Paskelbta
2 metai prieš-
Vieną saldžiausių ir romantiškiausių metų mėnesių – vasarį, prekybos tinklas „Maxima“ savo pirkėjus stebino siūlydamas išbandyti išskirtinius, įprastai asortimente nesančius ir ribotą laiką galimus rasti saldumynus ir užkandžius. Prekybos tinklo duomenys rodo, kad šia galimybe pirkėjai visą mėnesį naudojosi it pašėlę – ragavo itin aštrius traškučius, gėrė vyšnių skonio „Coca-Cola“. Likus paskutinėms „Saldumynų ir užkandžių“ mėnesio pasiūlymo dienoms, vis dar norinčius suspėti išbandyti netikėtus skonių derinius raginama paskubėti, nes jau visai netrukus pirkėjų lauks neįprastos akiai naujienos.
Dar vasario pradžioje startavusi prekybos tinklo naujiena – teminis „Saldumynų ir užkandžių“ mėnuo – kaip niekada į „Maximos“ parduotuves traukė smaližius ir užkandžių mėgėjus. Duomenys rodo, kad iš parduotuvių lentynų pirkėjai graibstė jau pamėgtų prekių ženklų produktus – dažniausiai į prekių krepšelius vasarį pateko vafliniai batonėliai ir šokoladai „Kinder“, „Milka“ bei rūgštūs guminukai „Zozole“.
Taip pat pastebima, kad pirkėjai buvo atviri ir naujovėms – susigundę dar tinklo parduotuvėse neregėtais išskirtinio asortimento pasiūlymais jie nepraleido progos išbandyti ir naujų skonių: guminukų „Skittles“, sausainių „MilkyWay“ ir „Mars“, vaflių „Kinder Happy Hippo“.
„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė dalinasi, kad prisiragavę įvairių užkandžių bei saldumynų smaližiai troškulį rinkosi malšinti įvairių skonių gaiviaisiais gėrimais „Coca-Cola“ bei „Fanta“.
„Džiaugiamės, kad mūsų naujiena sulaukė didelio pirkėjų susidomėjimo. Vasarį pirkėjai nepraleido progos su meilės diena pasveikinti vieni kitų tik ribotą laiką siūlomais išskirtinio asortimento skoniais, ar jais palepinti save pačius. Jų krepšeliuose matyti buvo ne tik jau pamėgtų prekių ženklų produktai, tačiau ir dar nauji, neatrasti skoniai, pavyzdžiui, aštrūs traškučiai „Takis“ ar pasaulinio susidomėjimo sulaukę šokoladai „MrBeast“. Kone populiariausiu tik ribotą pasiūlymo laiką siūlomu pirkėjų pasirinkimu tapo vyšnių skonio „Coca-Cola“ – skaičiuojame, kad šio gėrimo pirkėjai išgėrė daugiau nei 4 tūkst. litrų“, – dalinasi įžvalgomis I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Išbandę naujus skonius – sugrįžta pasipildyti atsargomis
Prekybos tinklo atstovė pasakoja, kad išskirtinį laiką vasarį siūlomi teminiai prekių pasiūlymai pirkėjams priminė įprastai tik kelionėse ar oro uostuose sutinkamą asortimentą.
„Pavyzdžiui, šokoladą „Cadbury“ ar vienus populiariausių pasaulyje krekerių „RITZ“ iš tiesų esame įpratę pastebėti bei paragauti vykdami į keliones. Beje, pirkėjai dalinasi, kad netikėtu atradimu jiems šį mėnesį tapo traškūs belgiški vafliai „Jules Destrooper“ – paragavę jų vis grįždavo užsipirkti daugiau. Pro aštresnių užkandžių mėgėjų akis taip pat nepraslydo ir traškučiai „Takis“, tad norint suspėti jų paragauti – reikia paskubėti, nes kiekiai sparčiai tirpsta“, – kalba I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Be to, duomenys rodo, kad pro smaližių bei užkandžių mėgėjų akis nepraslydo ir galimybė pasirūpinti jau pamėgtų prekių ženklų, pavyzdžiui „Oreo“, „Cheetos“, „Tuc“, „Well Done“ ir kt. gardumynų atsargomis.
Pirkėjus ragina sekti naujienas
Primenama, kad teminiai mėnesiai – prekybos tinklo naujiena, kviečianti pirkėjus išbandyti ne tik esamų, tačiau ir išskirtinių asortimento prekių, kurių pasiūlymus bus galima sekti kas savaitę atsinaujinančiame „Laimingų kainų“ leidinyje bei specialiame teminių mėnesių leidinyje „Maximos“ interneto svetainėje.
„Į parduotuves dažnai užsukame žinodami, ką turime įsigyti ir neretai renkamės savo jau pamėgtų ir patikrintų prekės ženklų produktus. Teminių mėnesių metu pirkėjus kviečiame atrasti naujus skonius, eksperimentuoti ir paragauti tų produktų, kuriuos įprastai galima rasti tik specializuotuose parduotuvėse“, – paaiškina I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Teminių mėnesių pasiūlymus, tarp kurių ir esamos, ir tik ribotą laiką asortimente siūlomos prekės, pirkėjai ras ne tik didesnio formato „XX“ bei „XXX“ parduotuvėse, tačiau ir mažesnėse, „X“ formato parduotuvėse.
Reguliaraus asortimento pasiūlymus pirkėjai kaip įprasta ras jų reguliariose vietose, o išskirtinio asortimento naujienų lentynos bus pažymėtos teminio mėnesio vėliavėlėmis.
„Jau kovo pradžioje pirkėjams nekantrausime pristatyti dar labiau viliojančias, tik ribotą laiką siūlomo išskirtinio bei esamo asortimento prekes, tad norinčius išbandyti vis dar šią savaitę vykstančio „Saldumynų ir užkandžių“ mėnesio produktus raginame suskubti, o laukiantiems naujų pasiūlymų – sekti naujienas, kurios pasirodys jau kovo 5 dieną“, – ragina I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Du trečdaliai gyventojų jaučia padidėjusį nerimą: pastebi ir darbdaviai
Kavos įpročiai Baltijos šalyse: estai renkasi pupeles, lietuviai ir latviai – maltą kavą
Rudens sezoninė mityba: dietistė patarė, kurias šviežias lietuviškas derliaus gėrybes įtraukti į valgiaraštį
Tvarumo ataskaitų startas: ką atskleidė didžiosios Lietuvos įmonės?
Svarbi žinia „Maximos“ pirkėjams – naujos geltonos kainų etiketės: jos žymės visada geras kavos kainas
30 populiariausių produktų atskleidė lietuvių, latvių ir estų skonių panašumus bei skirtumus
Didysis atnaujintos Kauno „Akropolio“ „Maximos“ atidarymas – jau kitą savaitę: pirkėjų lauks staigmenų kupinas savaitgalis
Graikijos „žaliasis auksas“ – ant lietuvių stalo: kuo ypatingas šioje šalyje gaminamas alyvuogių aliejus?
Po daugiau nei 7 mėnesių atidaryta atnaujinta „Maxima“ Kauno rajone: tapo dviejų X parduotuve
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...