Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
By
LukasBavariškas savaitgalis, lietuviškasis „Oktoberfestas“ su karališkosios šeimos svečiais, alaus sodas – visa tai ir dar daugiau per vienus bendradarbiavimo su Jo Karališkąja Didenybe Luitpold Prinz von Bayern metus. Pasak „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, ši verslo partnerystė atnešė naujų skonių ir išties įdomių, unikalių patirčių tiek bravoro komandai, tiek Lietuvos visuomenei.
„Jau metus verdame karališką gėrimą, atitinkantį aukščiausius tiek „König Ludwig International“, tiek alaus grynumo įstatymo, išleisto Bavarijos aukštuomenės dar 1516 m., standartus“, – sako M. Horbačauskas.
Prioritetas – gėrimo kokybei
Pasak bravoro aludario Giedriaus Valančiaus, dėl tokio lygio pripažinimo teko nemažai paplušėti. Prieš pradedant gaminti karališka kokybe pažymėtus gėrimus, buvo atlikta daug tyrimų, įvertinti techniniai pajėgumai, aludarių parengtis ir net išsilavinimas.
„Nesu girdėjęs, kad karališkoji Bavarijos šeima tokiai mažai valstybei ar konkrečiam aludariui būtų leidusi virti gėrimus pagal originalų savo receptą. Mano manymu, tokį pasitikėjimą užsitarnavome ne tik atidžiai parinkdami aukščiausios kokybės žaliavas visiems produktams, bet ir teikdami pirmenybę aludarystės tradicijoms, istorijai ir, žinoma, kokybei, ne kiekybei“, – pasakoja aludaris.
„Žmonių pasitikėjimas gėrimų kokybe krenta dėl dažnai šių laikų aludarių naudojamų perteklinių priedų: cukraus, gėrimo gamybos procesus greitinančių pakaitalų, kukurūzų ir kitų, net cheminių, medžiagų. Visuomenei vis labiau besidomint sveika gyvensena, cukraus suvartojimu, svarbu priminti apie alaus grynumo įstatymą, kuris garantuoja šio gėrimo kokybę. Džiaugiuosi, kad šis Lietuvoje esantis bravoras atsakingai prižiūri savo produkcijos gamybos kokybę, todėl ir mūsų bendradarbiavimas eina sklandžiai“, – teigia Jo Karališkoji Didenybė Luitpold Prinz von Bayern.
Kaip pasakoja bravoro atstovai, pirmųjų alaus partijų Bavarijos princas atvykdavo išbandyti gyvai – prižiūrėjo procesą nuo grūdo iki galutinio gaminio, tačiau dabar, susipažinus su bendrovės darbuotojų profesionaliu pasirengimu, aukščiausio lygio įranga, bendrovės atsakomybe galutiniam vartotojui, karališkosios šeimos atstovas reiškia ypatingą pasitikėjimą ir vizitais nudžiugina rečiau. Ataskaitos apie kokybę siunčiamos nuotolinio ryšio priemonėmis.
Karališkosios šeimos atstovas Luitpold Prinz von Bayern gimtojoje šalyje ir pats valdo alaus daryklą, kuri buvo įkurta 1871 m. Būtent vienas jo protėvių, kunigaikštis Vilhelmas IV, 1516 m. išleido Bavarijos grynumo įstatymą, o kitas protėvis, karalius Liudvikas I, buvo legendinio „Oktoberfesto“ iniciatorius.
Kuo svarbus alaus grynumo įstatymas šiandien?
„Alaus grynumo įstatymo sertifikatas – tai aukščiausią gaminio kokybę garantuojantis ženklas. Tai yra labai svarbus mūsų bravoro ir jo pajėgumų įvertinimas, už kurį esame dėkingi princui. Taip pat labai didžiuojuosi ir mūsų įmonės komanda – žinau, kad kiekvienas įdeda visą savo širdį į tai, ką daro, ir būtent todėl galime turėti tokią prasmingą ir neeilinę verslo partnerystę“, – sako M. Horbačauskas.
Alaus grynumo įstatymas dar nuo 1516-ųjų tapo ne tik svarbiu įvykiu aludarystės amato istorijoje, bet ir valstybinių taisyklių dalimi. Šiame įstatyme teigiama, kad gėrimą galima gaminti tik iš apynių, vandens ir salyklo – taip apibrėžti kokybės standartai. Pasak Jo Karališkosios Didenybės, istoriškai tai yra seniausias galiojantis maisto kontrolės įstatymas, jau anuomet apsaugojęs žmones nuo nepageidaujamų pasekmių.
Oficialiai įtvirtino bendradarbiavimą
Paklaustas, kodėl savo verslo partneriu pasirinko būtent šį bravorą, Jo Karališkoji Didenybė akcentuoja, kad jo valdomą ir Kaune įkurtą bravorus sieja daugybė saitų, pavyzdžiui, požiūris į produkcijos kokybę, tradicijų puoselėjimą, atsakingo verslo kūrimą.
„Šią įmonę valdo Suomijos bendrovės „Olvi“ grupė. Tai – ilgametis šeimos verslas ir jo kilmė mums labai svarbi. Toks yra ir mūsų bravoras. Jį įkūrė Aukštutinės Bavarijos kunigaikštis Liudvikas Griežtasis, o mano proprosenelis Bavarijos princas Liudvikas 1810 m. spalio 12-ąją, vedęs saksų princesę Teresę, pradėjo „Oktoberfesto“ tradiciją. Šios vestuvės tapo legendinio Miuncheno festivalio pradžia, taigi aludarystė, jos kultūra ir tradicijos yra tiesiog užkoduotos mūsų genuose. Džiaugiamės, kad galime jas atvežti ir į Lietuvą“, – sako Jo Karališkoji Didenybė Luitpold Prinz von Bayern.
Kauno bravoro vadovas M. Horbačauskas priduria: „Pirmieji bendradarbiavimo metai pralėkė greitai ir šiandien įmonė skaičiuoja šios partnerystės rezultatus. Svarbu ne tik tai, kad išplėtėme produkcijos asortimentą unikaliu gėrimu, bet ir skyrėme daug dėmesio bavariškoms tradicijoms puoselėti – neseniai savo lauko terasoje atidarėme alaus sodą (vok. Biergarten), pavasarį organizavome bavariškąjį savaitgalį, o praėjusių metų rudenį ketvirtą kartą mūsų organizuotame „Oktoberfeste“ dalyvavo ir karališkosios šeimos atstovai. Ir toliau pažindinsime lietuvius su bavariškomis tradicijomis, atnešdami čia geriausius gėrimus, maistą ir renginius.“
Kaune praūžė penktasis „Volfas Engelman Oktoberfestas“: šventinis ritualas, bavariškos tradicijos ir princo vizitas
6 negirdėti faktai apie garsiausią Vokietijos festivalį
Karališkosios Bavarijos šeimos tradicijos: nuo riterių turnyrų iki vieno garsiausių pasaulyje festivalių
Penktajame „Oktoberfeste“ laukia staigmena: pirmą kartą Kaune bus galima išvysti bavarišką šventinį ritualą
Produkciją Lietuvoje pristato biodujomis varomu vilkiku: per metus 100 tonų sumažins išmetamą CO2
Dėl COVID-19 grėsmės „Volfas Engelman“ papildomai investuoja į produkcijos saugumą
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
Geriausio Lietuvoje gyvenamosios paskirties projekto apdovanojimas šiais metais keliauja į Klaipėdą. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos kartu su Darnios plėtros...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...