Paskelbta
2 metai prieš-
Prekybos tinklas „Senukai“ pristato naują „Žalių kainų“ rinkodaros kampaniją, skirtą pranešti apie mažėjančias kainas. Kampanijos veidas – gerai visuomenėje žinomas aktorius Vytautas Rumšas jaunesnysis, tapęs žinių vedėju. Reklamos šūkis – „Žalia kaina – žema kaina“.
Pasak Vytauto Romeikos, „Kesko Senukai“ grupės rinkodaros direktoriaus, kiekviena kampanija siekiama rasti geriausią būdą, padedantį atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį.
„Žinutę apie žalias kainas savo klientams norime perteikti su švelniu humoru. Šį kartą kūrėme įvaizdinį klipą, pasitelkę televizinių žinių formatą. Ieškojome gerai visuomenei pažįstamo žmogaus, kuris įkūnytų žinių pranešėją. Taip kampanijos dalimi tapo Vytautas Rumšas“, – kalba V. Romeika.
Vaizdo klipe stilizuotoje žinių studijoje vedėjas praneša karštą naujieną apie „Senukuose“ krentančias kainas. Jis suklysta skelbdamas apie jų kiekį, o ausinėje išgirdęs teisingą informaciją, tuoj pat pasitaiso. O tada nutinka ir tai, ko žinių laidose niekada nebūna – lūžta studijos lubos ir tiesiai į ją įskrieja žalios kainos etiketė.
Kampanijos idėjos autorė – kūrybinė agentūra „Havas Creative“. Jos kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius sako, kad didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo rinkodaros kampanija turi pasiekti itin plačią auditoriją, todėl būtina formuoti netikėtą ir smagų kampanijos toną.
„Ieškojome idėjos, kuri maksimaliai pabrėžtų kampanijos reikšmę. Pasirinkome žinių formatą, kad atkreiptume dėmesį į kampaniją ir žmonės jos nepraleistų pro akis. Tikime, kad klientai ją įvertins“, – teigia J. Valatkevičius.
Kampanijos vizualus gyventojai išvys televizijoje, kino salėse, lauko stenduose, internete, socialinėje erdvėje. „Žalių kainų“ kampanija pristato naują „Senukų“ kainodaros liniją – įmonė sumažino kainas daugiau kaip 7 tūkst. prekių.
Namų remontas vasarą: darbų eiga, kad viskas vyktų sklandžiai ir užtikrintai
Aukštos klasės mobilieji telefonai: geriausi modeliai 2025-aisiais
Buitinė technika, kuri taupo elektros energiją: kaip tokią išsirinkti?
„Senukai“ atnaujina šūkį: „Visada išsirinksi“ – daugiau nei pažadas klientui
BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį
Nauji metai – naujas būstas: neįtikėtinos idėjos jūsų namų atnaujinimui
„Senukai“ skelbia, kaip dirbs ilgąjį Vėlinių savaitgalį
Inovacijų plėtra „Senukuose“: iki 2030 metų investuos 100 mln. eurų
„Full digital“ konferencijoje – nuo žymių influencerių iki marketingo profesionalų
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...