Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
Dakaro ralyje startuoja ne tik daugiau nei 800 lenktynininkų, bet ir jų komandos: mechanikai bei pagalbinis personalas, kurie daugumą ekipažų lydi iš paskos. Visa tai tam, kad vairuotojai ir šturmanai galėtų susitelkti į lenktyniavimą, turėdami visą būtiną pagalbą šalia. Tačiau „Ovoko Racing“ komandos lenktynininkų duetas su Karoliu Raišiu ir Ignu Daunoravičiumi priešakyje yra visiškai kitoks. Pilotas ir šturmanas į Saudo Arabiją atvyko tik dviese, prisiimdami visas šiuolaikinės ralio komandos funkcijas patys. Beje, panašiomis sąlygomis varžėsi ir pirmojo klasikinio Dakaro ralio dalyviai 1979-aisiais.
Lietuvių vairuojamas 1978-ųjų „Land Rover 109 Station Wagon“ yra vienas seniausių šių metų Dakaro ralio automobilių. Įdomu, kad būtent tokio modelio visureigis pirmajame Dakaro ralyje sėkmingai pasiekė finišą. Šiandien šis klasikinis automobilis varžosi toje pačioje kategorijoje su gerokai naujesniais modeliais ir didelėmis, profesionaliomis komandomis. O rezultatai išties stebina: po penkių etapų „Ovoko Racing“ užima 7-ąją vietą tarp 95 dalyvių.
Nors didžiulių problemų „Ovoko Racing“ dar nepatyrė, komanda jau susidūrė su mechaniniais iššūkiais. Penktojo etapo antro greičio ruožo pabaigoje trūkęs akseleratoriaus trosas vertė komandą imtis išradingų sprendimo būdų.
Nors duetas po keturių etapų buvo pirmajame penketuke, o dabar nusileido vos per kelias pozicijas, lenktynininkai savo galimybes „Dakar Classic“ kategorijoje vertina pozityviai.
„Kol kas viskas klostosi gerai, tikriausiai dėl to, kad automobilis, nors ir senas, yra neįtikėtinai patikimas. Tačiau jei tektų atlikti rimtesnius remontus, nežinia, kaip sektųsi. Šių metų greičiai yra milžiniški, o kitos komandos turi kur kas galingesnius ir naujesnius automobilius bei gerokai didesnę techninę pagalbą. Jos keliauja su sunkvežimiais, pilnais atsarginių dalių. Visgi, pasitikime savo automobiliu ir jo detalėmis, kas suteikia vilties įveikti iššūkius“, – komentuoja komandos pilotas K. Raišys.
Šiuo metu šimtai mechanikų perrinkinėja automobilius, ieškodami paslėptų gedimų ir ruošdami juos antrajai ralio pusei. Palapinių miesteliuose darbas nesustoja nė akimirkai, kol ekipažai tuo metu ilsisi ir kaupia jėgas naujiems lenktynių etapams.
Tuo tarpu lietuvių beveik 50 metų skaičiuojantis automobilis ne tik šviežiai nuplautas, bet ir, kepdamas po Saudo Arabijos saule, laukia nedidelių remontų bei naujų startų. Antroje dienos pusėje „Ovoko Racing“ komanda atliks išsamią apžiūrą ir stengsis pašalinti ketvirtadienį kilusias akseleratoriaus problemas.
„Nors komandos ir neturim, važiuojam ir mėgaujamės vintažine Dakaro dvasia“, – šypsosi pilotas Karolis, pabrėždamas, kad šis ralis, nors ir kupinas iššūkių, suteikia nepakartojamą nuotykių jausmą.
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...