Paskelbta
2 metai prieš-
Geriausiomis prekių kainomis Lietuvoje ir toliau išsiskiria prekybos tinklas „Lidl“ – tokius rezultatus atskleidžia šių metų gegužę rinkos tyrimų bendrovės „Kantar“ atlikta Lietuvos gyventojų apklausa. Daugiau nei pusė respondentų tvirtina, kad būtent šiame prekybos centre randa geriausias kainas. Be to, ši tendencija nesikeičia jau kuris laikas: „Lidl“ išlaiko lyderiaujančias pozicijas tarp kitų rinkos žaidėjų.
Pasak „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovės Kristinos Mažeikytės, išlaikyti geriausias kainas rinkoje, o dalies prekių – netgi atpiginti, buvo nelengvas iššūkis dėl sudėtingo laikotarpio, nulemto tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje augusių maisto ir kitų prekių kainų.
„Tai neliko nepastebėta pirkėjų, kurie dabar kaip niekada jautrūs kainų pokyčiams. Be to, žmonės nori ne laikinų akcijų ir pasiūlymų, o mažesnių reguliarių kainų kiekvieną kartą, kai užsuka apsipirkti. Daug dirbame siekdami šiuos lūkesčius patenkinti, todėl didelis įvertinimas, kad ieškodami geriausių pasiūlymų, pirkėjai ir toliau teigiamai įvertina būtent „Lidl“. Dėl kokybės niekada neiname į kompromisus – mums svarbu užtikrinti žemą prekių kainą siūlant aukščiausią kokybę“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Kasdien „Lidl“ savo pirkėjus pasitinka išskirtinėmis akcijomis ir specialiomis kainomis paženklintais kokybiškais mėsos gaminiais, šviežiais vaisiais ir daržovėmis, duonos ir pieno produktais. Kiekvieną savaitę taip pat siūlomos išskirtinės prekės iš įvairių pasaulio regionų: nuo Jungtinių Amerikos Valstijų iki tolimosios Azijos.
Sutaupyti padeda ir išmanūs lojalumo sprendimai: pirkėjai, kasoje aktyvavę virtualią „Lidl Plus“ programėlės kortelę, gali įsigyti prekių už specialią kainą, o apsipirkus už tam tikrą sumą – vos už 1 centą. Be to, lojalumo programėlės privalumus atradę pirkėjai pamėgo ir laimės ratą, kurį išsukus galima laimėti ir nuolaidą įvairioms prekėms ar kitam apsipirkimui.
Prekės – kitokios, ir pigiausių kainų
Tarp kitų Lietuvoje veikiančių prekybos tinklų „Lidl“ išsiskiria net keliuose prekių kainų segmentuose: šalies gyventojai čia randa pigiausias būtinųjų prekių kainas ir jiems asmeniškai tinkamiausias kainas. Be to, apklausos rezultatai rodo, kad čia jie randa ir apskritai geriausias kainas.
Apklausti gyventojai taip pat išskiria „Lidl“ ir vertindami prekių asortimentą – atotrūkis nuo kitų prekybos tinklų siekia net kelis kartus. Pirkėjų vertinimu, „Lidl“ prekių pasiūla yra gerokai kitokia nei kitų, veikiančių Lietuvoje. Be to, skirtingai nei kitose maisto prekių parduotuvėse, čia kur kas dažniau galima rasti išskirtinių prekių.
„Lietuvoje „Lidl“ veikia jau septynerius metus ir nuo pat pirmos dienos šalies gyventojams pasiūlėme išskirtines prekes už mažesnę kainą. Matome, kad pirkėjai vertina unikalius mūsų privačių prekių ženklų pasiūlymus – tiek dėl patrauklių kainų, tiek ir dėl aukštos kokybės, kuri – tapati žinomų prekių ženklų produkcijai“, – teigia K. Mažeikytė.
Šių metų gegužę vykusioje apklausoje dalyvavo apie 650 respondentų. Ja siekta išsiaiškinti konkrečių reklaminių šūkių priskyrimą Lietuvoje veikiantiems prekybos tinklams. Apklausti suaugę Lietuvos gyventojai, gyvenantys miestuose, kuriuose veikia „Lidl“ parduotuvės.
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
Įsidarbinus pardavėja dabar jau vadovauja visai parduotuvei: darbas „Lidl“ Gerdai tapo tikru karjeros tramplinu
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rudens derliaus sezonas įsibėgėja: ūkininkas įvardijo, kokia daržovė tarsi iš naujo užkariauja Lietuvos gyventojų virtuves
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ plečiasi Kaune – Šilainiuose atidaryta jau 17-oji parduotuvė mieste
Rytietiškos ir lietuviškos virtuvės bendrystė: ikoniškieji balandėliai ir kremiškas desertas su figomis
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...