Paskelbta
1 metai prieš-
By
LukasPrekybos tinklas „Senukai“ atnaujino savo mobiliąją programėlę – jos vartotojai nuo šiol gali pasiekti daugiau paslaugų, patogiau naudotis „Smart Net“ lojalumo programa, kaupti taškus ir pasinaudoti lojalumo programos teikiamomis naudomis.
„Mobiliosios programėlės Senukai.lt populiarumas sparčiai auga – per mėnesį ja naudojasi daugiau kaip 200 tūkst. prekybos tinklo klientų. Nuolat diegiame modernius technologinius sprendimus, kad mūsų klientams naudotis mobiliąja aplikacija būtų dar paprasčiau. Tikime, kad atnaujinus programėlę, lojalumo programos naudotojų skaičius sparčiai augs“, – sako Vytautas Romeika, „Kesko Senukai“ grupės rinkodaros direktorius.
Atnaujintoje mobiliojoje programėlėje vartotojų laukia patogesnė prekių paieška ir atsiskaitymo procesas. Nuo šiol joje išsamiau pateikiama informacija apie prekes. Vartotojų patogumui patobulintas apsipirkimo procesas ir prieinamas platesnis paslaugų spektras. Atnaujinus programėlę, įdiegti nauji funkcionalumai, užtikrinantys geresnę apsipirkimo patirtį. Taip pat programėlė atnaujinta vizualiai. Tai dar vienas jos išskirtinumas ir skirtumas nuo pirmosios versijos.
Auga daugiakanalės prekybos svarba
Mobiliąja programėle vartotojai dažniausiai perka sezonines prekes. Tai – lauko baldai, aktyvaus laisvalaikio asortimentas. Šių kategorijų prekių pasirinkimas buvo itin išplėstas ir įvairus.
Augantis mobiliosios aplikacijos populiarumas rodo ir daugiakanalės prekybos svarbą.
„Klientai yra linkę ieškoti informacijos apie prekes internete, o paskui atvykti pasikonsultuoti gyvai į parduotuvę. Tuomet jie užbaigia pirkimą arba internete, arba parduotuvėje, arba parduotuvėje su pristatymu į namus“, – teigia V. Romeika.
Įvertino atnaujintos lojalumo programos naudas
„Kesko Senukai“ gegužės mėnesį pristatė ir atnaujintą daugiakanalę lojalumo programą „Smart Net“. Pasak V. Romeikos, per mėnesį po atnaujinimo lojalumo programa pasinaudojo daugiau nei 450 tūkst. vartotojų. Jiems buvo suteikta beveik 0,5 mln. „Smart Net“ lojalumo taškų. Apie trečdalis klientų juos jau panaudojo.
Pagal tai, kokia suma per kalendorinius metus išleidžiama, pasinaudojus lojalumo programa, klientams priklauso vienas iš trijų lojalumo lygių – bronzinis, sidabrinis arba auksinis. Lojalumo taškai kaupiami apsiperkant su „Smart Net“ kortele tiek mobiliojoje programėlėje, tiek elektroninėje, tiek fizinėse parduotuvėse.
Atsižvelgus į lojalumo lygį, galima susigrąžinti net iki 2 proc. nuo kiekvieno apsipirkimo „Smart Net“ taškais ir jais apmokėti net iki 99 proc. kito apsipirkimo sumos elektroninėje ar fizinėse parduotuvėse. Taškų galima gauti ir už dalyvavimą iššūkiuose ar kitokį įsitraukimą.
Ryški tendencija – lojalumo partnerysčių plėtra
Lojalumo programos naudotojai mobiliojoje aplikacijoje gali matyti ir visus „Smart Net Bonus“ išorinių partnerių pasiūlymus ir nuolaidas. Klientai gali pasinaudoti įvairiomis naudomis: nuo nuolaidų kavai, arbatai, žurnalams, akiniams iki specialių pasiūlymų pramogoms.
„Lojalumo programos partnerystės yra viena ryškiausiai matomų šių metų tendencijų. Norime pasiūlyti savo klientams kiekvieno lūkesčius atitinkančius pasiūlymus ir naudas ne tik mūsų tinklo parduotuvėse. Todėl nuolat plečiame partnerių tinklą“, – kalba „Kesko Senukai“ atstovas.
„Kesko Senukai“ įvertinti tarptautiniu mastu – naudą pajus visi Baltijos šalių klientai
„Senukai“ skelbia, kaip dirbs ilgąjį Vėlinių savaitgalį
Inovacijų plėtra „Senukuose“: iki 2030 metų investuos 100 mln. eurų
„Kesko Senukai“ elektroninėse parduotuvėse – galimybė atsiskaityti dalimis
„Senukams“ suteiktas tarptautinis įvertinimas žada pokyčius ir jų klientams
Tyrimas: klientus „pasidaryk pats“ sektoriuje geriausiai aptarnauja „Senukai“
„Luminor“ ir „OP Corporate Bank“ skolina 92 mln. Eur NT valdytojai „Baltic Retail Properties“
„Senukų“ rinkodaros kampanijos veidu tapo Vytautas Rumšas
Atidaryta penktoji „Senukų“ parduotuvė Vilniuje – investicijos siekia 3 mln. eurų
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...