Paskelbta
5 metai prieš-
Praėjus pirmajam karantino mėnesiui, fiksuojama ženkliai pasikeitusi gyventojų apsipirkimo internetinėse parduotuvėse elgsena – pirkėjai daugiau planuoja ir dažniau lygina kainas.
„Vartojimo tendencijos rodo, ka perkantys internetu vertina papildomas galimybes palyginti prekių techninius parametrus ir kainą, pirkimo metu ieško informacijos apie kitų vartotojų patirtį. Klientai aktyviai dalinasi nuorodomis į planuojamus pirkinius su šeimos nariais ar draugais, tariasi ir kartu sprendžia, ar prekė šiuo metu reikalinga“, – teigia ekspertas.
Pasak jo, vis daugiau lietuvių pastebi ir kitus elektroninės prekybos privalumus: laiko taupymą, apsipirkimą pačiam patogiu metu, platų asortimentą ar prekių pristatymą tiesiai į namus.
Įvesti judėjimo ribojimai pakoregavo ir gyventojų dažniausiai įsigyjamų prekių krepšelius.
Prasidėjęs nuotolinis darbas ir virtualios pamokos taip pat prisidėjo prie vartotojų pirkinių krepšelių pokyčių. Išaugę kompiuterinės technikos bei baldų pardavimai rodo, kad lietuviai pasirūpino patogiomis darbo vietomis bei mokymosi erdvėmis savo namuose.
Daugiau laiko praleisdami namuose, šalies gyventojai prisiruošė imtis ilgą laiką atidėliotų būsto tvarkymo, remonto ir net statybos darbų, augo statybinių ir apdailos prekių pardavimai.
Pasak J. Rubaževičiaus, dar viena karantino tendencija – gyventojai nori saugiai mėgautis grynu oru. Tai rodo ir šiuo metu itin padidėjęs susidomėjimas namams ar sodui skirtais lauko baldais.
„Kesko Senukai Digital“ vadovo teigimu, karantino laikotarpiu bendrovėje papildomai įdarbinta daugiau nei 50 darbuotojų. Taip pat nuolat efektyvinami procesai bei kompiuterinės sistemos, kad klientai galėtų sulaukti savo pirkinių kaip galima greičiau.
„Judėjimo apribojimų nulemti pokyčiai paspartino elektroninės prekybos evoliucionavimą ir atskleidė neišnaudotas galimybes optimizuoti tradicinius procesus, taip sukuriant geresnę apsipirkimo internetu patirtį. Tokį pirkimo būdą išbandę klientai įvertina privalumus, todėl drąsiau ir dažniau sugrįžta“, – sako J. Rubaževičius.
Prasidėjus karantinui Lietuvoje, 47 proc. šalies gyventojų teigė pirkę internetinėse parduotuvėse, o 31 proc. iš jų nurodė, kad elektronine prekyba naudojosi būtent dėl to, kad šalyje yra įvesti judėjimo apribojimai, skelbiama „Inspired UM“ ir KOG instituto tyrime. Apsipirkusieji internetu dažniausiai rinkosi elektronines parduotuves „Barbora.lt“, „Eurovaistinė.lt“ bei „Senukai.lt“.
Iki Kalėdų skaičiuojant paskutines dienas, internete vis daugėja pačių įvairiausių šventinių išpardavimų pasiūlymų. Rinkodaros ekspertai sutaria: nors dėl didžiulio reklamų...
Giliųjų žemės ūkio technologijų startuolis „Freya Cultivation Systems“ pritraukė 500 tūkst. eurų investiciją, kurios lėšomis šalia Kauno bus įrengtas demonstracinis...
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ pradeda trečiojo etapo statybas daugiabučių projekte „ReVingis“ – kvartale „City Space“ 2026 m. antroje...
Šeštadienį, gruodžio 14 d, Vilniuje apsilankė legendinis „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas, keliaujantis per Baltijos šalis ir skleidžiantis šventinę nuotaiką visiems. Karavane,...
Palaipsniui mažėjanti „Euribor“ palūkanų norma, gerėjančios galimybės pasiskolinti didesnę sumą ir kiti faktoriai skatina Lietuvos gyventojus į sprendimą įsigyti nuosavą...
Pripažinkite – jau planuojate, kas karaliaus ant jūsų šventinio stalo. Nors Kalėdos – laikas, kuomet tvarumą dažnas pamiršta ir neretai...
Plikledis kelyje sukuria pavojingas situacijas, kurios dažnai baigiasi automobilio slydimu. Deja, šių vairavimo aplinkybių pavojus žiemą vis dar nėra tinkamai...
Artėjančios žiemos šventės – darbymetis nusikaltėliams ir kibernetinėje, ir fizinėje erdvėje. Ekspertų teigimu, apimti kalėdinės karštligės, dažnai prarandame kritinį mąstymą,...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...