Sekite naujienas

Renginiai

Vasaros šventę perkėlė į didžiausią Lietuvos festivalį – išskirtinė pramoga ir duoklė darbdavio įvaizdžiui

L

Paskelbta

-

Vasaros metu įmonės verčiasi per galvas ieškodamos tinkamiausios vietos, kurioje galėtų surengti darbuotojams šventę. „Bitė Lietuva“ jau penkerius metus iš eilės darbuotojų vasaros šventę organizuoja viename didžiausių muzikos festivalių šalyje „Granatos Live“. Kuo tai naudinga darbuotojams ir pačiai įmonei?

Reklama

„Apie švenčių neformalioje aplinkoje už biuro ribų naudą žino daugelis darbdavių ir šią praktiką taiko ne vienerius metus. Vis tik kartais sugalvoti, kaip surengti įdomią ir pramoginę programą tūkstančiui žmonių, gali būti didelis iššūkis. Vasarą dar sudėtingiau sutraukti darbuotojus dėl planuojamų atostogų, šeimos planų“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja Lilija Balnytė-Savickienė, „Bitė Lietuva“ renginių vadovė.

Visgi įmonė ne vienerius metus neoficialius darbuotojų susitikimus rengia muzikos festivalyje, kuris ne tik užtikrina vis augantį darbuotojų norą sudalyvauti dėl jame vykstančių koncertų, bet ir neša pridėtinę naudą prekės ženklui.


„Darbuotojų renginys muzikos festivalyje, pritraukiančiame net 15 tūkst. žmonių – ne tik komandos nariams padeda atsipalaiduoti, bet ir prisideda prie įmonės įvaizdžio kūrimo. Šio ypatingo renginio formato dėka darbuotojų įsitraukimas kasmet nuosekliai auga, kas leidžia teigti, jog sėkmingai pasirinkome formatą“, – tikina L. Balnytė-Savickienė.

Lengva prisitaikyti prie skirtingų poreikių

Vienas svarbiausių privalumų, kolektyvo narių šventę perkeliant į muzikos festivalį – plati programa, kurioje sau tinkamas pramogas atras kiekvienas.

„Granatos Live“ pasirinkome dėl jo siūlomos programos, patogios lokacijos, organizatorių lankstumo sukuriant ypatingas „bitines erdves“, kur patenka tik darbuotojai, kokybiško turinio bei dviejų dienų trukmės. Mums tai labai aktualu, kadangi dalis darbuotojų „Bitė Lietuva“ dirba slenkančiu grafiku. Toks formatas pasiteisino jau pirmaisiais metais – kolektyvo nariai gali pasirinkti, kada jiems atvykti patogiau, lengviau susiderinti su šeimos nariais“, – tvirtina „Bitės“ renginių vadovė.

carvertical VIN patikra


Pasak jos, taip pat itin patogu, kad darbdaviui nereikia papildomai rūpintis maisto tiekimu bei patogumais gamtoje – festivalyje gausu greito maisto furgonų, kur kiekvieno maisto poreikiai buvo patenkinti. Taip pat „Bitės“ sukurtoje erdvėje – patogios dušo bei tualeto erdvės, kurios itin svarbios darbuotojams. O pirmą kartą pastatytas baseinas poilsio erdvėje tapo puikia dovana bei atgaiva darbuotojams“, – pasakoja L. Balnytė-Savickienė.

Prisideda prie žinomumo ir įvaizdžio formavimo

„Bitės“ renginių vadovės teigimu, tokia įmonės šventės integracija į vieną didžiausių muzikos festivalių šalyje taip pat prisideda ir prie įmonės įvaizdžio formavimo bei žinomumo didinimo.

„Festivalis kasmet sulaukia daugybę žiniasklaidos dėmesio, todėl, įdėjus šiek tiek pastangų ir prekės ženklo akcentų, įmonės erdvė gali tapti traukos centru ne tik darbuotojams, bet ir viso festivalio dalyviams. Pavyzdžiui, strategiškai patogioje vietoje įkurta „Bitės“ erdvė, iš kurios puikiai matosi pagrindiniai festivalio koncertai.

Anot jos, šiais metais pirmąkart festivalyje dalyvavo ir „Labas“ prekės ženklas. Įkurta erdvė kvietė pasigaminti begalybę prisiminimų – susikurti išskirtinį asmeninį festivalio įvaizdį, išbandyti 360 laipsnių vaizdo įrašų kamerą, atsispausdinti momentinę nuotrauką ar įsiamžinti prie įspūdingai atrodančio „Greitosios „Bitės“ ryšio pagalbos“ automobilio. Tokie automobiliai bet kuriuo paros metu užtikrina kokybišką ryšį visoje Lietuvoje.


L. Balnytė-Savickienė sako, kad dalyvavimas muzikos festivalyje prisideda ir prie darbuotojų paieškos – kasmet jau penktą kartą „Granatos Live“ dalyvaujanti „Bitė“ sulaukia klausimų iš dalyvių – kaip patekti į įmonės erdvę. Šiemet į šį klausimą buvo atsakyta kūrybiškai – sukurtas QR kodas, kurį nuskenavus, patenkama į „Bitės“ karjeros skiltį, kurios lankomumas šiais metais muzikos festivalio metu išaugo net 1,5 karto.

Naujienos

Auto5 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Verslas2 d. prieš

„Urbo“ suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą sanitarine veikla užsiimančiai įmonei

Lietuvos kapitalo „Urbo“ bankas suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą bendrovei „Rietavo veterinarinė sanitarija“, kuri užsiima ekologišku šalutinių gyvūninės kilmės...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |