Paskelbta
6 metai prieš-
By
Raminta V.
Šiuolaikinis skaitmeninis pasaulis neabejotinai kelia iššūkių fizinėms parduotuvėms. Prognozuojama, kad artimiausiu metu internetinių pirkėjų skaičius visame pasaulyje padidės nuo 1,6 iki daugiau nei 2,1 milijardo. Taigi fizinės parduotuvės neišvengiamai turi ieškoti būdų, kaip privilioti klientą – suteikti jam geriausią patirtį. Vis daugiau verslo įmonių aukštą klientų pasitenkinimo lygį kelia kaip vieną pagrindinių veiklos prioritetų.
Įvairių tyrimų duomenimis, pirkti internetu populiariausia drabužius, avalynę, renginių ar lėktuvų bilietus, tačiau šios tendencijos neaplenkia ir namų apyvokos prekėmis prekiaujančio verslo. JYSK yra vienas tų prekės ženklų, kuris, reaguodamas į tendencijas, subūrė komandą sukurti parduotuvės koncepciją, maksimaliai pagerinančią klientų apsipirkimo patirtį. Tuo tikslu jie dirbo kartu su profesionalais ir klientais.
„Džiaugiamės galėdami atidaryti naujos koncepcijos parduotuvę savo klientams Lietuvoje. Čia, darniai pristatydami savo siūlomas prekes, suteiksime pirkėjams visiškai kitokią apsipirkimo patirtį“, – sako Edita Skrastina, „JYSK Baltic“ finansų direktorė.
JYSK parduotuvės koncepcija buvo permąstyta ir atnaujinta pagal specialiai sukurto projekto „Ateities parduotuvės koncepcija“ gaires. Viskas – nuo apšvietimo, spalvų ant sienų, iškabų ir kitos įrangos – yra pritaikyta klientams, kurie vertina paprastą ir patogų apsipirkimą. Vienas akivaizdžiausių naujos koncepcijos pakeitimų yra šviesios medinės grindys, pakeičiančios buvusį tamsiai mėlyną kilimą.
Pagrindinė naujos koncepcijos idėja yra suteikti klientams daugiau įkvėpimo bei pasiūlyti įvairių dekoracijų variantų. Čia leidžiama pirkėjams pasijusti tarsi namuose. Pavyzdžiui, daugiau erdvės baldų skyriuje kuria jaukią atmosferą, o ne buvimo tarsi sandėlyje jausmą. Čiužinių studija leidžia pasijausti lyg būtum miegamajame. Tuo tarpu specialus taškinis apšvietimas įvairias dekoracijas paverčia dar subtilesnėmis.





SEB bankas įspėja, kad finansiniai sukčiai Lietuvoje taiko naują apgavystę – „Telegram“ ir kitose susirašinėjimo platformose kviečia gyventojus greitai užsidirbti,...
„Breaking Bad“ – serialas apie mokytoją Walterį White’ą, kuris tapo narkotikų magnatu. Iš pradžių tai atrodo kaip istorija apie nusikaltimus,...
Vienai didžiausių žemės ūkio ir maisto gamybos įmonių grupei AB Akola group priklausančios agroverslo „Linas Agro“ subgrupės įmonės Baltijos šalyse...
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
Dirbtinis intelektas (DI) šiandien keičia mūsų kasdienybę ir darbo aplinką. Jis analizuoja duomenis, taupo laiką ir padeda spręsti užduotis. Tačiau...
Vilniaus kriminalistai išardė didelės apimties SIM „spiečių”, naudotą automatizuotai apgaulingai veiklai internete. Policijos duomenimis, operacijos metu sulaikyti du asmenys, rasta...
Europos kelių transporto sektorius susiduria su struktūrine krize – šiandien Europoje trūksta daugiau nei 426 tūkst. vilkikų vairuotojų. Iki 2028...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...