio turgus“ tapo sėkmingu traukos tašku Vilniuje, labiausiai lėmė tinkama ir paklausą atitinkanti virtuvių įvairovė, skirtingiems lankytojų poreikiams pritaikytos erdvės bei gebėjimas greitai reaguoti į kintančius lankytojų įpročius“, – sako „Darnu Group“ restoranų veiklos ir plėtros vadovė Anželika Šiško.
„Darnu Group“ atstovė sako, kad dėl šiais metais įdiegtos nuotolinio užsakymo sistemos apsilankymai „Paupio turguje“ klientams tapo dar patogesni.
„Šiemet pasipildėme ir nedidele vaikų zona, kurią itin pamėgo mūsų mažieji lankytojai ir jų tėvai. Čia turime jau anksčiau įrengtą patogų kampelį ir augintiniams, tad „Paupio turgus“, kaip gyvas organizmas, transformuojasi ir prisitaiko prie vis platesnės auditorijos poreikių. Pastebime, kad mūsų gastronominę erdvę vis dažniau atranda užsienio turistai, o gyventojai bei įmonės ją dažniau renkasi savo šventėms ar verslo susitikimams“, – komentuoja A. Šiško.
Piko metu prisireikė papildomų vietų
Analizuodama sezoniškumą, „Darnu Group“ ekspertė pastebi, kad aktyvusis laikotarpis „Paupio turguje“ ilgėja, o piko metu verčia ieškoti sprendimų, kaip sutalpinti visus norinčius.
„Didžiausių lankytojų srautų sulaukiame balandžio-spalio mėnesiais, ypač tuo metu, kada komfortiškai galima leisti laiką lauke. Prasidėjus geriems orams, lankytojų išsyk pastebimai padaugėja, o kuo ilgiau šilti orai išsilaiko, tuo ilgiau gali tęstis ir lauko kavinių bei padidėjusių lankytojų srautų sezonas“, – sako ji.
„Darnu Group“ atstovė skaičiuoja, kad šaltuoju sezonu „Paupio turgus“ gali pasiūlyti apie 350 sėdimų vietų, šiltuoju skaičius auga daugiau nei dvigubai.
„Ne tik „Paupio turgus“ bet ir visas Paupio rajonas, apimantis gausią skirtingų verslų bendruomenę, patrauklias ir jaukias vietas pasivaikščiojimams, po kvartalą išsidėsčiusius akį traukiančius meno kūrinius, atveda čia lankytojus. Nenuostabu, kad nemaža dalis į Paupį atvykusių visai kitu tikslu, galiausiai vis tiek prisėda pasimėgauti maistu ar bent puodeliu kavos“, – sako A. Šiško.
Renginiai traukia lankytojus
Siekiant ne tik atliepti rajono gyventojų bei svečių poreikius ir įpročius, bet ir kurti naujus, „Paupio turguje“ buvo organizuojama daugiau kaip 20 įvairių renginių. Čia lankytojai galėjo ne tik mėgautis įvairių atlikėjų koncertais ar stebėti populiarius muzikos bei sporto renginius, bet ir įsitraukti į veiklas šeimoms, orientuotoms į mažuosius.
Tuo metu apžvelgdama prognozuojamas 2025-ųjų tendencijas, A. Šiško sako besitikinti didesnio „maistautojų“ dėmesio įvairioms gastronominėms patirtims.
„Maitinimo srityje, kaip ir madoje, viskas greitai keičiasi ir su laiku grįžta atgal. Šiandien maitinimo vietos stengiasi ne tik pasotinti lankytojus, bet ir sukurti išskirtinę gastronominę patirtį – tai diktuoja ne tik restoranų branda, bet ir lankytojų lūkesčiai. Ši tendencija neabejotinai tęsis, o orientaciją į kokybę, skonį bei jo įvairovę išlaikys ir „Paupio turgaus“ gastronomijos vietos“, – sako ekspertė.
Verslai savo efektyvumui rašo 7 balus: išskyrė svarbiausius iššūkius
Gautas statybų leidimas antrajam „Darnu Group“ vystomo „Sakų“ kvartalo etapui
„Darnu Group“: NT pardavimai sostinėje siekia naujas aukštumas, tačiau kainų šuolis mažai tikėtinas
Kaip atrodo šiuolaikinis inžinierius: šalmo prireikia, bet svarbiausia – idėjos
„Darnu Group“ pirmieji prekybinių sandėlių rinkoje siūlo kaupiamosios nuomos paslaugą
„Paupio turgus“ lankytojus kviečia į tris naujus restoranus
„Darnu Group“: pirminė aukštos klasės būsto rinka sostinėje augo 6 kartus
Išskirtiniame rajone ant Neries kranto „Sakai“ įsikurs sporto klubas ir odontologijos klinika
„Darnu Group“ plečia savo valdomą viešbutį „Urbihop“
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...