Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
By
LukasLietuvos orlaivių nuomos ir užsakomųjų skrydžių bendrovė „GetJet Airlines“, priklausanti Aleksandro Čeliadino valdomai „GetJet Aviation Holdings“, pranešė apie 2023 metų finansinius rezultatus: praėjusiais metais įmonės EBITDA paaugo kiek daugiau nei 4 kartus iki 28,1 mln. eurų (316 % augimas). Įmonės grynasis pelnas buvo 5.7 karto didesnis nei 2022 metais (469% augimas), o įmonės pajamos didėjo net 70% – nuo 103,9 mln. eurų iki 176 mln. eurų.
„GetJet“ vadovų teigimu, tokį pajamų ir pelno augimą lėmė į prieš pandeminį lygį atsigaunanti aviacijos rinka ir strateginis įmonės dėmesys paslaugų kokybei.
Aviacijos rinkoje po COVID-19 pandemijos pastebimas ryškus ACMI (orlaivių nuomos su įgula, technine priežiūra ir draudimu) paslaugų paklausos augimas. „Skrydžių paklausa didėjo, tačiau ne visos aviakompanijos suspėjo laiku atstatyti savo pajėgumus, nes trūko orlaivių, įgulų ir kitų resursų. Dėl to mūsų paslaugos buvo patrauklus sprendimas aviakompanijoms, siekiančioms greitai ir efektyviai patenkinti išaugusią skrydžių paklausą,” – sakė „GetJet Airlines“ generalinė direktorė Rūta Kulvinskaitė.
„GetJet Aviation Holdings“ vadovo Dariaus Viltrakio teigimu, viena pagrindinių tokio pajamų augimo priežasčių buvo grįžimas prie optimalaus įmonės operacijų dydžio. „Pirmiausia turiu pabrėžti, kad įmonės operacijos ir orlaivių parko dydis grįžo į optimalų lygį, koks jis buvo ir prieš COVID-19. Per 2023 metus skraidinome beveik 1,5 milijono keleivių. Šiuo metu mūsų orlaivių parką sudaro 16 lėktuvų. Tai Boeing 737-800, Airbus A320 ir A321 orlaiviai, o tokia sudėtis sustiprina mūsų pasirengimą dirbti su platesne klientų baze visame pasaulyje. Būtent tokia orlaivių parko sudėtis ir dydis efektyviausiai tinka mūsų strategijai, kuri orientuota į lankstumą ir prisitaikymą prie klientų poreikių,”– teigė jis.
Aukštas pelningumas: premium paslaugų strategijos sėkmė
2023 metais pasiektas „GetJet Airlines“ pelningumo rodiklis stipriai išsiskiria bendrame aviacijos kontekste. Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) duomenimis aviacijos rinkos žaidėjų vidutinė EBIT marža buvo 4,5%. Tuo pačiu periodu „GetJet Airlines“ EBIT maržos rodiklis didesnis beveik 4 kartus – 15.9%.
Rūtos Kulvinskaitės teigimu, tai – ne atsitiktinumas, o pasirinkta strategija. „Mes nekonkuruojame dydžiu, o siūlome išskirtinės kokybės servisą. Kai esi labai didelis – negali būti lankstus ir greitas. Mūsų fokusas nukreiptas būtent į lankstumą ir aukščiausios kokybės paslaugų tiekimą pagal kliento poreikius. Mūsų tiksliniai klientai gali mokėti daugiau už premium paslaugas. Jau esame užsitikrinę ratą vis grįžtančių aviakompanijų, tokių kaip „Vueling”, „Transavia” ar „Wizzair”, tai didelis įvertinimas mūsų paslaugų kokybei,”– teigė R. Kulvinskaitė.
Vadovu teigimu, paslaugų kokybės užtikrinimui daugiausiai reikšmės turi stipri įmonės komanda. „Drąsiai galiu teigti, kad Vilniuje turime surinkę stipriausią aviacijos specialistų komandą visoje Europoje. Mūsų įgulų profesionalumas ir teikiama paslaugų kokybė palieka itin teigiamą įspūdį visame pasaulyje, tad užtikrintai įtvirtiname pozicijas kaip premium paslaugų kokybę siūlantis patikimas partneris,” – teigė D. Viltrakis.
Bendrovė taip pat įgyvendino skaitmenizacijos strategiją, kad galėtų dar efektyviau vykdyti savo paslaugas. „Tai ženkliai pagerino klientų aptarnavimo kokybę ir padidino operacijų efektyvumą. Turime dar sklandesnį skrydžių planavimą, efektyvesnę lėktuvų priežiūrą ir dar greitesnę reakciją į klientų poreikius nei bet kada iki šiol,“ – teigė D. Viltrakis.
„GetJet Airlines“ atstovai teigia, kad ir toliau daugiausiai dėmesio bus skiriama aukštam įmonės pelningumui ir premium paslaugų vystymui.
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...