Paskelbta
2 metai prieš-
Klausimą „kur pietauti?“ darbuotojai vis dažniau sprendžia užsisakydami maistą į biurus ir tokiu būdu neapribodami savo pasirinkimų keletu arčiausiai darbo vietos esančių maitinimo įstaigų. Tokią galimybę kaip privalumą savo darbuotojams vis dažniau suteikia ir darbdaviai, kuriems tai leidžia didinti darbovietės patrauklumą ir taupyti specialistų laiką. „Wolt“ duomenys rodo, kad maisto užsakymų į biurus skaičius Lietuvoje per metus reikšmingai išaugo, o darbuotojų pietų patiekalų preferencijos gerokai pasikeitė.
Salotas iškeitė į kebabus
Jei pernai Lietuvoje populiariausi į biurus užsakyti patiekalai buvo salotos su lašiša ir makaronais, ant grotelių keptas vištienos kepsnys ir Cezario salotos, tai šiemet ryškiai dominuoja kebabas lavaše. Toliau biurų darbuotojų mėgstamiausių patiekalų sąraše šiemet rikiuojasi Kijevo kotletas ir traški vištiena saldžiarūgščiame padaže.
Kaip rodo užsakymų duomenys, darbuotojų maisto pasirinkimus veikia ir sezoniškumas. Pavyzdžiui, pavasario ir vasaros mėnesiais į Lietuvos biurų darbuotojų mėgstamiausių patiekalų gretas įsiveržė šaltibarščiai. Be to, vasarą, lyginant su šaltuoju sezonu, dvigubai išaugo ir gazuoto vandens užsakymai.
Darbuotojai Latvijoje taip pat vis dažniau dėl pietų nesuka galvos – maistą užsisako į biurus. Populiariausi latvių pasirinkimai – bandelės su šonine, dienos pietų pasiūlymas ir kebabas lėkštėje. Tuo tarpu estai išsiskiria polinkiu košėms – populiariausių užsakymų į Estijos biurus dvidešimtuke galima aptikti net trijų rūšių košes. Tai rodo, jog šios šalies, kurioje maisto pristatymo paslauga verslui naudojamasi daugiausiai, darbuotojai biuruose ne tik pietauja, bet ir pusryčiauja. Be to, estai į biurus užsisako itin daug pieno ir bananų, o pietums neatsisako lėkštės sriubos. Estijoje iš patiekalų tai yra populiariausias pasirinkimas.
Maisto užsakymas į biurus – darbuotojų vis labiau vertinamas privalumas
Lankstumas pietaujant darbuotojams daugelyje šalių tampa vis svarbesniu ir darbo aplinkos patrauklumą reikšmingai didinančiu veiksniu. Tai patvirtina ir pernai kompanijos „DoorDash“, kuriai priklauso „Wolt“, JAV atlikta daugiau nei 2 tūkst. darbuotojų įvairiuose veiklos sektoriuose apklausa. Jos duomenys rodo, kad darbdavio suteikiamas maistas darbuotojams yra tarp 3 labiausiai grįžti į biurus motyvuojančių privalumų. Jį paminėjo 38 proc. apklausos dalyvių. Už šią vertę darbuotojams svarbesni tik tokie faktoriai kaip darbdavio padengiami kelionės į darbą kaštai (42 proc.) ir galimybė praleisti daugiau laiko su kolegomis (45 proc.).
„Darbdaviai siekia didinti darbuotojų įsitraukimą ir pasitenkinimą darbu, o maisto užsakymas į biurus tampa vienu iš būdų tai padaryti. Ši tendencija yra vis ryškesnė ir Baltijos šalyse. Tai neturėtų stebinti, nes, kaip rodo tyrimai, darbdavio suteikiamas maitinimas yra vienas labiausiai darbuotojų vertinamų privalumų, motyvuojančių grįžti dirbti į biurus. Tačiau ne visos įmonės yra įsikūrusiosios verslo centruose, turinčiuose dienos pietų restoraną ar kavinę. Net jei biure veikia maitinimo įstaiga, darbuotojai dažniausiai nori didesnės pasirinkimo laisvės, neapsiriboti vieno restorano meniu. Maisto pristatymas į biurą šiuo požiūriu yra daugiau lankstumo suteikiantis sprendimas“, – sako laikinai einantis „Wolt Baltics“ generalinio direktoriaus pareigas Mantas Lomsargis.
Anot M. Lomsargio, „Wolt for Work“ paslauga vis dažniau naudojamasi ir aprūpinant biurą užkandžiais, ruošiantis įmonių renginiams, komandų formavimo veikloms, vakarėliams. Tą liudija užsakymų iš parduotuvių duomenys – kurjeriai-partneriai į biurus Lietuvoje šiemet pristatė nemažus kiekius bananų, sausainių, gaiviųjų gėrimų, pieno, spurgų, žaliųjų citrinų, užkandėlių su kumpiu ir varške bei špinatais ar netgi tokių egzotiškų vaisių kaip kvapioji pasiflora.
Skaitmeninių platformų vertė verslui: daugiau klientų be papildomų rūpesčių
Kūrybiškas rugsėjo chaosas: kaip rašytojo T. Dirgėlos šeima tvarkosi su naujo starto iššūkiais
Pristatymo programėlės keičia Lietuvos gyventojų įpročius: nuo maisto atradimų iki rūpesčio artimaisiais
Nauja partnerystė Lietuvos skaitmeninėje rinkoje: nuo šiol – dar platesnės galimybės apsipirkti internetu
Kad mieste tilptume visi: „Wolt“ pradeda saugaus eismo kampaniją
Lietuva – pirmoji iš Baltijos šalių, kurioje galima įsigyti nereceptinius vaistus internetu
Meilės evoliucija: kaip keičiasi mūsų požiūris į Valentino dieną?
Nuo mėsainių iki tulpių: sužinokite, ką lietuviai labiausiai užsakinėjo 2024-aisiais
Svarbi partnerystė: „Wolt“ ir „Revolut“ sujungia jėgas
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...