Paskelbta
2 metai prieš-
Prekybos tinklas „Rimi“ prisijungė prie Neįgaliųjų reikalų departamento inicijuotos socialinės kampanijos „Auksinės mintys“. Iniciatyvos tikslas – trinti stereotipus ir nepagrįstas baimes apie psichikos negalią. „Nemokamas loterijos bilietas“ yra viena iš komunikacijos kampanijos dalių. Tapimas šio projekto partneriais prisidės prie kitų „Rimi“ su neįgaliųjų integracija susijusių veiklų.
„Rimi“ ir toliau tęsia lyderystę Lietuvoje, integruojant neįgaliuosius asmenis į darbo rinką. Prekybos tinklas jau nuo 2007 metų įdarbina ir apmoko žmones, turinčius įvairaus pobūdžio negalią. Šiuo metu visoje Lietuvoje „Rimi“ parduotuvėse dirba keli šimtai neįgaliųjų. Tęstinė neįgaliųjų integracija yra vienas iš bendrovės tvarumo strateginių prioritetų.
„Esame Lietuvos įvairovės chartijos ambasadoriai, todėl siekiame kurti atvirą ir įtraukią darbo aplinką bei stiprinti savo socialinę atsakomybę, prisidėdami prie visuomenės edukavimo ir požiūrio keitimo. Mums svarbu šviesti mūsų darbuotojus ir klientus bei griauti visuomenėje nusistovėjusius stereotipus apie negalią, tam, kad visi žmonės, dirbdami ir apsipirkdami mūsų prekybos centruose, galėtų jaustis lygūs bei laukiami. Šįkart prisidedame prie ,,Nemokamo loterijos bilieto“ projekto, kurio metu loterijos bilieto pagalba mėginame trinti nusistovėjusius stereotipus apie psichosocialinę negalią turinčius žmones“, – sako „Rimi Lietuva“ personalo vadovė Vaida Kaikarienė.
Jau ne pirmus metus „Rimi“ prisideda prie Neįgaliųjų reikalų departamento rengiamų projektų ir komunikacijos kampanijų. Šiais metais bendrovė prisijungė prie Neįgaliųjų reikalų departamento inicijuotos komunikacijos kampanijos, kuri pateikiama kaip nemokama nacionalinė loterija – „Auksinės mintys“, siekiant trinti stereotipus ir nepagrįstas baimes apie psichikos negalią. „Nemokamas loterijos bilietas“ yra viena iš komunikacijos kampanijos dalių.
Pastebima, jog psichikos negalią turintys žmonės vis dar yra stigmatizuojami bei lydimi įvairių stereotipų. Aplinkiniai bijo šią negalią turinčių žmonių, nes tiki, jog jie gali būti pavojingi, neprognozuojami, linkę dažniau ir sunkiau nusikalsti. Tačiau statistika rodo, kad psichikos negalią turintys žmonės dažniau tampa nusikaltimų aukomis nei agresoriais.
„Mūsų prekybos centruose kasdien apsilanko tūkstančiai skirtingų klientų, stengiamės jiems užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį. Greta to, daugybę metų vykdydami socialines įvairovės ir įtraukties iniciatyvas plečiame ne tik „Rimi“ kolegų, bet ir visuomenės suvokimą apie žmonių su negalia integracijos svarbą. Tad ir šios kampanijos metu skatinsime savo pirkėjus atkeipti dėmesį į nusistovėjusius stereotipus apie psichosocialinę negalią turinčius žmones ir juos ištrinti“, – pažymi „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene vadovė Eglė Krasauskienė.
Daugiau nei 20 ,,Rimi“ parduotuvių visoje Lietuvoje prisidės prie šios iniciatyvos išdalindami klientams daugiau nei 5000 vnt. bilietų. „Tuo tarpu prekybos centrų ambasadorių užduotis – iniciatyvą pristatyti savo kolegoms ir padiskutuoti apie tai, kodėl turime griauti nusistovėjusius stereotipus apie psichosocialines negalias – keisti požiūrį ir laužyti stereotipus turime pradėti nuo savęs. Į bilietų dalinimą mūsų parduotuvėse apsiperkantiems klientams įtraukėme ir kasininkus – tikime, kad šį bilietą noriai priims „Rimi“ pirkėjai, juk čia kiekvienas bilietas, padėsiantis trinti stereotipus, laimingas“, – teigia E. Krasauskienė.
„Rimi” neužleidžia pozicijų: pirkėjams siūlo pigiausią pieno produktų krepšelį
Velykų pusryčiai kitaip: žymaus Vilniaus restorano šefė Goda Juknaitė pataria, kaip iškepti tobulą šakšuką
„Rimi“ skelbia, kaip per Velykas dirbs elektroninė parduotuvė
„Rimi“ kokteilis sužavėjo tarptautinę Europos komisiją: įvertino prestižiniu maisto inovacijų apdovanojimu
Šmaikščios „Rimi“ kampanijos žvaigžde tapęs Giedrius Savickas papasakojo, be ko neapsieina per Velykas
Nuo balandžio 1 d. keičiasi kai kurių „Rimi“ parduotuvių darbo laikas
Apklausa: lietuviai planuoja gausesnį Velykų stalą nei pernai, išryškėjo dvi tendencijos
Velykų sekmadienį keisis „Rimi“ darbo laikas: veiks budinčios parduotuvės
Mažiau maisto švaistymo, daugiau taupymo – pernai beveik trečdaliu išaugo vienos kategorijos populiarumas
Transporto ir logistikos paslaugų grupė GBY Group pristato naują prekių ženklo vizualinį identitetą. Pokytis žymi ne tik šiemet minimą 30-ąjį...
Kibernetiniai sukčiai nuolat ieško naujų būdų, kaip išvilioti asmeninius duomenis, o viena iš efektyviausių priemonių nuo to apsisaugoti – dviejų...
Prasidėjus šiltajam sezonui vis daugiau žmonių leidžiasi į trumpas ar ilgesnes išvykas po Lietuvą – nuo poilsio pajūryje iki savaitgalio...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...