Sekite naujienas

Verslas

„Akropolio“ dovanų čekių pernai parduota daugiau nei už 10 mln. eurų

Paskelbta

-

Prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ metiniai dovanų čekių pardavimai pirmą kartą istorijoje 2018-aisiais viršijo 10 mln. eurų. Daugiau nei 4 mln. eurų vertės dovanų čekių buvo nupirkta vien per gruodžio mėnesį, kai fiksuoti rekordiniai pardavimai.

Reklama

Skaičiuojama, kad kasmet „Akropolio dovanų čekius kaip dovaną gauna daugiau nei 300 000 žmonių. „„Akropolio“ dovanų čekiai buvo prekybos centrų dovanų kuponų pradininkai ir jau ne vienerius metus yra viena populiariausių dovanų mūsų platformoje“, – sako didžiausios dovanų čekių, kortelių ir rinkinių platinimo rinkoje bendrovės „Gera dovana“ Lojalumo programų skyriaus vadovė Diana Jonikienė.

2008 m. pristatytais „Akropolio“ dovanų čekiais galima atsiskaityti daugumoje prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ esančių parduotuvių.

„Didžiulis šioje programoje dalyvaujančių parduotuvių skaičius yra vienas svarbiausių jos privalumų, o kiekvienam dovanos gavėjui leidžia išsirinkti tai, kas konkrečiai jam yra tikrai reikalinga ir patinka. Skaičiuojama, kad atsiskaityti „Akropolio“ dovanų čekiais Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose galima daugiau nei 600 parduotuvių“, – pasakoja bendrovės „Akropolis Group“ komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.

Jis pastebi, kad dažniausiai perkami 20 ir 10 eurų nominalo dovanų čekiai, trečioje vietoje pagal populiarumą – 50 eurų vertė čekiai. Vidutinė dovanos vertė, kai įteikiami „Akropolio“ dovanų čekiai, šiuo metu siekia 25 eurus.

Parduotuvės „Elektromarkt Akropolis“ direktorius Martynas Zumaras pastebi, kad pirkėjai vis labiau domisi išmanumu, todėl dovanų čekiai – puiki galimybė išbandyti technologines naujienas.

„Kiekvienais metais savo parduotuvių asortimentą atnaujiname išmaniomis buitinės technikos ar elektronikos prekėmis. Kadangi mūsų parduotuvėje Vilniaus „Akropolyje“ šiuo metu yra didžiausia, čia pirkėjai gali surasti ir plačiausią mūsų siūlomų prekių asortimentą. Pastebime, kad dovanų čekiai paskatina žmones užeiti į parduotuvę, išbandyti mūsų naujienas ir jas įsigyti. Todėl tokie čekiai teikia dvipusę naudą: pirkėjai gali ieškoti naujų įdomių prekių, o pardavėjas pristatyti jiems savo naują asortimentą. Pastebime, kad šiuo metu yra labai didelis susidomėjimas išmaniaisiais laikrodžiais, taip pat pirkėjai labai domisi išmaniaisiais telefonais bei televizoriais“, – teigia M. Zumaras.

carvertical VIN patikra

Standartiniai „Akropolio“ dovanų čekio nominalai yra 5, 10 , 20 , 50 , 100  ir 200  eurų, tačiau pirkėjas taip pat gali pasirinkti nominalą 1 euro tikslumu, nuo mažiausios 5 eurų iki didžiausios 500 eurų sumos.

Įdomūs faktai apie „Akropolio“ dovanų čekius

  • Vidutiniškai 38% „Akropolio“ dovanų čekių nuperkami gruodžio mėnesį. 2018 m. šis skaičius siekė 43%.
  • Aktyviausiai dovanų čekiai perkami gruodžio 18-22 d. Gruodžio 20-oji (2018 ir 2016 metais) ir gruodžio 21-ojo (2017 m.) buvo dienos, kai „Akropolio“ dovanų čekių nupirkta daugiausiai.
  • Be gruodžio bumo dovanų čekių pirkimai suaktyvėja gegužės-birželio mėnesiais. Tai siejama su mokslo metų pabaiga ir tradicija pasveikinti mokytojus ir absolventus.
  • Daugiau nei pusė „Akropolio“ dovanų čekių panaudojami gruodžio-kovo mėnesiais.
  • Dovanų čekiai spontaniškai neleidžiami – „Akropolio“ dovanų čekis vidutiniškai yra panaudojamas per 41 dieną po jo įsigijimo.
  • „Akropolio“ dovanų čekiai dažniausiai išleidžiami masto prekių parduotuvėse, perkant elektronikos ir namų apyvokos prekes ir drabužius.

„Akropolis Group“ yra kontroliuojančioji bendrovė, valdanti prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje ir Bulgarijoje. „Akropolis Group“ valdomuose prekybos ir pramogų centruose – Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ – 2018 m. apsilankė 33,3 mln. žmonių, o bendra nuomininkų apyvarta siekė 573,6 mln. eurų.

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Verslas9 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas12 val prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas1 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas2 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |