Paskelbta
1 metai prieš-
Pakavimo rinkos lyderė Lietuvoje, įmonė „SOMI”, šiandien pristatė novatorišką iniciatyvą, kuria siekiama parodyti, kaip kokybiškas krovinių pakavimas prisideda prie patikimo transportavimo ir eismo saugumo. Bendrovė vienai dienai iš Danijos atsiplukdė specializuotą simuliacinę laboratoriją, skirtą atkartoti realius eismo įvykius ir įvertinti poveikį siuntai.
„Siekiame parodyti, kaip krovinio stabilumas prisideda prie saugaus eismo keliuose. Netinkamai supakuotas krovinys avarinio stabdymo metu turi savybę judėti į priekį. Pernelyg judėdama į priekį kiekviena paletė, esanti transporto priemonėje, prailgina jo stabdymo kelią, kas gali daryti tiesioginę įtaką incidentams kelyje”, – teigia „SOMI” direktorė Ingrida Slidžiauskienė.
Šiam tikslui sukurtas unikalus imitacinis sunkvežimis atkuria tikrovišką aplinką, rodančią, kaip teisingai supakuotas krovinys atlaiko įvairius scenarijus, palyginti su tais, kurie pritvirtinti netinkamai. Naudojant pažangias technologijas, pavyzdžiui pagreičio takelį, yra atkuriami įvairūs avarijų scenarijai, kurie padeda išmatuoti jėgas, veikiančias krovinį staigiai stabdant ar paslydus kelyje. Tai leidžia tiksliai patikrinti, kaip prekės ir padėklai juda pagal nurodytus parametrus, remiantis skirtingais pakavimo būdais ir priemonėmis. Renginio metu buvo testuojami maisto, gėrimų bei baldų pramonės kroviniai, supakuoti skirtingomis plėvelėmis.
„Be saugumo faktoriaus norime pademonstruoti ir tai, kad teisingai supakavus siuntą ne tik sumažinsime eismo įvykių tikimybę, bet klientams sumažės rizika patirti nuostolių. Simuliacijos parodė, kad kokybiškai supakuotos prekės net ir avarijų metu gali likti nepažeistos, o krovinio nereiks iš naujo perpakuoti”, – pasakojo I. Slidžiauskienė.
Nors iki šiol ES neegzistuoja įstatymai, įpareigojantys laikytis konkrečių krovinių saugos standartų, daugiau nei 30 metų pakavimo versle veikiančios „SOMI” vadovė teigia, kad lyderių pozicija įpareigoja žengti koja kojon su naujovėmis.
„Aktyviai įgyvendindami griežtas testavimo priemones, siekiame nustatyti naują pakavimo rinkos standartą ir užtikrinti, kad mūsų siūlomi sprendimai atitiktų visas saugumo rekomendacijas”, – sako įmonės vadovė.
2022 m. bendras Europos Sąjungos krovininis kelių transportas pervežė daugiau nei 13,6 mlrd. tonų krovinių.
Pietų Ispanijos pakrantė, kurioje saulė šviečia daugiau nei 300 dienų per metus – tai ne tik rojaus kampelis atostogoms, bet...
Jensen Huang, „Nvidia“ generalinis direktorius, pardavė 100 000 akcijų už 14,4 mln. USD pagal savo 865 mln. USD vertės akcijų...
Pasaulyje, kuriame skaitmeninis gyvenimas juda braukimų ir paspaudimų greičiu, vienas Bengalūro startuolis orientuojasi į kažką žmogiškesnio: jūsų balsą. Pristatome „Ringg...
„Meta“ investuoja 14,3 mlrd. USD į „Scale AI“, pritraukdama startuolio generalinį direktorių Alexandr Wang, kad šis padėtų bendrovės dirbtinio intelekto...
Naujuoju daugiau nei 120 technologijų sektoriaus bendrovių vienijančios Lietuvos startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“ valdybos pirmininku išrinktas Mantas Katinas, „Wargaming Vilnius“...
Vasara – ne tik atostogų metas, bet ir iššūkių sezonas darbdaviams. Vieni darbuotojai ilsisi, kiti – priima sprendimus keisti darbą....
Įspūdingos Gizos piramidės, dirbtinės palmės formos salos Dubajuje, 828 metrų aukščio „Burj Khalifa“ dangoraižis – tūkstančius metų pasaulis žavisi inžinerijos...
Kad ir kur dirbtumėte – biure ar namuose – darbo stalas dažnai tampa tarsi magnetas, traukiantis popierius, puodelius, laidus, užrašus...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...