Paskelbta
6 metai prieš-
Prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ metiniai dovanų čekių pardavimai pirmą kartą istorijoje 2018-aisiais viršijo 10 mln. eurų. Daugiau nei 4 mln. eurų vertės dovanų čekių buvo nupirkta vien per gruodžio mėnesį, kai fiksuoti rekordiniai pardavimai.
Skaičiuojama, kad kasmet „Akropolio dovanų čekius kaip dovaną gauna daugiau nei 300 000 žmonių. „„Akropolio“ dovanų čekiai buvo prekybos centrų dovanų kuponų pradininkai ir jau ne vienerius metus yra viena populiariausių dovanų mūsų platformoje“, – sako didžiausios dovanų čekių, kortelių ir rinkinių platinimo rinkoje bendrovės „Gera dovana“ Lojalumo programų skyriaus vadovė Diana Jonikienė.
2008 m. pristatytais „Akropolio“ dovanų čekiais galima atsiskaityti daugumoje prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ esančių parduotuvių.
„Didžiulis šioje programoje dalyvaujančių parduotuvių skaičius yra vienas svarbiausių jos privalumų, o kiekvienam dovanos gavėjui leidžia išsirinkti tai, kas konkrečiai jam yra tikrai reikalinga ir patinka. Skaičiuojama, kad atsiskaityti „Akropolio“ dovanų čekiais Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose galima daugiau nei 600 parduotuvių“, – pasakoja bendrovės „Akropolis Group“ komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.
Jis pastebi, kad dažniausiai perkami 20 ir 10 eurų nominalo dovanų čekiai, trečioje vietoje pagal populiarumą – 50 eurų vertė čekiai. Vidutinė dovanos vertė, kai įteikiami „Akropolio“ dovanų čekiai, šiuo metu siekia 25 eurus.
Parduotuvės „Elektromarkt Akropolis“ direktorius Martynas Zumaras pastebi, kad pirkėjai vis labiau domisi išmanumu, todėl dovanų čekiai – puiki galimybė išbandyti technologines naujienas.
„Kiekvienais metais savo parduotuvių asortimentą atnaujiname išmaniomis buitinės technikos ar elektronikos prekėmis. Kadangi mūsų parduotuvėje Vilniaus „Akropolyje“ šiuo metu yra didžiausia, čia pirkėjai gali surasti ir plačiausią mūsų siūlomų prekių asortimentą. Pastebime, kad dovanų čekiai paskatina žmones užeiti į parduotuvę, išbandyti mūsų naujienas ir jas įsigyti. Todėl tokie čekiai teikia dvipusę naudą: pirkėjai gali ieškoti naujų įdomių prekių, o pardavėjas pristatyti jiems savo naują asortimentą. Pastebime, kad šiuo metu yra labai didelis susidomėjimas išmaniaisiais laikrodžiais, taip pat pirkėjai labai domisi išmaniaisiais telefonais bei televizoriais“, – teigia M. Zumaras.
Standartiniai „Akropolio“ dovanų čekio nominalai yra 5, 10 , 20 , 50 , 100 ir 200 eurų, tačiau pirkėjas taip pat gali pasirinkti nominalą 1 euro tikslumu, nuo mažiausios 5 eurų iki didžiausios 500 eurų sumos.
Įdomūs faktai apie „Akropolio“ dovanų čekius
„Akropolis Group“ yra kontroliuojančioji bendrovė, valdanti prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje ir Bulgarijoje. „Akropolis Group“ valdomuose prekybos ir pramogų centruose – Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ – 2018 m. apsilankė 33,3 mln. žmonių, o bendra nuomininkų apyvarta siekė 573,6 mln. eurų.
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...