Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Viena didžiausių kiaušinių gamintojų Baltijos šalyse Latvijos bendrovė „APF Holdings“ (APF), kurios akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Baltijos alternatyviojoje rinkoje, investavo 300 tūkst. eurų į sporto ir sveikatos produktų gamybą ir atidarė jų internetinę parduotuvę.
APF priklausanti SIA „Alūksnes Putnu Ferma“ pristatė naują „Fiteg2“ prekių ženklo kiaušinių pagrindu pagamintų sporto ir sveikatos produktų liniją, kurioje yra kiaušinių baltymų milteliai, baltyminiai batonėliai ir kiaušinio lukšto membranos kolagenas.
„APF Holdings“ valdybos pirmininkas Jurijs Adamovičs pažymi, kad tai bendrovei nauja ir strategiškai svarbi sritis, vertinama kaip augimo galimybė.
„Su „Fiteg2“ prekių ženklu žengdami į sporto ir sveikatos produktų rinką, reikšmingai papildome bendrovės dabartinį kiaušinių ir kiaušinių produktų asortimentą. Tai aukštos pridėtinės vertės produktai, kuriuos gamindami ir siekdami kiek įmanoma geriausiai panaudoti kiaušinių baltymus ir kitus kiaušinių komponentus pasitelkiame APF patirtį ir žinias. Kiaušinių baltymų milteliai ir kiaušinio lukšto membranos kolagenas turi didelę paklausą tam tikrame rinkos segmente – ne tik Baltijos šalyse. Nauja internetinė parduotuvė leis praplėsti tikslinę rinką. „Fiteg2“ produktų eksportą planuojame plėsti ir į kitas Europos šalis bei už jos ribų“, – sakė J. Adamovičs.
APF žengia į sporto ir sveikatos produktų nišą, siekdama pasinaudoti didelėmis jos augimo perspektyvomis. Remiantis inovacijų agentūros „Innomatrix“ duomenimis, pastaraisiais metais labai išaugusi specializuotų sporto produktų paklausa toliau didėja. 2023 m. pasaulinė tokių gaminių paklausa išaugo 14,1 %, o rinkos dydis viršijo 28 mlrd. JAV dolerių. Baltymų miltelių pardavimų apimtys pernai augo 14,4 % ir sudarė beveik 12,9 mlrd. JAV dolerių, o baltyminių ir energinių batonėlių rinkos vertė 2023 m. augo 9,5 % ir siekė 7,6 mlrd. JAV dolerių.
Lietuvos sporto produktų rinka 2023 m. augo 14 % ir buvo vertinama 12 mln. eurų, Latvijos ir Estijos sporto produktų rinkų apimtys pernai augo 16 % ir siekė atitinkamai apie 6 mln. eurų ir 9 mln. eurų. Tikimasi, kad sporto produktų paklausa iki 2028 m. ir toliau stabiliai augs – Lietuvoje ir Latvijoje 5 %, o Estijoje – 9 % per metus.
Kiaušinių baltymų milteliai bus gaminami dviejų skonių, baltyminiai batonėliai trijų skonių, o kiaušinio lukšto membranų kolagenas – kapsulėmis. „Fiteg2“ produktai gaminami iš Europoje gaunamų žaliavų, jų galima įsigyti internetinėje parduotuvėje www.fiteg2.com.
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...