Paskelbta
10 mėnesių prieš-
By
LukasVieną saldžiausių ir romantiškiausių metų mėnesių – vasarį, prekybos tinklas „Maxima“ savo pirkėjus stebino siūlydamas išbandyti išskirtinius, įprastai asortimente nesančius ir ribotą laiką galimus rasti saldumynus ir užkandžius. Prekybos tinklo duomenys rodo, kad šia galimybe pirkėjai visą mėnesį naudojosi it pašėlę – ragavo itin aštrius traškučius, gėrė vyšnių skonio „Coca-Cola“. Likus paskutinėms „Saldumynų ir užkandžių“ mėnesio pasiūlymo dienoms, vis dar norinčius suspėti išbandyti netikėtus skonių derinius raginama paskubėti, nes jau visai netrukus pirkėjų lauks neįprastos akiai naujienos.
Dar vasario pradžioje startavusi prekybos tinklo naujiena – teminis „Saldumynų ir užkandžių“ mėnuo – kaip niekada į „Maximos“ parduotuves traukė smaližius ir užkandžių mėgėjus. Duomenys rodo, kad iš parduotuvių lentynų pirkėjai graibstė jau pamėgtų prekių ženklų produktus – dažniausiai į prekių krepšelius vasarį pateko vafliniai batonėliai ir šokoladai „Kinder“, „Milka“ bei rūgštūs guminukai „Zozole“.
Taip pat pastebima, kad pirkėjai buvo atviri ir naujovėms – susigundę dar tinklo parduotuvėse neregėtais išskirtinio asortimento pasiūlymais jie nepraleido progos išbandyti ir naujų skonių: guminukų „Skittles“, sausainių „MilkyWay“ ir „Mars“, vaflių „Kinder Happy Hippo“.
„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė dalinasi, kad prisiragavę įvairių užkandžių bei saldumynų smaližiai troškulį rinkosi malšinti įvairių skonių gaiviaisiais gėrimais „Coca-Cola“ bei „Fanta“.
„Džiaugiamės, kad mūsų naujiena sulaukė didelio pirkėjų susidomėjimo. Vasarį pirkėjai nepraleido progos su meilės diena pasveikinti vieni kitų tik ribotą laiką siūlomais išskirtinio asortimento skoniais, ar jais palepinti save pačius. Jų krepšeliuose matyti buvo ne tik jau pamėgtų prekių ženklų produktai, tačiau ir dar nauji, neatrasti skoniai, pavyzdžiui, aštrūs traškučiai „Takis“ ar pasaulinio susidomėjimo sulaukę šokoladai „MrBeast“. Kone populiariausiu tik ribotą pasiūlymo laiką siūlomu pirkėjų pasirinkimu tapo vyšnių skonio „Coca-Cola“ – skaičiuojame, kad šio gėrimo pirkėjai išgėrė daugiau nei 4 tūkst. litrų“, – dalinasi įžvalgomis I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Išbandę naujus skonius – sugrįžta pasipildyti atsargomis
Prekybos tinklo atstovė pasakoja, kad išskirtinį laiką vasarį siūlomi teminiai prekių pasiūlymai pirkėjams priminė įprastai tik kelionėse ar oro uostuose sutinkamą asortimentą.
„Pavyzdžiui, šokoladą „Cadbury“ ar vienus populiariausių pasaulyje krekerių „RITZ“ iš tiesų esame įpratę pastebėti bei paragauti vykdami į keliones. Beje, pirkėjai dalinasi, kad netikėtu atradimu jiems šį mėnesį tapo traškūs belgiški vafliai „Jules Destrooper“ – paragavę jų vis grįždavo užsipirkti daugiau. Pro aštresnių užkandžių mėgėjų akis taip pat nepraslydo ir traškučiai „Takis“, tad norint suspėti jų paragauti – reikia paskubėti, nes kiekiai sparčiai tirpsta“, – kalba I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Be to, duomenys rodo, kad pro smaližių bei užkandžių mėgėjų akis nepraslydo ir galimybė pasirūpinti jau pamėgtų prekių ženklų, pavyzdžiui „Oreo“, „Cheetos“, „Tuc“, „Well Done“ ir kt. gardumynų atsargomis.
Pirkėjus ragina sekti naujienas
Primenama, kad teminiai mėnesiai – prekybos tinklo naujiena, kviečianti pirkėjus išbandyti ne tik esamų, tačiau ir išskirtinių asortimento prekių, kurių pasiūlymus bus galima sekti kas savaitę atsinaujinančiame „Laimingų kainų“ leidinyje bei specialiame teminių mėnesių leidinyje „Maximos“ interneto svetainėje.
„Į parduotuves dažnai užsukame žinodami, ką turime įsigyti ir neretai renkamės savo jau pamėgtų ir patikrintų prekės ženklų produktus. Teminių mėnesių metu pirkėjus kviečiame atrasti naujus skonius, eksperimentuoti ir paragauti tų produktų, kuriuos įprastai galima rasti tik specializuotuose parduotuvėse“, – paaiškina I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Teminių mėnesių pasiūlymus, tarp kurių ir esamos, ir tik ribotą laiką asortimente siūlomos prekės, pirkėjai ras ne tik didesnio formato „XX“ bei „XXX“ parduotuvėse, tačiau ir mažesnėse, „X“ formato parduotuvėse.
Reguliaraus asortimento pasiūlymus pirkėjai kaip įprasta ras jų reguliariose vietose, o išskirtinio asortimento naujienų lentynos bus pažymėtos teminio mėnesio vėliavėlėmis.
„Jau kovo pradžioje pirkėjams nekantrausime pristatyti dar labiau viliojančias, tik ribotą laiką siūlomo išskirtinio bei esamo asortimento prekes, tad norinčius išbandyti vis dar šią savaitę vykstančio „Saldumynų ir užkandžių“ mėnesio produktus raginame suskubti, o laukiantiems naujų pasiūlymų – sekti naujienas, kurios pasirodys jau kovo 5 dieną“, – ragina I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Atnaujinta ilgiausiai veikianti Panevėžio „Maxima“ parduotuvė
„Maximos“ privatus prekės ženklas „Well Done“ pristato „Premium“ liniją: asortimente – pusšimtis išskirtinių produktų
Restoranai pamažu eina prekybos centrų keliu: įvedamas pakuotės mokestis
Atnaujinta pagrindinė Druskininkų „Maxima“: kokie pokyčiai laukia pirkėjų?
Projektas „Maximanija“ atgimė naujame kontekste: parduotuvėje galite būti aptarnauti prekybos tinklo finansų, teisės, rinkodaros ar kitų sričių vadovų
Darbą „Maximoje“ žinomi žmonės prisimins dar ilgai: susitikti su jais Klaipėdoje pirkėjai plūdo iš visos Lietuvos
Karoliniškėse pirkėjams duris atvėrė atnaujinta dviejų X „Maxima“ parduotuvė
Aiškėja griausmingo Klaipėdos „Akropolio“ „Maximos“ atidarymo detalės: nemokamos vaišės, Lietuvos įžymybės kasose ir kitos netikėtos staigmenos
Lankomiausia Klaipėdos „Akropolio“ „Maxima“ planuoja griausmingą sugrįžimą: po atnaujinimo stebins pokyčiais
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
Geriausio Lietuvoje gyvenamosios paskirties projekto apdovanojimas šiais metais keliauja į Klaipėdą. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos kartu su Darnios plėtros...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...