Paskelbta
6 metai prieš-
Šiuolaikinis skaitmeninis pasaulis neabejotinai kelia iššūkių fizinėms parduotuvėms. Prognozuojama, kad artimiausiu metu internetinių pirkėjų skaičius visame pasaulyje padidės nuo 1,6 iki daugiau nei 2,1 milijardo. Taigi fizinės parduotuvės neišvengiamai turi ieškoti būdų, kaip privilioti klientą – suteikti jam geriausią patirtį. Vis daugiau verslo įmonių aukštą klientų pasitenkinimo lygį kelia kaip vieną pagrindinių veiklos prioritetų.
Įvairių tyrimų duomenimis, pirkti internetu populiariausia drabužius, avalynę, renginių ar lėktuvų bilietus, tačiau šios tendencijos neaplenkia ir namų apyvokos prekėmis prekiaujančio verslo. JYSK yra vienas tų prekės ženklų, kuris, reaguodamas į tendencijas, subūrė komandą sukurti parduotuvės koncepciją, maksimaliai pagerinančią klientų apsipirkimo patirtį. Tuo tikslu jie dirbo kartu su profesionalais ir klientais.
„Džiaugiamės galėdami atidaryti naujos koncepcijos parduotuvę savo klientams Lietuvoje. Čia, darniai pristatydami savo siūlomas prekes, suteiksime pirkėjams visiškai kitokią apsipirkimo patirtį“, – sako Edita Skrastina, „JYSK Baltic“ finansų direktorė.
JYSK parduotuvės koncepcija buvo permąstyta ir atnaujinta pagal specialiai sukurto projekto „Ateities parduotuvės koncepcija“ gaires. Viskas – nuo apšvietimo, spalvų ant sienų, iškabų ir kitos įrangos – yra pritaikyta klientams, kurie vertina paprastą ir patogų apsipirkimą. Vienas akivaizdžiausių naujos koncepcijos pakeitimų yra šviesios medinės grindys, pakeičiančios buvusį tamsiai mėlyną kilimą.
Pagrindinė naujos koncepcijos idėja yra suteikti klientams daugiau įkvėpimo bei pasiūlyti įvairių dekoracijų variantų. Čia leidžiama pirkėjams pasijusti tarsi namuose. Pavyzdžiui, daugiau erdvės baldų skyriuje kuria jaukią atmosferą, o ne buvimo tarsi sandėlyje jausmą. Čiužinių studija leidžia pasijausti lyg būtum miegamajame. Tuo tarpu specialus taškinis apšvietimas įvairias dekoracijas paverčia dar subtilesnėmis.
Finansų konsultantas – vieniems tai nuolat investuoti, kaupti ar draustis siūlantis įkyrus patarėjas, kitiems – vertingas specialistas, padedantis suprasti, planuoti...
Viena didžiausių agroverslo bendrovių Lietuvoje „Linas Agro“ pradeda supirkti šalies ūkininkų užaugintas sojų pupeles. Įmonė bus viena pirmųjų rinkoje, kuri...
Šalies valdantieji giriasi, kokią gerą mokesčių reformą sugalvojo. Tačiau iš esmės ji nieko nelemia. Lietuva kaip ir anksčiau, taip ir...
Užsitęsę šalčiai neaplenkė nė vieno Lietuvos rajono, o šalies ūkininkai nuo jų nukentėjo skirtingai. Nors dalyje regionų stebima tikrai prasta...
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Didžiųjų miestų pagrindinėse arterijose piko metu net menkiausias susidūrimas gali sukelti grandininį efektą – spūstis kone visame mieste. Nors eismo...
2025 m. birželio 5 d. tarptautinė konferencija „Baltic Privacy and Innovation Summit 2025“ Vilniuje suburs duomenų apsaugos (BDAR) tema besidominčius...
Jei tokios frazės kaip „elektros perdavimo dedamoji“ ar „viešuosius interesus atitinkančios paslaugos“ jums skamba kaip užsienio kalba, žinokite, kad esate...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...