Paskelbta
4 d. prieš-
Socialiniai tinklai mirga nuo Z kartos atstovų kulinarinių įrašų, rodančių užsidegimą gaminti maistą patiems, bet tuo pat metu būtent ši karta formuoja valgyti paruošto maisto populiarėjimo tendenciją. Be to, jaunosios kartos formuojamos mados į tradicinį meniu įneša Azijos ir Lotynų Amerikos virtuvių skonių – prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, pasaulio virtuvių valgyti paruoštų patiekalų paklausa vien per šiuos metus šoktelėjo beveik 30 proc.
Socialiniai tinklai mirga nuo Z kartos atstovų kulinarinių įrašų, rodančių užsidegimą gaminti maistą patiems, bet tuo pat metu būtent ši karta formuoja valgyti paruošto maisto populiarėjimo tendenciją. Be to, jaunosios kartos formuojamos mados į tradicinį meniu įneša Azijos ir Lotynų Amerikos virtuvių skonių – prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, pasaulio virtuvių valgyti paruoštų patiekalų paklausa vien per šiuos metus šoktelėjo beveik 30 proc.
„Šviežio maisto, paruošto iškart valgyti arba pasišildyti, pardavimai nuosekliai auga. Lietuvoje viena iš esminių priežasčių tapo infliacija – žmonės ieško alternatyvų brangstantiems pietums viešo maitinimo įstaigose, o prekybos tinklo kulinarijos meistrai geba pasiūlyti labai įvairaus, profesionaliai paruošto maisto už itin draugišką kainą. Vis dėlto ši tendencija yra globali, ją kursto ne tik kainos aspektas, bet ir spartus gyvenimo tempas, siekis patogiau ir greičiau organizuoti kasdienę mitybą“, – pasakoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių direktorė.
Prekybos tinklų sektorių analizuojantys tarptautiniai tyrimai prognozuoja, kad šviežio, valgyti paruošto maisto rinkos vertė Europoje per ateinantį dešimtmetį patrigubės, o pagrindinė šios tendencijos varomoji jėga yra Z kartos atstovai, prie jos jungiasi ir tūkstantmečio karta. 500 pradinių klasių mokytojų mokysis kurti technologijas
Pernai Eruopos prekybininkus vienijančios tarptautinės asociacijos „EuroCommerce“ atliktas tyrimas rodo, kad nors apie 45 proc. Z kartos vartotojų deklaruoja norą gaminti maistą „nuo nulio“, tyrimai rodo, kad realybėje jie gerokai dažniau renkasi greitus, patogius sprendimus – 77 proc. Z kartos ir 72 proc. tūkstantmečio kartos atstovų bent kartą per mėnesį perka paruoštą maistą išsinešimui, o beveik pusė jų – valgyti paruoštus patiekalus įsigyja bent kartą per savaitę.
Tarp geidžiamiausių – Azijos regiono skoniai
Socialiniuose tinkluose aktyvūs Z kartos pirkėjai formuoja ne tik valgyti paruošto maisto populiarėjimo tendenciją – jie daro reikšmingą įtaką ir skonių tendencijoms. Pastaruoju metu tai lemia augantį Azijos bei Lotynų Amerikos virtuvių skonių pasirinkimą tarp valgyti paruoštų patiekalų. Kaip keičiasi šventiniai stalai Lietuvoje?
Trakimaitė-Šeškuvienė atkreipia dėmesį, kad paprastai kiekvienoje šalyje perkamiausias valgyti paruoštas maistas yra įprasti vietinės virtuvės patiekalai, bet greta jų pirkėjai nori ir pasaulio virtuvių įkvėptų skonių, ypač Azijos šalių virtuvių. Pasaulio skonių įkvėptų patiekalų „Maxima“ tinkle paklausa per dvejus su puse metų padidėjo 40 proc., o per šiuos metus pardavimai šoktelėjo beveik 30 proc. palyginti su pernai.
„Valgyti paruoštas maistas jau daug metų yra viena kertinių „Maxima“ verslo krypčių – patiekalai, pažymėti „Meistro kokybės“ prekės ženklu, turėjo gana stabilią paklausą, tačiau pastaruoju metu fiksuojame spartų pasaulio virtuvių patiekalų augimą. Mūsų technologai seka globalias tendencijas ir kiekvieną sezoną į valgyti paruošto maisto meniu įtraukia naujovių, atliepiančių karščiausias madas. Net patys nesitikėjome, kad tokios sėkmės sulauks pavasarį pristatytos azijietiškos salotos su vištiena, karis su vištiena ir avinžirniais, čili troškinys, o iš anksčiau pristatytų patiekalų tarp perkamiausių vis dar laikosi suši salotos su sūdyta lašiša. Tai rodo, kad valgyti paruošto maisto kategorijos augimas yra glaudžiai susijęs su noru ir gebėjimu atliepti pasaulines tendencijas“, – kalba I. Trakimaitė-Šeškuvienė. Tarptautinės garstyčių dienos proga – išskirtiniai sumuštiniai su lašiša
Iš socialinių tinklų – į parduotuvių vitrinas
„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių direktorė I. Trakimaitė-Šeškuvienė pasakoja, kad norint išlaikyti pirkėjų dėmesį bei lojalumą, kartais prekybos tinklo technologams į naujas tendencijas tenka sureaguoti žaibiškai – naujus patiekalus sukurti ir pritaikyti gamybai ne per pusmetį, o per keletą savaičių.
„Dabar priėmėm sprendimą pagaminti pirkėjams naują tortą, įkvėptą „angelo plaukų“ šokolado. Mūsų „Meistro kokybės“ konditerių komanda ėmėsi kurti receptą, o liepos mėnesį pirkėjai šią naujovę jau išvys vitrinose. Paprastai naujienų įvedimas į meniu užtrunka: rengiama daug degustacijų, tobulinama receptūra, gamybos technologijos apmokomi cecho darbuotojai. Vis dėlto, prireikus, gebame reaguoti labai sparčiai – konditeriai tai jau įrodė pernai pagaminę Dubajaus šokolado įkvėptą tortą, kuris yra itin populiarus klientų pasirinkimas“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių direktorė. Negalime tikėtis paruošto specialisto be jokio savo indėlio
Atsinaujino vienintelė tokia „Maxima“ Kaune
„Maxima“ skelbia: daugiausiai tiekėjų pranešimų sulaukė dėl branginamos mėsos
Alytaus „Maxima“ atsinaujino: patogesnis išplanavimas bei gausesnis prekių pasirinkimas
Nebrangu, skanu ir itin naudinga: kaip lašiša gali padėti užkirsti kelią uždegiminiams procesams organizme?
Netrukus ilgės dalies „Maximos“ parduotuvių darbo laikas
Atsinaujino netrukus 22 veiklos metus minėsianti „Maxima“ Kretingoje
„Maximoje“ daugėja ankstyvų lietuviško derliaus gėrybių: pirmuosius šviežius vietinius smidrus ir braškes pirkėjai pasitiko su entuziazmu
„Maxima“ informuoja – apvalinant pirkinių krepšelio sumą, priims 1 ir 2 centų monetas, o atskirų prekių kainos liks tokios, kaip parašyta etiketėse
Kauno „Akropolio“ „Maximoje“ – išpardavimas: įvardijo, kam taikomos nuolaidos
Nuskaityti, bet nekaupti – būtent tokiu principu veikia dirbtiniu intelektu paremta technologija savitarnos kasoms, kuri nuskaito pirkėjo amžių. Julius Stulpinas,...
Lietuvoje moterų yra daugiau nei vyrų, tačiau vos trečdaliui verslų vadovauja moterys, o startuolius jos kuria dar rečiau – Inovacijų...
Kaune vykusi „Demo day”, skirta Tech-Park Kaunas vykdomų preakceleravimo programų dalyviams, tapo išbandymu perspektyviems jaunojo verslo kūrėjams. Medicinos ir skaitmeninių...
Vilniuje kylantis verslo centras „Hero“ siunčia aiškią žinutę rinkai – biurų administravimas gali būti modernus, skaidrus, patogus ir orientuotas į...
Techarena, pristatoma kaip viena sparčiausiai augančių platformų Europoje, skirta įkūrėjams ir inovacijoms, pritraukė 1 mln. eurų naują finansavimą iš Stokholme...
Vasara Lietuvoje neatsiejama nuo koncertų, šokių po atviru dangumi ir muzikos festivalių, pritraukiančių tūkstančius lankytojų. Tačiau už pakilios nuotaikos slypi...
Vasaros metu daugiau keliaujame, tačiau atostogų sezonui ruošiasi ne tik poilsiautojai, bet ir sukčiai. Į ką verta atkreipti dėmesį, kad...
Kaip jaučiamės darbe? Ką reiškia sveika savivertė, ir kodėl daugelis žmonių, atrodydami sėkmingi, iš tiesų kenčia tyliai? Naujausioje tinklalaidės „Emocinis...
Artėjant Joninėms daugelis jau planuoja, kaip minės trumpiausią metų naktį. Vienas svarbiausių šios šventės akcentų – Joninių laužas, simbolizuojantis šviesą,...
Keliaujant telefonas tampa mūsų dešiniąja ranka – juo planuojame maršrutus, fiksuojame įspūdžius ir bendraujame su pasauliu. Tačiau būtent atostogų metu...