Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Kaip „Joiner App“ išaugo nuo 1 iki 30 000 naudotojų beveik be jokio marketingo biudžeto? Programėlės paleidimo sėkmę lėmė strateginis nuomonės formuotojų, viešųjų ryšių ir virusinio turinio soc. tinkluose kūrimas.
Komandų pastangų dėka startuolis „Joiner App“ pasiekė reikšmingų rezultatų. Vos per kelis mėnesius programėlės naudotojų skaičius išaugo nuo 1 000 balandžio mėnesį iki 30 000 šiandien, lapkritį. Ir tai – beveik be jokio viešųjų ryšių ir rinkodaros biudžeto.
Toks sprogstamas augimas patvirtina, kad gerai parinkta marketingo ir viešųjų ryšių strategija gali pakeisti brangias rinkodaros kampanijas.
„Pradėjome nuo visai nedidelės vartotojų bazės: balandį ji sudarė pirmuosius sekėjus, tik apie 1 000 žmonių. Dabar turime 30 000 naudotojų, ir tai mums pavyko pasiekti pasikliaujant organiniu augimu ir virusiniu turiniu. Tai įrodo, kad pasiūlius tinkamą produktą ir pasiekus tikslinę auditoriją patikimais kanalais, galima tikėtis įspūdingų rezultatų be didžiulių biudžetų“, – sako Jūratė Plungytė, viena iš „Joiner App“ įkūrėjų, buvusi „Uber“ CMO Lietuvoje.
Ji pridūrė, kas sėkmingas startuolis – tas, kuris moka spręsti užduotis pasitelkus ne tik investuotojų pinigus, bet dar ir sumanumą bei tinkamas taktikas.
Pasitikėjimas ir organinis augimas
Vienas iš svarbiausių augimo veiksnių buvo darbas su vadinamaisiais mikro influenceriais (smulkiais nuomonių formuotojais) – rezultatai pranoko lūkesčius. Daugiausia dėmesio buvo skiriama turintiems iki 20 000 sekėjų auditoriją, nes jų ryšis su sekėjais yra nuoširdesnis, o auditorija – lojalesnė.
„Mikro influenceriai pasirodė esantys daug efektyvesni konversijų požiūriu nei dideli blogeriai, turintys šimtus tūkstančių sekėjų. Informacija iš smulkesnių blogų yra priimama kaip draugiški patarimai, o ne integracijas“, – komentuoja Jūratė.
Toks požiūris ir aktyvus įvairių tipų influencerių testavimas leido komandai rasti tinkamiausią auditoriją, pasirengusią ne tik sužinoti apie programėlę, bet ir aktyviai ja naudotis.
Turinys ir jo virusinis poveikis
Dar vienas augimo veiksnys buvo emocijas keliantis turinys.
„Visada stengiamės kurti turinį, kuris atlieptų žmonių emocijas – džiaugsmą, įkvėpimą ar kovą su vienatve. Tikros istorijos ir žmogiškos patirtys turi atgarsį – žmonės tame mato save“, – pabrėžia pašnekovė.
Vienas iš sėkmingiausių atvejų buvo vaizdo įrašas Instagram socialinėje medijoje, kuris surinko 2 mln. peržiūrų.
Vaizdo įraše buvo papasakota tikra istorija apie tai, kaip naudodamiesi programėle „Joiner“ žmonės randa bendraminčių ir nebesijaučia vieniši. Vaizdo įrašas pritraukė šimtus naujų naudotojų be investicijų reklamai.
Virusinis PR: protestas prieš vienatvę
Vienas ryškiausių sėkmingo virusinio PR pavyzdžių buvo „Joiner App“ organizuota akcija prieš vienatvę Vilniuje.
Žmonės su plakatais, kviečiančiais surasti bendraminčių bendrai veiklai miesto centro gatvėse, sukėlė susidomėjimo bangą.
Akcija sulaukė kelių naujienų portalų, televizijos kanalo LNK ir nuomonės formuotojų dėmesio, kurie nemokamai parėmė iniciatyvą skleisdami jos žinią socialiniuose tinkluose. Ta sustiprino programėlės, kaip socialinių problemų sprendimo platformos, įvaizdį.
„Komandai pavyko pasiekti didžiulį pasiekiamumą neinvestuojant į reklamą dėl kūrybiško požiūrio ir socialinio kampanijos aktualumo. Emocinė žinutė „kova su vienatve“ sulaukė atgarsio žiniasklaidoje ir tinklaraštininkų tarpe, todėl nereikėjo leisti pinigų reklamai“, – sako bendraįkūrėja.
Milijonai peržiūrų „Reels“ ir „TikTok”
Trumpi vaizdo įrašų formatai, tokie kaip „TikTok“ ir „Instagram Reels“, išlieka vienu pagrindinių strategijos elementų. Vaizdo įrašai, kuriuose rodomi žmonės, miesto centro gatvėse laikantys užrašus „Ieškau kompanijos“, tapo virusiniais.
Šie vaizdo įrašai surinko milijonus peržiūrų ir jais aktyviai dalijosi naudotojai, skatindami susidomėjimą programėle ir jos misija.
„Norime įkvėpti startuolius mąstyti nestandartiškai ir nepasiklauti tik reklamos biudžetais. Net ir be jų galima pasiekti įspūdingą augimą, jei pasitelkiame strategiją, tinkamą taktiką ir kūrybiškumą, ir žinoma, produktas pats savaime yra reikalingas žmonėms. Tuomet tikrai nereikia šimtatūkstantinių reklamos biudžetų norimam rezultatui pasiekti“, – apibendrina Jūratė Plungytė.
Karjerą lietuvių startuolyje pasirinkęs buvęs „Tinder” vyr. dizaineris: virtualios pažintys kelia stresą ir nusivylimą
Startuolis „Joiner App“ pritraukė per pusę milijono naujoms rinkoms atverti
Globaliu projektu žadantis tapti „Joiner App“ skatina lietuvius keisti virtualų bendravimą gyvu
Lietuvių startuolis sukūrė programėlę, sprendžiančią vienatvės problemas
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...