Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Pakavimo rinkos lyderė Lietuvoje, įmonė „SOMI”, šiandien pristatė novatorišką iniciatyvą, kuria siekiama parodyti, kaip kokybiškas krovinių pakavimas prisideda prie patikimo transportavimo ir eismo saugumo. Bendrovė vienai dienai iš Danijos atsiplukdė specializuotą simuliacinę laboratoriją, skirtą atkartoti realius eismo įvykius ir įvertinti poveikį siuntai.
„Siekiame parodyti, kaip krovinio stabilumas prisideda prie saugaus eismo keliuose. Netinkamai supakuotas krovinys avarinio stabdymo metu turi savybę judėti į priekį. Pernelyg judėdama į priekį kiekviena paletė, esanti transporto priemonėje, prailgina jo stabdymo kelią, kas gali daryti tiesioginę įtaką incidentams kelyje”, – teigia „SOMI” direktorė Ingrida Slidžiauskienė.
Šiam tikslui sukurtas unikalus imitacinis sunkvežimis atkuria tikrovišką aplinką, rodančią, kaip teisingai supakuotas krovinys atlaiko įvairius scenarijus, palyginti su tais, kurie pritvirtinti netinkamai. Naudojant pažangias technologijas, pavyzdžiui pagreičio takelį, yra atkuriami įvairūs avarijų scenarijai, kurie padeda išmatuoti jėgas, veikiančias krovinį staigiai stabdant ar paslydus kelyje. Tai leidžia tiksliai patikrinti, kaip prekės ir padėklai juda pagal nurodytus parametrus, remiantis skirtingais pakavimo būdais ir priemonėmis. Renginio metu buvo testuojami maisto, gėrimų bei baldų pramonės kroviniai, supakuoti skirtingomis plėvelėmis.
„Be saugumo faktoriaus norime pademonstruoti ir tai, kad teisingai supakavus siuntą ne tik sumažinsime eismo įvykių tikimybę, bet klientams sumažės rizika patirti nuostolių. Simuliacijos parodė, kad kokybiškai supakuotos prekės net ir avarijų metu gali likti nepažeistos, o krovinio nereiks iš naujo perpakuoti”, – pasakojo I. Slidžiauskienė.
Nors iki šiol ES neegzistuoja įstatymai, įpareigojantys laikytis konkrečių krovinių saugos standartų, daugiau nei 30 metų pakavimo versle veikiančios „SOMI” vadovė teigia, kad lyderių pozicija įpareigoja žengti koja kojon su naujovėmis.
„Aktyviai įgyvendindami griežtas testavimo priemones, siekiame nustatyti naują pakavimo rinkos standartą ir užtikrinti, kad mūsų siūlomi sprendimai atitiktų visas saugumo rekomendacijas”, – sako įmonės vadovė.
2022 m. bendras Europos Sąjungos krovininis kelių transportas pervežė daugiau nei 13,6 mlrd. tonų krovinių.
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...