Paskelbta
5 metai prieš-
Praėjus pirmajam karantino mėnesiui, fiksuojama ženkliai pasikeitusi gyventojų apsipirkimo internetinėse parduotuvėse elgsena – pirkėjai daugiau planuoja ir dažniau lygina kainas.
„Vartojimo tendencijos rodo, ka perkantys internetu vertina papildomas galimybes palyginti prekių techninius parametrus ir kainą, pirkimo metu ieško informacijos apie kitų vartotojų patirtį. Klientai aktyviai dalinasi nuorodomis į planuojamus pirkinius su šeimos nariais ar draugais, tariasi ir kartu sprendžia, ar prekė šiuo metu reikalinga“, – teigia ekspertas.
Pasak jo, vis daugiau lietuvių pastebi ir kitus elektroninės prekybos privalumus: laiko taupymą, apsipirkimą pačiam patogiu metu, platų asortimentą ar prekių pristatymą tiesiai į namus.
Įvesti judėjimo ribojimai pakoregavo ir gyventojų dažniausiai įsigyjamų prekių krepšelius.
Prasidėjęs nuotolinis darbas ir virtualios pamokos taip pat prisidėjo prie vartotojų pirkinių krepšelių pokyčių. Išaugę kompiuterinės technikos bei baldų pardavimai rodo, kad lietuviai pasirūpino patogiomis darbo vietomis bei mokymosi erdvėmis savo namuose.
Daugiau laiko praleisdami namuose, šalies gyventojai prisiruošė imtis ilgą laiką atidėliotų būsto tvarkymo, remonto ir net statybos darbų, augo statybinių ir apdailos prekių pardavimai.
Pasak J. Rubaževičiaus, dar viena karantino tendencija – gyventojai nori saugiai mėgautis grynu oru. Tai rodo ir šiuo metu itin padidėjęs susidomėjimas namams ar sodui skirtais lauko baldais.
„Kesko Senukai Digital“ vadovo teigimu, karantino laikotarpiu bendrovėje papildomai įdarbinta daugiau nei 50 darbuotojų. Taip pat nuolat efektyvinami procesai bei kompiuterinės sistemos, kad klientai galėtų sulaukti savo pirkinių kaip galima greičiau.
„Judėjimo apribojimų nulemti pokyčiai paspartino elektroninės prekybos evoliucionavimą ir atskleidė neišnaudotas galimybes optimizuoti tradicinius procesus, taip sukuriant geresnę apsipirkimo internetu patirtį. Tokį pirkimo būdą išbandę klientai įvertina privalumus, todėl drąsiau ir dažniau sugrįžta“, – sako J. Rubaževičius.
Prasidėjus karantinui Lietuvoje, 47 proc. šalies gyventojų teigė pirkę internetinėse parduotuvėse, o 31 proc. iš jų nurodė, kad elektronine prekyba naudojosi būtent dėl to, kad šalyje yra įvesti judėjimo apribojimai, skelbiama „Inspired UM“ ir KOG instituto tyrime. Apsipirkusieji internetu dažniausiai rinkosi elektronines parduotuves „Barbora.lt“, „Eurovaistinė.lt“ bei „Senukai.lt“.
Transporto kompetencijų agentūra (TKA) patvirtino, kad AB „Oro navigacija“ sistema atitinka tarptautinius skrydžių saugos standartus ir išdavė bendros informacinių paslaugų...
Audros ir stiprūs vėjai kasmet sukelia nemažai problemų sodybų ar nuosavų sklypų savininkams – nulūžusios šakos ar išvirtę medžiai gali...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...
Orams vis labiau pavasarėjant gatvėse sutinkame vis daugiau dviratininkų. Vis tik, profesionalus dviratininkas Venantas Lašinis įspėja, kad išriedėti į gatves...
Darbe dauguma mūsų praleidžiame didžiąją dalį dienos laiko, bet kai darbo aplinka – nepatogi ir chaotiška, kyla noras pokyčiams. Būtent...
Artėjant vienai didžiausių metų švenčių, kone visos šeimos stengiasi paruošti įvairesnį stalą ir primarginti kiaušinių. Prekybos tinklo „Rimi“ duomenimis, šiemet...
Nors daugelis gyventojų puikiai žino, kad tapus sukčiavimo auka reikia informuoti savo banką ir policiją, kas dešimtas bandytų susitvarkyti savarankiškai...