Paskelbta
2 metai prieš-
Televizijos ekranus išvydo antroji mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklama, kurioje dar vieną dainą pristatė specialiai reklaminei kampanijai suburtas „Teleduetas“. Antrojoje reklamoje grupė dainuoja apie greitą ir pigų „Tele2“ 5G namų internetą.
Rugsėjo 29 d. ekranus išvydo naujasis „Teledueto“ kūrinys – „modern country“ stiliumi atliekama daina, kurioje charizmatiškieji personažai užtikrina, kad „Tele2“ 5G namų internetas yra pigus ir jo viskam pakanka. Grupė įsijautė į žaismingą kaubojų vaidmenį, klipe joja žirgais, atlieka linksmą choreografiją.
„Toliau sparčiai plečiame efektyvų 5G ryšio tinklą, o taip pat užtikriname, kad jis mūsų klientams būtų ne tik itin greitas, bet ir pigus. Būtent gera kaina ir tapo antrosios reklamos „serijos“ akcentu. Duetas primena, jog „Tele2“ 5G internetas yra tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis atliepia kiekvieno kliento poreikius, neištuštindamas piniginės“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Prieš dvi savaites „Tele2“ 5G namų interneto reklamoje nuskambėjęs pirmasis „Teledueto“ kūrinys jau spėjo įstrigti žiūrovų galvose. Tąkart duetas muzikinį klipą primenančioje TV reklamoje „electro rock“ stiliumi apdainavo greitą ir patikimą 5G namų internetą, o klipo siužetas vystėsi namų aplinkoje.
„Teledueto“ personažus kuria žiūrovams atpažįstami profesionalūs aktoriai ir dainininkai, kurie kūrinius atlieka patys.
„Visi reklaminiuose klipuose skambantys ir dar skambėsiantys kūriniai – inspiruoti pasaulinių tendencijų ir sukurti specialiai „Teleduetui“. Visus juos sieja „Tele2“ 5G namų internetas, tačiau kiekviena daina bus atliekama skirtingu muzikos stiliumi, o veiksmas kaskart vyksta vis kitokioje aplinkoje, atskleisdamas pačias įvairiausias namų interneto naudojimo situacijas“, – atskleidžia A. Žilinskaitė.
Operatorius nuolat plečia naujosios kartos 5G tinklą – turi stotis jau 56 savivaldybėse, o „Tele2″ 5G ryšys dengia jau 70 proc. Lietuvos populiacijos. Naujos kartos technologija pasižymi dideliu greičiu ir galimybe perduoti dar didesnius duomenų kiekius.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
Naujausią reklamą galite išvysti čia.
Naujoji „Tele2“ 5G namų interneto kampanija startuoja ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“ bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.
„Tele2” kūrybinė platforma „Teleduetas“ – efektyviausia metų kampanija
„Tele2” užbaigė senosios kartos 3G ryšio išjungimą
„Tele2“ pristato naują paslaugą: atnešk seną telefoną ir gauk naują pigiau
Grėsmė Lietuvos konkurencingumui? RRT įspėja apie stringančias investicijas į ryšių infrastruktūrą
Verslas ir 5G: kodėl pažangus ryšys neišvengiamas technologinėms inovacijoms?
„Tele2“ metų rezultatai: nuosaikus, bet stabilus augimas
Ar jaučiate nuovargį? 80 % pasaulio darbuotojų gresia skaitmeninis perdegimas
„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“: kaip 5G sujungia lietuvišką folką ir modernumą
Paslaptys, kaip išgyventi Mėlynąjį pirmadienį: paprasti būdai atsikratyti slogios nuotaikos
2025 m. pirmą ketvirtį nekilnojamojo turto rinka Vilniuje toliau sparčiai augo tiek pagal pardavimus, tiek pagal atsirandančią naujų būstų pasiūlą....
Draudimo bendrovė BTA naujoje komunikacijos kampanijoje kviečia apsidrausti nuo stereotipų apie amžių. Ką tai reiškia? Bendrovė atkreipia dėmesį į amžizmo...
Pirmasis šių metų ketvirtis Vilniaus nekilnojamojo turto (NT) rinkai buvo dvigubai geresnis nei pernai. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius...
Transporto kompetencijų agentūra (TKA) patvirtino, kad AB „Oro navigacija“ sistema atitinka tarptautinius skrydžių saugos standartus ir išdavė bendros informacinių paslaugų...
Audros ir stiprūs vėjai kasmet sukelia nemažai problemų sodybų ar nuosavų sklypų savininkams – nulūžusios šakos ar išvirtę medžiai gali...
Lietuvos banko duomenų analizė atskleidė išskirtinę situaciją – lietuviai neprivalomam automobilių draudimui išleidžia bene 4 kartus daugiau negu savo pačių...
Per pastaruosius metus smarkiai išaugus sukčiavimo atvejų skaičiui socialinėse platformose, finansų ekspertai įspėja vartotojus būti itin atsargius. Skaitmeninio saugumo sprendimų...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...
Orams vis labiau pavasarėjant gatvėse sutinkame vis daugiau dviratininkų. Vis tik, profesionalus dviratininkas Venantas Lašinis įspėja, kad išriedėti į gatves...
Darbe dauguma mūsų praleidžiame didžiąją dalį dienos laiko, bet kai darbo aplinka – nepatogi ir chaotiška, kyla noras pokyčiams. Būtent...