Sekite naujienas

Verslas

„Senukų“ rinkodaros kampanijos veidu tapo Vytautas Rumšas

Paskelbta

-

Prekybos tinklas „Senukai“ pristato naują „Žalių kainų“ rinkodaros kampaniją, skirtą pranešti apie mažėjančias kainas. Kampanijos veidas – gerai visuomenėje žinomas aktorius Vytautas Rumšas jaunesnysis, tapęs žinių vedėju. Reklamos šūkis – „Žalia kaina – žema kaina“.

Reklama

Pasak Vytauto Romeikos, „Kesko Senukai“ grupės rinkodaros direktoriaus, kiekviena kampanija siekiama rasti geriausią būdą, padedantį atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį.

„Žinutę apie žalias kainas savo klientams norime perteikti su švelniu humoru. Šį kartą kūrėme įvaizdinį klipą, pasitelkę televizinių žinių formatą. Ieškojome gerai visuomenei pažįstamo žmogaus, kuris įkūnytų žinių pranešėją. Taip kampanijos dalimi tapo Vytautas Rumšas“, – kalba V. Romeika.

Vaizdo klipe stilizuotoje žinių studijoje vedėjas praneša karštą naujieną apie „Senukuose“ krentančias kainas. Jis suklysta skelbdamas apie jų kiekį, o ausinėje išgirdęs teisingą informaciją, tuoj pat pasitaiso. O tada nutinka ir tai, ko žinių laidose niekada nebūna – lūžta studijos lubos ir tiesiai į ją įskrieja žalios kainos etiketė.


Kampanijos idėjos autorė – kūrybinė agentūra „Havas Creative“. Jos kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius sako, kad didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo rinkodaros kampanija turi pasiekti itin plačią auditoriją, todėl būtina formuoti netikėtą ir smagų kampanijos toną.

„Ieškojome idėjos, kuri maksimaliai pabrėžtų kampanijos reikšmę. Pasirinkome žinių formatą, kad atkreiptume dėmesį į kampaniją ir žmonės jos nepraleistų pro akis. Tikime, kad klientai ją įvertins“, – teigia J. Valatkevičius.

Kampanijos vizualus gyventojai išvys televizijoje, kino salėse, lauko stenduose, internete, socialinėje erdvėje. „Žalių kainų“ kampanija pristato naują „Senukų“ kainodaros liniją – įmonė sumažino kainas daugiau kaip 7 tūkst. prekių.

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai2 d. prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai2 d. prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai2 d. prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai3 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai4 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |