Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
By
LukasSkaitmeninių paslaugų bendrovė „Bitė Lietuva“ atidarė naujo koncepto saloną, dar labiau pritaikytą klientams su judėjimo, klausos ir regos negalia. Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ esančio salono atidarymo renginyje dalyvavę paralimpiečiai ir žmonių su negalia organizacijų atstovai teigia, kad Lietuvoje itin opi klientų su negalia kokybiško aptarnavimo problema, vis dar trūksta jiems pritaikytų parduotuvių bei paslaugų teikimo vietų, teigiama pranešime žiniasklaidai.
„Technologijos suteikia galimybių bendrauti visiems žmonėms. Investuojame, kad ir mūsų klientai, turintys judėjimo, klausos ar regos negalią, galėtų lengviau išbandyti jų poreikius atitinkančius išmaniuosius įrenginius bei gauti įvairių paslaugų. Visose aukšto išsivystymo šalyse negalių turintys žmonės yra visaverčiai visuomenės nariai, to siekiame ir Lietuvoje“, – salono atidarymo renginyje kalbėjo Gintas Butėnas, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.
Skaitmeninių paslaugų bendrovės vadovas pridūrė, kad „atnaujintas salonas taps prototipu, pagal kurį bus atnaujintos ir kitos „Bitės“ klientų aptarnavimo vietos visoje šalyje.
Atnaujintame viename didžiausių „Bitės“ salonų įrengtas reguliuojamo aukščio stalas, kad konsultantai galėtų prisitaikyti prie bet kurio kliento ir bendrauti su juo viename akių lygyje. Tai itin aktualu judumo negalią turintiems klientams.
Regos negalią turintiems klientams įrengtas taktilinis takas, vedantis link klientų aptarnavimo specialistų. Prasčiau girdintiems ar negilią klausos negalią turintiems klientams salone įrengta vadinamoji indukcinė kilpa, kuri gerina komunikacijos garso kokybę, taip pat sumažina aplinkos triukšmą. Be to, visi „Bitės“ salono Vilniaus „Akropolyje“ dirbantys darbuotojai, taip pat kaip ir kiti bendrovės klientų aptarnavimo specialistai, yra apmokyti bendrauti su skirtingų poreikių turinčiais klientais.
Atnaujinto „Bitės“ salono atidaryme dalyvavusių svečių nuomone, verslo dėmesys žmonių su negalia integracijai visuomenėje yra itin svarbus.
„Tiek informacinės, tiek fizinės aplinkos prieinamumas yra labai svarbus bet kurio negalią turinčio asmens gyvenimo aspektas, padedantis jam lengviau įveikti kasdienius iššūkius. Tad labai džiaugiamės, kad verslas imasi iniciatyvos ir daro pokyčius jau dabar, o ne laukia prieinamumo direktyvos įgyvendinimo datos. Šis „Bitės“ salono pavyzdys ne vien gerina paslaugų prieinamumą visiems, bet tarnauja ir kaip edukacinė priemonė“, – teigia Andžejus Ravanas, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos Informacinės aplinkos prieinamumo specialistas.
Pasak Lietuvos paralimpinio komiteto prezidento Mindaugo Biliaus, nepaisant technologinės pažangos, vis dar daug negalią turinčių žmonių negali visavertiškai naudotis visomis mažmeninės prekybos paslaugomis.
„Žmonių su negalia bendruomenei tai ypač svarbu, nes prieinama aplinka yra viena svarbiausių dedamųjų, siekiant įtraukios visuomenės, lygių galimybių visiems, oraus gyvenimo kiekvienam. Be verslo palaikymo tai pasiekti būtų neįmanoma, todėl mes labai džiaugiamės, jog paralimpinio sporto mecenatai „Bitė Lietuva“ aktyviai prisideda prie aplinkos prieinamumo gerinimo ir tuo pačiu rodo pavyzdį. Tokių iniciatyvų dėka draugiška negaliai aplinka tampa norma“, – sako M. Bilius.
Pasak G. Butėno, bendrovė planuoja atnaujinti ir kitus „Bitės“ salonus pagal naują konceptą, kad žmonėms su negalia būtų dar patogiau naudotis visomis ryšio bei išmaniomis paslaugomis. Šiuo metu bendrovė Lietuvoje turi 45 salonus.
Šių metų pradžioje „Bitė Lietuva“ kartu su TV3 tapo Lietuvos paralimpinio komiteto rėmėja ir įsipareigojo per ketverius metus jam suteikti 1 mln. eurų finansinę paramą ir komunikacijos, viešinimo paslaugų. Pavasarį bendrovė pristatė „SuperGalių“ mainų programą, kurios metu „Bitė Lietuva“ darbuotojai dalinasi savo profesinėmis žiniomis ir kompetencijomis su negalią turinčiais asmenimis.
Įvardijo tris „Metų interneto automobilio“ finalininkus
Papasakojo, kaip užtikrina ryšį ir kas gelbsti ekstremaliomis sąlygomis
Rekordinių investicijų į ryšio tinklo plėtrą šiemet sulaukė visos savivaldybės
Jūsų automobiliui būtinai reikia interneto, bet ar esate tam pasiruošę?
Savaitgalį „Akropoliuose“ vyks didžiųjų nuolaidų dienos „Jamam“
Nuo kitų metų privalomai registruos visas naujas išankstinio mokėjimo korteles: atskleidė, kaip
Naujos išankstinio mokėjimo kortelės veiks tik pateikus asmenukę? Kitąmet keisis sena paslauga
5G – ne riba: „Bitė“ pasiūlys ypač greitą 5G+ internetą namams
Skambina pažįstamas numeris, atsiliepus – sukčius? Paaiškino, kas tai
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...