Sekite naujienas

Technologijos

Naujienos televizorių rinkoje: augančios įstrižainės ir technologijos tausojančios akis

L

Paskelbta

-

Televizija sparčiai populiarėti pradėjo praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje, o šiandien yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Statistiškai, europiečiai prie televizoriaus kasdien praleidžia apie 220 min., t.y., apie 3 val. ir 40 min. Tuo tarpu lietuviai prie ekrano praleidžia net 4 valandas per dieną.

Reklama

Pietų Korėjos technologijų milžinės „Samsung“ teigimu, pastaraisiais metais išaugo didelės įstrižainės ekranų paklausa. Atsižvelgdama į augantį poreikį, bendrovė pristatė naują 98 colių įstrižainės QLED technologijos televizorių „Q80C“.

„Nuolatos tobuliname savo įrenginius atsižvelgdami į vartotojų poreikius. Naujai pristatytas televizorius leis užtikrinti, jog žiūrėdami filmus jaustumėtės kaip kino teatre, o stebėdami sporto rungtynes išgyventumėte stadione vyraujančias emocijas. Norime, kad televizoriaus žiūrėjimas sukeltų nepamirštamas emocijas, o didelis ekranas šį įspūdį sustiprina“, – sakė „Samsung“ produktų treneris Tomas Alešiūnas.


Leis pasijusti lyg kino teatre

Naujasis QLED serijos įrenginys išsiskiria dirbtinio intelekto technologijomis, pagerinančiomis vaizdo kokybę. Viena jų padeda reguliuoti vaizdą taip, kad jis tilptų dideliame 98 colių ekrane bei padidintų turinio gylį ir ryškumą.

Ši funkcija taip pat derinama su technologija, užtikrinančia puikius juodos spalvos ir ryškumo parametrus, todėl galėsite aiškiai matyti kiekvieną detalę. Išskirtinis dėmesys skiriamas tam, kad kiekvienos ekrane atvaizduojamos scenos vaizdas būtų perteiktas natūraliomis spalvomis, todėl žiūrovas gali matyti autentišką vaizdo turinį – tokį, kokį nori perteikti kino kūrėjai, kadangi spalvos atvaizduojamos pagal „Pantone“ standartą. Be to, televizoriuje taip pat yra įdiegti garso sprendimai, kurie leidžia mėgautis 360 laipsnių apsupančiu garsu, todėl žiūrėjimo patirtis primena apsilankymą kino teatre.

Mažins regos įtampą

Nors televizorių dažnai renkamės kaip priemonę atsipalaiduoti po sunkių dienos darbų, norint užtikrinti sklandžią žiūrėjimo patirtį reikia atsakingai įvertinti žiūrėjimo trukmę, atstumą iki televizoriaus, jo vietą kambaryje.

Pavyzdžiui, renkant televizoriui vietą reikia atsižvelgti į patalpos išdėstymą ir apšvietimą, kur orientuoti langai. Taip pat kabindami ar statydami televizorių atsižvelkite, jog apatinis ekrano kraštas nuo grindų būtų pakilęs ne mažiau kaip metrą.

Įvertinkite ir atstumą nuo jūsų mėgstamos televizoriaus žiūrėjimo vietos – tai padės išsirinkti ir tinkamos įstrižainės televizorių. Kuo didesnis atstumas, tuo didesnės įstrižainės televizorių galite rinktis. Jeigu planuojate įsigyti 98 colių įstrižainės televizorių, atstumas nuo jo iki jūsų turėtų būti apie 3 metrus.

Įspūdingo ekrano dydžio QLED serijos naujokas taip pat užtikrins, jog televizoriaus žiūrėjimas ne tik sukurs nepamirštamą patirtį, bet ir leis saugoti savo regėjimą. Tam pasitarnaus „EyeComfort“ režimas. Pavyzdžiui, televizorių žiūrint vakare, jis automatiškai įjungs mėlynos šviesos lygio mažinimo funkciją, sureguliuos ekrano ryškumą ir toną, kad vaizdai atrodytų šiltesni ir malonesni akims.

Naujasis 98 colių QLED televizorius turi integruotą šviesos jutiklį, kuris renka informaciją ir reguliuoja parametrus, todėl patogiu žiūrėjimu galėsite mėgautis nuo saulėlydžio iki saulėtekio, o jūsų akys nepavargs.

Išankstinė prekyba naujaisiais QLED serijos įrenginiais prasideda jau šią savaitę. Parduotuvėse šie televizoriai pasirodys liepos pabaigoje.

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Verslas10 val prieš

„EIKA“ tampa „EIKA Group“ – pristato naujus prekių ženklus ir pokyčius

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „EIKA“ nuo šių metų kovo 13 d. tampa „EIKA Group“, šiai grupei priklausanti „EIKOS statyba“ pervadinama...

Verslas15 val prieš

Buvę „Devbridge“ savininkai investuoja į įmonę Kaune, šiemet ketina pasamdyti 30 specialistų

Daugiau nei dešimtmetį Kaune veikianti elektroninės komercijos įmonė „Bison Commerce“ pritraukė naujus investuotojus ir plečia akcininkų struktūrą. Į įmonę investavo...

Nekilnojamasis turtas20 val prieš

„Bolds Property Partners“ įsigijo likusią bankrutavusio „RO16“ individualių namų kvartalo dalį

Nekilnojamojo turto plėtros UAB „Optimalus progresas“, veikianti su prekės ženklu „Bolds Property Partners“, įsigijo 6 likusius neparduotus prabangių individualių namų...

Reklama ir marketingas2 d. prieš

B2B skaitmeninė reklama: Veiksmingiausios strategijos šiais metais

Įžengus į 2025-uosius metus, ne vienam B2B verslo sektoriaus atstovui kilo klausimas: kokios skaitmeninės reklamos strategijos šiemet veiks geriausiai? Praėjus...

Verslas2 d. prieš

„Metanira“ pradeda platinti 3,745 mln. Eur vertės 10 % pajamingumo turtu užtikrintos obligacijų emisijos atkarpą

Gyvenamosios ir komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą Gandijos mieste, Valensijos regione, Ispanijoje vystanti „Metanira“ UAB pradeda viešą turtu užtikrintų 3,745 mln....

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |