Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Spalį Vilniuje praūžė tarptautinis žaidimų kultūros festivalis „GameOn“ – didžiausias tokio tipo renginys Baltijos šalyse, suteikęs dalyviams galimybę iš arčiau pažinti vaizdo žaidimų industrijos naujoves ir kūrėjus. Jau septintą kartą vykęs „GameOn“ pritraukė įvairių sričių tarptautinius ir vietos ekspertus dalintis savo įžvalgomis, aptariant, kaip vaizdo žaidimų sprendimai galėtų prisidėti prie švietimo, verslo ir mokslo pažangos. Mokymai dirbtinis intelektas
Atsinaujinęs „GameOn“
Po penkerių metų pertraukos sugrįžęs festivalis tapo dar įvairesniu, apimdamas naujas temas ir atsiverdamas tiek žaidėjų, tiek kūrėjų bei kitų industrijų profesionalų auditorijai. Atsinaujinusiame „GameOn“ festivalyje dalyvių laukė daugiau nei 50 pranešėjų, 150 šiuolaikinių žaidimų daugybėje skirtingų stendų, tarp kurių – specialus Ukrainos žaidimų kūrėjų projektas, pristatantis 25 išskirtinius jų kūrinius. „Estoty“ pajamos per metus išaugo trečdaliu
Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos organizuojamamefestivalyje taip pat buvo eksponuojami tokių pasaulinių kūrėjų kaip „Nintendo“, „Ubisoft“, „Bandai Namco Studio“, „FromSoftware Inc.“, „11bit studios“, „Untold Tales“, „Wargaming“, Lietuvos žaidimų leidėjų „Nordcurrent Labs“ kuruojami darbai ir kiti žaidimai. Iš lietuvių kūrybos išsiskyrė „No Brakes Games“ su pirmą kartą rodytais „Human Fall Flat VR“ bei visiškai nauju virtualios realybės žaidimu, taip pat „Trys kubai“, parodę NATO inicijuotą projektą „Protect the Future“, sukurtą „Minecraft“ aplinkoje. Specialiame stende buvo galima išbandyti ir daugelį Lietuvoje kuriamų nepriklausomų kūrėjų žaidimų bei susipažinti su jų autoriais.
Žaidimais domisi ne tik žaidimų kūrėjai ir žaidėjai
Didėjant vaizdo žaidimų industrijos svarbai pasaulyje, „GameOn“ tampa traukos centru ne tik žaidimų kūrėjams ir studijoms, bet ir investuotojams, teisininkams bei kitų sričių profesionalams, siekiantiems suvokti žaidimų kultūros poveikį ir jos atveriamas galimybes. Šiemet pristatyta strateginių seminarų serija „PRO Sessions“ subūrė industrijos vizionierius, nuomonės lyderius ir sprendimų priėmėjus, siekiančius paversti vaizdo žaidimus visuomenės progreso įrankiu. Vienintelė Lietuvoje ir viena moderniausių Europoje kankorėžių aižykla
„PRO Sessions“ metu nagrinėti aktualūs žaidimų kūrimo klausimai, susiję su teisiniais aspektais, sėkminga žaidimų komercializacija ir dirbtinio intelekto integracija. Būtent dirbtinio intelekto poveikiui industrijoje skirta didžioji sesijos dalis – aptarta tiek dirbtinio intelekto pritaikymas žaidimų kūrimo procesuose, tiek jo reglamentavimas.
Renginį vainikavo panelinė diskusija, skirta teisiniams klausimams kuriant ateities žaidimus. Moderuojamoje advokatų kontoros „Triniti Jurex“ partnerės Aurelijos Rutkauskaitės, panelinėje diskusijoje buvo pasidalinta prognozėmis ir įžvalgomis apie teisinius iššūkius bei galimybes formuosiančias industrijos ateitį. Visus „PRO Sessions“ įrašus (renginys vyko anglų kalba) galite stebėti „GameOn“ YouTube kanale. Tai išskirtinė galimybė giliau susipažinti su tarptautinių žaidimų teisės srities specialistų ir Baltijos regiono žaidimų kūrėjų įžvalgomis. Lietuvos startuoliai
Autorių teisių apsauga – inovacijų pagrindas
Šiais metais ypatingas dėmesys buvo skiriamas autorių teisių apsaugai dirbtinio intelekto eroje – tema, kurios svarbą pabrėžė „GameOn“ „PRO Sessions“ seminarai, remiami Lietuvos kultūros tarybos. Autorių teisių apsauga šiandien tampa esminiu aspektu, kuris ne tik saugo kūrybinius rezultatus, bet ir skatina inovacijas – būtiną sąlygą ilgalaikei ir tvariai žaidimų industrijos plėtrai.
„PRO Sessions“ seminarų metu nagrinėta, kaip kūrėjai gali apsaugoti savo intelektinę nuosavybę nuolat besikeičiančių technologijų aplinkoje. Diskusijų metu aptarti dirbtinio intelekto įrankiai, jų privalumai ir rizikos žaidimų kūrimo procese, pabrėžiant poreikį išlaikyti balansą tarp technologinės pažangos ir kūrėjų teisių apsaugos.
Sesijų įrašai YouTube:
Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...
2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...
Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...
„SBA Urban“ ir „TABA Invest“ valdoma įmonė „S3 Business“ pradeda platinti pirmąją 23,5 mln. eurų bendros obligacijų emisijos dalį. Jos...
„EIKA Development“ Vilniuje, Medeinos g. statomame projekte „Medeinos namai“, pradeda II etapo butų pardavimus. Šiame etape iškils 3 namų korpusai,...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...