Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
Įprastai visų akys į sportininkus būna nukreiptos tuomet, kai jie išbando savo jėgas šalies varžybose, dalyvauja planetos ir Europos čempionatuose arba siekia svajonės kovodami olimpinėse žaidynėse. Tačiau pastaruoju metu į atletus vis dažniau atsisuka ir mados pasaulis, kuris juos nori matyti ne tik kaip savo reklaminius veidus, pirmosiose kolekcijų pristatymų eilėse, tačiau ir ant podiumų. Šį kartą progą įgyvendinti tokią madingą svajonę gavo Diana Zagainova.
„Sulaukiau kvietimo dalyvauti Paryžiaus mados savaitėje, – šypsodamasi pasakoti pradėjo trišuolininkė. – „Puma“ bendradarbiauja su Louis-Gabriel Nouchi, o pastarasis dizaineris labai norėjo, kad atletai prisidėtų prie jo kolekcijos demonstravimo. Buvau viena iš laimingųjų, kuriuos atrinko. Esu mačiusi sportininkus ant Niujorko mados savaitės podiumo. Kartais atletus, kaip svečius, pakviečia stebėti kolekcijų pristatymus pirmosiose eilėse. Tai nėra dar labai dažnai vykstantis dalykas, bet džiaugiuosi, kad ne tik pramogų ir verslo, bet ir sporto pasaulio atstovais vis labiau ir labiau susidomi mados pasaulis.“
Natūralu, jog gavusi tokią žinią, sportininkė pirmiausia kreipėsi į trenerius. Jie palaikė ir ragino auklėtinę nepraleisti tokios galimybės. Juk iš grafiko „iškris“ tik pora dienų. Negana to, „Puma“ pažadėjo viską suderinti taip, kad būtų kuo patogiau ir nekiltų nesklandumų.
„Treneriai – Marius Vadeikis ir Laurent Meuwly – labai geranoriškai pasižiūrėjo į šią situaciją ir mane palaikė. Taip sutapo, jog ši trumpa kelionė idealiai tilpo į mano treniruočių tvarkaraštį. Treneriai sakė, jog turiu būtinai skristi ir pasimėgauti, juk tai yra unikali galimybė ir unikali patirtis“, – pridūrė D.Zagainova.
O, kai sulauki tokios galimybės, pasak olimpietės, net negalvoji, kaip ten viskas bus, net neturi laiko jaudintis, tiesiog iškart sutinki dalyvauti: „Mama klausė, ar nesijaudinu, sakiau, jog dar nežinau, nes ne tai tuomet buvo galvoje. Tai tokia pirma mano patirtis ir iškart tokio lygio renginyje. Aišku, galbūt net nebuvo laiko tam jauduliui, nes praėjusią ir šią savaitę buvau susikoncentravusi į treniruotes, atsistatymą bei kitus darbus. Tik dabar (antradienį) sėdžiu lėktuve ir pradedu mąstyti apie tai, kas čia bus…“
LGN kolekcijos pristatymas vyks šiandien, sausio 22 d., modernaus meno muziejuje „Palais de Tokyo“ Paryžiuje. Įdomu tai, jog Paryžiaus olimpinių žaidynių metu šioje vietoje vyko fechtavimo varžybos.
„Renginys vyks įspūdingoje vietoje, tai irgi suteikia tam tikro žavesio. Jaučiu didelę garbę, kad „Puma“ man suteikė tokią galimybę. Tai tikrai didžiulis įvertinimas ir tokių progų dažnai nepasitaiko. Tad, nusprendžiau priimti šį iššūkį ir juo pasimėgauti. Toks ir planas“, – „Sporto madai“ sakė trišuolininkė.
Su vienu didžiausiu pasaulio sporto prekių ir aprangos, laisvalaikio drabužių ir avalynės gamintoju „Puma“ D.Zagainova bendradarbiauja nuo 2020 m. O apie naują bendrą veiklą su dizaineriu Louis-Gabriel Nouchi šis prekės ženklas oficialiai paskelbė sausio 17 d. Prancūzas prisidėjo prie ikoniškųjų „Mostro“ mulių (įspiriamų, atvirais kulnais batų), gyvavusių apie 25 metus, naujo dizaino. „Naujokai“ ant podiumo debiutavo per Louis-Gabriel Nouchi 2025 m. pavasario-vasaros kolekcijos pristatymą Paryžiuje pernai liepą. Taigi, ir šį kartą modeliai vilkės LGN rūbus bei avės „Puma“ avalynę.
Beje, Louis-Gabriel Nouchi prisidėjo ir prie 2024 m. Paryžiaus paralimpinių žaidynių. Dizaineris atidarymo ceremonijai sukūrė apie 700 kostiumų.
„Apie šį kūrėją esu anksčiau girdėjusi, nes jis buvo prisidėjęs prie kostiumų bei aprangų kūrimo ir olimpinėse žaidynėse. Tačiau tikrai net negalėjau pagalvoti, jog po kelių mėnesių nuo žaidynių teks pačiai būti modeliu jo pasirodyme. Negaliu sakyti, kad tai – svajonės išsipildymas, nes apie tokius dalykus net negalvojau, bet kartais taip gyvenime ir atsitinka, – atviravo lengvaatletė. – Džiaugiuosi, jog galėsiu pamatyti, kaip viskas vyksta, kokie yra mados pasaulio užkulisiai. Jeigu prieš tai kas nors būtų paklausęs, kurioje mados savaitėje norėčiau dalyvauti, būčiau atsakiusi, jog Paryžiaus. Manau, tai yra viena pagrindinių mados sostinių. Nors tikrai neseku visų tendencijų, bet mada domiuosi, mėgstu peržiūrėti mados savaičių įrašus, nemažai mados turinio matau ir socialiniuose tinkluose. Džiaugiuosi, jog galėsiu pamatyti, kaip viskas vyksta iš arčiau. Išbandysiu kažką naujo, tai bus visiškai kitas amplua. Bus smagu susipažinti su naujais žmonėmis, pamatyti naujas vietas.“
Autorystė: Aistė Labinaitė (www.sportomada.lt)
Nuotraukos: asmeninis D.Zagainovos archyvas
Džiaugiamės galėdami pranešti, kad AMLYZE laimėjo Geriausio verslo modelio apdovanojimą Centrinės Europos startuolių pristatymo konkurso finale, vykusiame per „Mastercard Fintech...
Pietų Ispanijos pakrantė, kurioje saulė šviečia daugiau nei 300 dienų per metus – tai ne tik rojaus kampelis atostogoms, bet...
Jensen Huang, „Nvidia“ generalinis direktorius, pardavė 100 000 akcijų už 14,4 mln. USD pagal savo 865 mln. USD vertės akcijų...
Pasaulyje, kuriame skaitmeninis gyvenimas juda braukimų ir paspaudimų greičiu, vienas Bengalūro startuolis orientuojasi į kažką žmogiškesnio: jūsų balsą. Pristatome „Ringg...
„Meta“ investuoja 14,3 mlrd. USD į „Scale AI“, pritraukdama startuolio generalinį direktorių Alexandr Wang, kad šis padėtų bendrovės dirbtinio intelekto...
Vasara – ne tik atostogų metas, bet ir iššūkių sezonas darbdaviams. Vieni darbuotojai ilsisi, kiti – priima sprendimus keisti darbą....
Įspūdingos Gizos piramidės, dirbtinės palmės formos salos Dubajuje, 828 metrų aukščio „Burj Khalifa“ dangoraižis – tūkstančius metų pasaulis žavisi inžinerijos...
Kad ir kur dirbtumėte – biure ar namuose – darbo stalas dažnai tampa tarsi magnetas, traukiantis popierius, puodelius, laidus, užrašus...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...