Paskelbta
8 metai prieš-
By
Raminta V.Kiekvienas verslas susiduria su įvairiais iššūkiais bei siekiais. Ne išimtis yra ir naujų klientų paieška, tad nieko keista, kodėl neretai iškeliamas klausimas: kaip padidinti pardavimus? Puiki žinia ta, kad būdų, kaip tai padaryti, tikrai yra, tad telieka tik juos įgyvendinti.
Mokykitės iš pačių sėkmingiausių
Savo kelios paieškos bei savarankiškos pastangos visada yra gerai, tačiau reiktų nepamiršti, kad… dviratis jau yra išrastas. Taigi, jei ir patys norite būti sėkmingi šiuo klausimu, mokykitės iš tų, kuriems šį iššūkį jau pasisekė įveikti.
Rinkitės efektyviausias komunikacijos priemones
Savaime suprantama, jei norite, kad iš jūsų pirktų, visų pirma, turite pateikti informacijos apie prekes ar paslaugas. Šiandien siūloma daugybė įvairių komunikacijos priemonių, skirtų šiam tikslui, tačiau pamirštamas svarbiausias dalykas – ne visada pasirenkamos efektyviausios komunikacijos priemonės. Kitais žodžiais tariant, pasirinkti komunikacijos priemones yra labai svarbu, tačiau kur kas svarbiau – rinktis efektyviausius sprendimus.
Seminarų galia yra kur kas didesnė nei manėte
Specialiai šiam tikslui sukurti seminarai taip pat gali būti puiki pagalbinė priemonė, jei ieškote atsakymo į klausimą, kaip padidinti pardavimus. Įdomu tai, kad nemaža dalis žmonių, norinčių padidinti pardavimus, yra linkę rinktis tik tokius seminarus, kurių metu pasiūloma keletą paprastų būdų, kaip galima pasiekti geresnių rezultatų šioje srityje, tačiau pamiršta į šį procesą pažiūrėti plačiau. Kitais žodžiais tariant, norėdami sužinoti, kaip padidinti pardavimus, turite įgyti ir kur kas daugiau įvairių žinių, kurios, iš pradžių gali atrodyti neturi nieko bendro su pardavimų didinimu. Į ką reikia atkreipti dėmesį susitikimo su klientu pradžioje? Ką reikia žinoti apie argumentų rūšis pardavimuose? Kokias klaidas daro pardavėjai? Jei norite padidinti pardavimus, turite žinoti atsakymus ir į šiuos klausimus.
Pardavimų didinimas daugeliui verslų, ypač neseniai startavusių, neretai tampa tikru iššūkiu, nes dažniausiai trūksta ne tik patirties, bet ir teorinių žinių. Vis dėlto, kaip jau įsitikinote, yra ne vienas būdas, kaip padidinti pardavimus, tad telieka imtis veiksmų…
Prieš dešimtmetį pradėtas „Piliamiesčio“ projektas šalia Neries Kaune šiandien jau vadinamas sėkmingiausiu konversijos pavyzdžiu mieste. Urbanistiškai atgimusi apleista teritorija virto...
Kiekvienas startuolio įkūrėjas žino kaip svarbu gebėti prisistatyti investuotojams – „pitch‘inti“. Kūno kalba, balso valdymas, tinkamai sudėliota prezentacija ir istorijos...
Telekomunikacijų bendrovė pristato naują kibernetinio saugumo sprendimą „Telia Safe“ – visapusišką programėlę, skirtą apsaugoti vartotojus nuo vis sudėtingesnių skaitmeninių grėsmių. Šis žingsnis...
Asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta šalies gyventojų apklausa parodė, kad 67 % apklaustųjų nėra investavę savo pinigų (pvz., į...
Automobilių plovimo ir patalpų valymo paslaugų įmonių grupė „PRO BRO Group“, valdanti „PRO BRO“ ir „Švaros brolių“ prekės ženklus, skelbia...
Vos po kelių mėnesių laukia ypač svarbus pokytis – galimybė pasitraukti iš antros pensijų pakopos ir atsiimti pensijų fonduose sukauptas...
Šiandien dauguma kasdien naudojasi išmaniaisiais telefonais, socialiniais tinklais ir kitomis skaitmeninėmis paslaugomis, o jaunesnėms kartoms tai įprasta nuo vaikystės. Tačiau...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...