Paskelbta
2 metai prieš-
Nepriklausomų pasaulio prekių ženklų vertintojų „Brand Finance“ duomenimis, šiemet vertingiausi maisto gamintojų prekių ženklai yra Šveicarijos „Nestlé“, Kinijos „Yili“ ir JAV „Lay‘s“. Jie atitinkamai vertinami 20,607 mlrd. eurų, 11,398 mlrd. eurų ir 10,158 mlrd. eurų. „Nestlé“ išlaikė 2022 m. turėtą pirmą vietą bei parodė 8 proc. vertės augimą.
Naujausioje „Brand Finance“ ataskaitoje pastebima, kad „Nestlé“ pavyko atitikti besikeičiančius vartotojų poreikius, diktuoti tendencijas ir sėkmingai pristatyti naujus produktus. Šiemet bendrovė didino augalinio maisto produktų portfelį, pristatydama naują pieno alternatyvą, didino kavos produktų pasiūlą.
„Turėdama ilgą istoriją ir įsitvirtinusių prekių ženklų portfelį, kompanija turi tvirtus sėkmės pagrindus ir globalią reputaciją, kurią augina nuolatinis „Nestlé“ indėlis kuriant sveikesnę ir tvaresnę ateitį“, – ataskaitoje cituojamas Savio D’Souza, „Brand Finance“ vertinimo direktorius.
„Brand Finance“ ataskaitoje „Nestlé“ taip pat išskirta kaip turinti aukščiausią tvarumo vertinimą tarp didžiųjų pasaulio maisto gamintojų prekių ženklų: jis siekia 1,24 mlrd. eurų. Pabrėžiama, kad šis prekių ženklas pirmasis ėmė viešai skelbti visų savo produktų maistinę vertę, reikšmingai sumažino šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją ir pažengė link tikslo 2025 m. 100 proc. sunaudojamos elektros energijos gauti iš atsinaujinančiųjų šaltinių.
Pagal naujausią „Brand Finance“ ataskaitą 10 vertingiausių pasaulyje maisto gamintojų prekių ženklų yra šie:
1. „Nestlé“
2. „Yili“
3. „Lay’s“
4. „Danone“
5. „Tyson“
6. „Kellogg’s“
7. „Quaker“
8. „Haitian“
9. „Mengniu“
10. „Wrigley“
„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir jų vertę skaičiuoja pagal autorinę metodiką, apimančią prekių ženklo stiprumo indeksą, prekių ženklo intelektinės nuosavybės kainą bei esamas ir prognozuojamas pajamas.
Skaitmeniniai dvyniai jau beldžiasi į Lietuvos gamyklas
„KitKat“ mini 90 jubiliejų: kokia legendinio prekių ženklo sėkmės paslaptis?
„Garden Gourmet“ falafeliai pelnė bronzą „Metų augalinio produkto 2024“ apdovanojimuose Latvijoje
Europoje pristatomas pirmasis KitKat, kuriam naudojama kakava iš „Nestlé“ pajamų augimo spartinimo programos
Robertas Šapalas. Vadovo komunikacijos klaidos – lyg rankinis stabdis įmonės augimui
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...