Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Sostinės gyventojų tyrimas rodo, kad net 57 proc. vilniečių šiuo metu aktyviai ieško buto įsigijimui. Duomenys atskleidžia, kokie kriterijai tampa lemiami priimant sprendimą. Nors kaina dažnai laikoma vienu svarbiausių kriterijų, apklausa parodė priešingus rezultatus.
Reprezentatyvioje gyventojų apklausoje dalyvavo 400 įvairios lyties respondentų. Tyrimo dalyviai buvo 25-60 m. Vilniaus miesto bei priemiesčių gyventojai, kurie šiuo metu ieško naujo būsto arba pirko būstą per pastaruosius 3 metus. Tyrimą inicijavo nekilnojamojo turto rinkodaros ir pardavimų įmonė „RED M”.
Kaina – mažiausiai svarbi
Sostinės gyventojai, vertindami naujus gyvenamuosius projektus, pirmiausia atkreipia dėmesį į jų lokaciją. Net 38 proc. tyrimo dalyvių svarbiausiu privalumu įvardijo būsto vietą – artimą centrui bei lengvą prieigą prie būtiniausių paslaugų. Kai svarbiausia – gyvenimo kokybė, o ne tik kaina
„Net ir patrauklia architektūra ar moderniais sprendimais pasižymintys projektai neprilygsta tiems, kurie siūlo patogų susisiekimą ir ranka pasiekiamą svarbiausią infrastruktūrą. Lokacija šiandien tampa pačiu svarbiausiu projekto sėkmės veiksniu“, – pastebi „RED M” direktorė Elina Mesengiser-Garber.
Antroje vietoje pagal svarbą tyrimo dalyviai pažymėjo estetiką – 18 proc. respondentų vertina patrauklų fasadą ir tinkamą spalvų parinkimą. 17 proc. apklaustųjų reikšminga žalioji infrastruktūra: šalia namų esantys parkai, skverai ir sutvarkyta aplinka. Pirmojo būsto įsigijimas – į ką pirkėjas turėtų atkreipti dėmesį
„Estetika ir žaliosios erdvės yra beveik tokie pat svarbūs, kaip ir vidinės apdailos sprendimai. Gyventojai nori, kad jų aplinka atrodytų moderniai, bet kartu suteiktų gamtos artumo jausmą. Miškas ar parkas šalia projekto gali tapti lemiamu argumentu renkantis būstą“, – sako E. Mesengiser-Garber.
Dalis apklaustųjų (12 proc.) kaip privalumą išskiria modernumą ir aukštą, A++ energinę klasę. Kur kas mažiau gyventojų dėmesio sulaukia projekto išskirtinumas (15 proc.), erdvūs balkonai ar terasos (8 proc.) bei tinkama kvadratūra (7 proc.). Mažiausiai svarbiu aspektu įvardyta kaina – ją prioritetu laiko tik 4 proc. respondentų. Partizaninis marketingas
„Tai, kad kaina patenka tik į paskutinę prioritetų poziciją, rodo aiškią tendenciją – būstas šiandien suvokiamas pirmiausia kaip gyvenimo kokybės investicija. Gyventojai vis dažniau renkasi pagal ilgalaikę vertę: lokaciją, energinį efektyvumą, aplinkos patrauklumą ar architektūros kokybę“, – sako E. Mesengiser-Garber.
Įvertino Viršuliškių rajoną
Tyrimo metu, buvo siekiama įvertinti kaip vilniečiai mato naujai kylantį gyvenamųjų namų rajoną – urbanistines Viršuliškių kalvas. Nors daliai šis rajonas asocijuojasi su maža erdve ir spūstimis, kiti tyrimo dalyviai vertina kaip patogiai pasiekiamą, patrauklią dėl naujų statybų ir besiformuojančios infrastruktūros miesto dalį. Romantika baigėsi?
„Viršuliškių mikrorajonas yra viena iš tų Vilniaus vietų, kur susitelkę aukštybiniai pastatai ir juntamas savotiškas didmiesčio įspūdis. Apklausos dalyviai palankiai įvertino šiame rajone kylantį projektą „Romeo ir Džiuljeta“ – jį mato kaip patraukliausią tarp aplinkinių konkurentų. Šį gyvenamųjų namų projektą išskyrė dėl žalumos, balkonų ir mažesnio aukštingumo“, – sako E. Mesengiser-Garber.
Į projektą planuojama investuoti daugiau nei 18 mln. eurų, statybų pabaiga numatyta 2026 m. pabaigoje. Kompleksą sudarys du daugiabučiai, kuriuose suplanuota 157 butai ir bendros viešosios erdvės. Projekte numatytos penkios komercinės patalpos, kelių lygių požeminė automobilių stovėjimo aikštelė, bendros poilsio, sporto ir vaikų žaidimų erdvės. Inovacijų agentūros finansavimo galimybė „EdTech“ ir „GameTech“ startuoliams pritraukė netikėtą susidomėjimą

Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Nėra daug verslo istorijų, kurios prasideda viešbučio bare Bankoke ir baigiasi globalia industrija, kurioje kasmet sukasi milijardai. „Red Bull“ būtent...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...
Kai artimas draugas, partneris ar šeimos narys praneša apie planus keisti karjerą, pirmoji mūsų reakcija – jį palaikyti. Tačiau, pasak...