Verslas
Kas geriau: prekiauti per Amazon ar kurti nuosavą elektroninę parduotuvę?
Paskelbta
4 val prieš-
Internetinė mažmeninė prekyba yra viena konkurencingiausių pramonės šakų iki šiol. Ji vis dar klesti dėl neseniai įvykusios pandemijos, tačiau net auganti paklausa nepadaro internetinio verslo mažmeninės prekybos pramonėje mažiau konkurencingo. Priešingai, konkurencija auga, todėl pradedant elektroninės prekybos verslą reikia būti gana protingam.
Žinoma, pirmasis sprendimas, kurį reikia priimti, yra platformos pasirinkimas pardavimui pradėti, o savo internetinės parduotuvės kūrimas atrodo pats intuityviausias variantas. Vis dėlto ne vienintelis. Kaip alternatyvą, galite parduoti per Amazon sąrašus, tad palyginkime privalumus ir trūkumus parduodant Amazon vs. savo svetainėje.
Žemiau pateikiami pagrindiniai privalumai ir trūkumai kuriant savo elektroninės prekybos svetainę.
Privalumai parduodant savo svetainėje
- Prekės ženklo stilius. Turėdami savo svetainę, turite geresnes galimybes kurti ir demonstruoti savo prekės ženklo identitetą. Tai padeda jūsų vartotojams kurti asociacinius ryšius su jūsų prekės ženklu ir atpažinti jus tarp konkurentų minios. Taip pat galite būti kūrybiški su dizainu ir vartotojo sąsaja, tačiau įsitikinkite, kad jūsų kūrybinės idėjos nesugadina vartotojo patirties.
- Visiška kontrolė. Jūsų svetainė taip pat yra geriau valdoma lyginant su Amazon parduotuve. Pavyzdžiui, galite ją integruoti su Google Analytics ir kitais duomenų rinkimo bei analizės įrankiais, kad kurtumėte duomenimis pagrįstas reklamavimo strategijas. Amazon taip pat leidžia pastebėti kai kurias įžvalgas, tačiau galimybės yra šiek tiek ribotos lyginant su tomis, kurias turite savo svetainėje.
- Bet kokia rinkodaros strategija, kurios norite. Galite reklamuoti savo svetainę naudodami bet kokius rinkodaros įrankius ir taktiką, kurią laikote efektyvia. Parduodami Amazon, priešingai, esate ribojami jo integruotų reklamavimo įrankių, kurie, tačiau, taip pat gali būti efektyvūs, jei naudojami teisingai.
Trūkumai parduodant savo svetainėje
- Svetainės kūrimo kaina. Funkcionalios ir konkurencingos elektroninės prekybos svetainės kūrimas yra brangus. Pavyzdžiui, pilnavertės žiniatinklio produkto puslapio kūrimo kaina gali siekti 100 000 USD, nes turite sukurti išskirtinį dizainą, integruoti prekės ženklo elementus, rasti būdą užtikrinti įtraukiančią ir sklandžią vartotojo patirtį, be to, aprūpinti ją inovatyviais įrankiais, tokiais kaip rekomendacijų variklis ir pan.
Be to, turite prižiūrėti savo svetainę, pritaikyti ją prie augančios srauto apkrovos, užtikrinti, kad vartotojai nesusidurtų su kliūtimis, ir reklamuoti ją per skirtingus rinkodaros kanalus, pavyzdžiui, SEO, el. pašto rinkodarą ir socialinius tinklus. 5 esminiai žingsniai parduodant savo verslą
- Mažesnis patikimumas. Naujai pradėti mažmeninės prekybos verslai ir naujai sukurti internetinių parduotuvių svetainės yra mažiau patikimi pagal nutylėjimą nei tie, kurie turi tvirtą žiniatinklio buvimą. Kad taptumėte patikimi savo potencialių klientų akyse, turite kurti savo prekės ženklo reputaciją žingsnis po žingsnio, o tai užims nemažai laiko.
- Mažesnės pasiekiamumo galimybės. Elektroninės prekybos svetainės reklamavimas yra gana sudėtingas, net jei naudojate visą skaitmeninės rinkodaros strategijų mišinį. Esmė ta, kad negalite pasiekti visų potencialiai suinteresuotų vartotojų viena kampanija. Vietoj to, visada turite keisti kampanijos nustatymus, kad taptumėte geriau aptinkami vartotojų iš skirtingų vietovių, pavyzdžiui, paleisdami PPC reklamas. Kalbant apie SEO reklamavimą, paieškos variklių algoritmai geriau reklamuoja vietinius verslus, tad negalite tikėtis globalaus pasiekiamumo ir su juo. Produktų siuntimas tarptautiniams klientams ir mokėjimų priėmimas iš jų yra dar vienas iššūkis, su kuriuo turite susidoroti. Padidinkite savo teigiamus atsiliepimus iki 37%!
Pardavimas Amazon
Kokie yra privalumai ir trūkumai parduodant Amazon? Pažiūrėkime juos ir palyginkime pardavimą Amazon vs. savo svetainėje.
Privalumai parduodant Amazon
- Žemas įėjimo slenkstis. Amazon traukia pradedančius prekybininkus savo žemu įėjimo slenksčiu. Vienintelis dalykas, į kurį turite investuoti pradžioje savo mažmeninės prekybos verslo, yra produktai, kuriuos ketinate perparduoti Amazon, bei prenumeratos kaina. Todėl pradėti kaip individualiam pardavėjui yra gana prieinama. Tuo pačiu metu Profesionalaus pardavėjo paketo kaina taip pat yra protinga mažoms ir naujai sukurtoms įmonėms. Su Amazon turite mažiau rizikų nei kurdami savo elektroninės prekybos parduotuvę, nes turite investuoti tik į savo produktus.
- Greitas paleidimas. Amazon leidžia nustatyti savo parduotuvę gana greitai. Vieninteliai dalykai, kuriuos turite padaryti, yra rasti laimintį produktą, užsiregistruoti kaip Amazon pardavėjui ir pradėti kurti savo produktų sąrašus. Be to, visi rinkodaros funkcijos, skirtos reklamuoti jūsų Amazon produktus, jau yra integruotos, tad galite kurti reklamavimo strategiją ir paleisti ją iš karto.
- Populiariausia internetinė prekyvietė pasaulyje. Jūs vis dar galite pereiti prie savo svetainės ar valdyti verslą abiejose platformose. Iš tiesų, verslo valdymas Amazon nereiškia, kad negalite turėti savo svetainės ir jos reklamuoti. Vienintelė išimtis šiai taisyklei yra ta, kad negalite reklamuoti savo svetainės per Amazon. Tačiau visos likusios rinkodaros galimybės vis dar yra jūsų.
Be to, galite būti dar protingesni ir sekti LEAN metodologiją kurdami savo internetinį verslą. Pavyzdžiui, galite pradėti kaip Amazon individualus pardavėjas, išbandyti jo funkcijas, reklamuoti ir parduoti savo produktus, atrasti ir rinkti vartotojų atsiliepimus bei apsvarstyti investicijas į savo svetainės kūrimą, jei viskas yra taip, kaip tikėjotės. Šiuo būdu galėsite patvirtinti savo produktų idėjas už mažą kainą ir sukurti du pajamų srautus – Amazon ir savo svetainėje. Kova dėl konkurencinio pranašumo pasitelkiant DI
Trūkumai parduodant Amazon
- Konkurencija. Amazon yra konkurencingiausia internetinė prekyvietė pasaulyje. Galimybė greitai sukurti produkto puslapį ir pradėti parduoti už žemo įėjimo slenksčio traukia prekybininkus iš viso pasaulio. Dauguma jų yra gana rimtai nusiteikę pakelti savo verslą. Todėl turėsite konkuruoti su jais ir nuolat ieškoti naujų klientų pritraukimo strategijų Amazon viduje.
- Dideli mokesčiai. Vienas iš trūkumų parduodant Amazon yra aukšti Amazon mokesčiai. Turite mokėti už prenumeratą Amazon, nukreipimo mokesčius ir Amazon FBA mokesčius, jei naudojate šią programą. Jos praleidimas, savo ruožtu, gali būti dar brangesnis, tad tam tikru mastu Amazon FBA naudojimas yra galimybė šiek tiek sumažinti veiklos išlaidas.
- Kontrolės trūkumas. Amazon taip pat linkęs dažnai keisti savo sąlygas ir politiką. Tad nors prekyvietė jas skelbia kaip naujas ir naudingas galimybes pardavėjams, jos ne visada yra tokios naudingos, kaip norėtumėte, nes Amazon niekada nepraleis progos uždirbti iš jūsų verslo. Todėl turėtumėte būti atsargūs su naujomis Amazon iniciatyvomis ir atidžiai jas peržiūrėti prieš pradėdami.
Pardavimas Amazon vs. savo svetainėje: Detalus palyginimas
Išlaidų palyginimas
Supratimas apie finansines pasekmes parduodant Amazon vs. savo svetainėje yra esminis ilgalaikei sėkmei. Čia mes išskaidysime išlaidas, susijusias su kiekviena platforma, įskaitant sąrašo mokesčius, sandorių mokesčius ir priežiūros išlaidas. Pardavimas Amazon paprastai apima nukreipimo mokestį už kiekvieną pardavimą, kartu su mėnesiniu prenumeratos mokesčiu, jei pasirenkate profesionalaus pardavėjo paskyrą. Kita vertus, savo svetainės valdymas apima išlaidas, tokias kaip domeno registracija, žiniatinklio priegloba, SSL sertifikatai ir nuolatinė svetainės priežiūra. Be to, turėsite apsvarstyti mokėjimo vartų mokesčius ir galbūt samdyti kūrėjus svetainės atnaujinimams ir patobulinimams. Verta suklusti perkantiems internetu
Srautas ir klientų pasiekiamumas
Srautas yra bet kokios internetinės parduotuvės gyvybė. Mes palyginsime organinio srauto potencialą ir klientų pasiekiamumą Amazon vs. nepriklausomoje svetainėje. Amazon gali pasigirti masiška, integruota klientų baze iš milijonų aktyvių vartotojų, kurie dažnai naršo ir perka platformoje. Tai gali suteikti greitą matomumą ir prieigą prie didelės rinkos. Priešingai, nepriklausoma svetainė reikalauja didelių SEO pastangų, turinio rinkodaros ir galbūt mokamos reklamos, kad pritrauktų lankytojus. Lojalių klientų bazės kūrimas nuo nulio gali būti sudėtingas, tačiau siūlo privalumą tiesioginiams santykiams su auditorija.
Prekės ženklo kūrimas ir kontrolė
Prekės ženklo kūrimas yra esminis unikaliam rinkos buvimui sukurti. Sužinokite, kaip pardavimas Amazon veikia jūsų prekės ženklo kūrimo pastangas lyginant su autonomija, kurią pasiekiate savo svetainėje. Amazon jūs esate šiek tiek ribojami platformos prekės ženklo, o jūsų produktų puslapiai turi atitikti jų gaires. Tai gali padaryti sunkiau išsiskirti tarp konkurentų. Su savo svetaine turite visišką kontrolę dizainui, vartotojo patirčiai ir žinutėms, leidžiant sukurti išskirtinį prekės ženklo identitetą. Tačiau tai taip pat reiškia prisiimti atsakomybę už srauto ir įsitraukimo skatinimą be Amazon infrastruktūros paramos.
Klientų duomenų prieiga
Prieiga prie klientų duomenų gali ženkliai įtakoti jūsų rinkodaros pastangas ir klientų santykių valdymą. Mes išnagrinėsime skirtumus duomenų prieigoje parduodant Amazon lyginant su savo svetaine. Amazon jūs esate ribojami klientų duomenų, kuriuos galite pasiekti, dėl jų privatumo politikos. Tai gali trukdyti atlikti detalią rinkos segmentaciją ir tikslinę rinkodarą. Priešingai, valdyti savo svetainę leidžia rinkti išsamius klientų duomenis, įskaitant el. pašto adresus, pirkimo istoriją ir naršymo elgseną. Šie duomenys gali būti panaudoti kuriant personalizuotas rinkodaros kampanijas, gerinant klientų aptarnavimą ir skatinant ilgalaikę klientų lojalumą. 5 svarbiausi dokumentai, norintiems parduoti automobilį greičiau ir brangiau
Rinkodara ir reklama
Efektyvi rinkodara ir reklama yra raktas pardavimams skatinti. Ši dalis išnagrinės skirtingus rinkodaros įrankius ir reklamos galimybes, prieinamas Amazon vs. tas, kurios prieinamos per savo svetainę. Amazon teikia įvairias reklamos galimybes, įskaitant remiamus produktus, remiamus prekės ženklus ir rodomas reklamas, kurios gali padidinti jūsų produktų matomumą platformoje. Be to, Amazon algoritmas ir rekomendacijų variklis gali padėti reklamuoti jūsų produktus atitinkamiems klientams. Savo svetainėje turite laisvę įgyvendinti įvairias rinkodaros strategijas, tokias kaip PPC reklamos per Google Ads, el. pašto rinkodaros kampanijos ir socialinių tinklų reklamos. Nors šie metodai siūlo didesnį lankstumą ir kontrolę, jie taip pat reikalauja daugiau pastangų ir žinių efektyviam valdymui.
Apskritai, sprendimas tarp pardavimo Amazon ir savo svetainės valdymo apima kompromisų vertinimą išlaidose, kontrolėje, klientų duomenų prieigoje ir rinkodaros galimybėse, kad nustatytumėte geriausią variantą savo verslo tikslams ir ištekliams.
Kodėl pardavimas Amazon žada daugiau naudos lyginant su savo svetaine
Ar pardavimas iš Amazon vs. savo svetainės yra geresnis? Teisingas atsakymas priklauso nuo perspektyvos, iš kurios analizuojate šias galimybes. Nors savo svetainė reiškia jūsų pačių taisykles, tai galbūt vienintelis ir paskutinis privalumas parduodant su jos pagalba, ypač pirmuosiuose jūsų verslo plėtros etapuose. Dirbtinis intelektas „perrašė“ internetą
Amazon, savo ruožtu, pasirodo esąs geresnis variantas. Su juo galite pradėti už protingą kainą, išbandyti savo produktų idėjas naudojant Individualią prenumeratą, pasinaudoti integruotomis rinkodaros galimybėmis ir auginti savo verslą globaliai, žingsnis po žingsnio. Amazon globalios pardavimo galimybės yra vertos išbandyti net jei esate pradedantis prekybininkas.
Reklama
Taip pat skaitykite
-
Nuo ko reikėtų pradėti planuoti verslo modelį: Pagrindiniai žingsniai ir pavyzdžiai
-
Verslo idėjos testavimas: kaip išbandyti prieš paleidžiant
-
„Tele2“ apjungia jėgas su „Amazon“: klientų patirtį gerins pažangiais DI sprendimais
-
Aurelijus Šveikauskas. Priežastys, kodėl smulkusis ir vidutinis verslas nesiima e. prekybos
-
Užuot veržęsi diržus, pasididinkite pajamas