Paskelbta
1 d. prieš-
Draudimo bendrovė BTA naujoje komunikacijos kampanijoje kviečia apsidrausti nuo stereotipų apie amžių. Ką tai reiškia? Bendrovė atkreipia dėmesį į amžizmo problemą (diskriminaciją dėl amžiaus) ir skatina atsikratyti stereotipų.
Pasak BTA draudimo direktoriaus pavaduotojos Laimos Sereičikaitės, amžizmas yra viena labiausiai paplitusių, bet mažiausiai pastebimų diskriminacijos formų mūsų darbo rinkoje. „Komunikacijos kampanija norime parodyti, jog šios problemos sprendimas priklauso nuo kiekvieno iš mūsų. Kartais net paprasčiausias, neatsargiai pasakytas žodis, kuriuo apibūdiname vyresnio amžiaus žmogų, gali prisidėti prie amžizmo gyvavimo. Todėl visi turėtume prisidėti, kad amžizmo stereotipai būtų nugalėti – tuomet organizacijose ir visuomenėje būtų daugiau lygybės ir darnumo. Svarbiausia – reikia pradėti atvirai kalbėti apie amžizmą ir jo pasekmes, nes tik įvardijus problemą galima ją spręsti efektyviai“, – teigia Laima Sereičikaitė.
Pasak BTA draudimo direktoriaus pavaduotojos Laimos Sereičikaitės, komunikacijos idėją padiktavo viena iš esminių organizacijos vidinės kultūros vertybių – žmogiškumas, kuris įmonėje suprantamas, kaip gebėjimas priimti ir suprasti kitą, taip pat ir nepriklausomai nuo jo amžiaus. Todėl įmonėje vyrauja įvairovė – čia dirba tiek neseniai universitetą baigę jauni profesionalai, tiek patyrę ekspertai. Šią nuobodžią verslo tradiciją pavertė išskirtine naujove
„Su stereotipais apie amžių kovojame kiekviename veiklos žingsnyje: formuodami įdarbinimo politiką, publikuodami darbo skelbimus, atrinkdami kandidatus, organizuodami darbo pokalbius. Taip pat – vertindami darbuotojų metinius pasiekimus, kurdami ugdymo programas, braižydami karjeros kelius, skatindami ilgamečius darbuotojus ir t. t.“, – dalijasi BTA draudimo direktoriaus pavaduotoja Laima Sereičikaitė. Organizacijos duomenimis, šiandien įmonėje 25 proc. darbuotojų yra vyresni nei 50 metų, o didžioji dalis esamų BTA vadovų – įmonės viduje išaugę ir karjeros laiptais pakilę specialistai. Eismo įvykio deklaracija
Kampaniją sukūrusi ir įgyvendinanti komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ kalbėti apie problemą nusprendė pasirinkdama lietuviškus žodžius, apibūdinančius senatvę: nupezęs, suvytusi, nukvakęs, nupušusi, sukriošęs. Lietuviai leidžiasi į saulės paieškas
„Šie terminai dažnai turi neigiamą atspalvį ir atspindi giliai mūsų kasdienėje kalboje įsišaknijusį amžizmą. Nors kalbos pakeisti negalime, galime iš naujo apibrėžti jos reikšmę. Juk pasenęs yra ne žmogus – pasenęs yra požiūris į jį. Panaudodami šiuos šiurkščius, paniekinančius žodžius siekiame atkreipti visuomenės į su amžiumi susijusį požiūrį darbo rinkoje ir pradėti pokalbį dėl pokyčių“ – sako komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas ir partneris Linas Migonis. Dažna dilema: keisti darbą ar pareigas?
Kovo 25 d. startavusią kampaniją galima išvysti televizijoje, lauko ekranuose ir skaitmeninėje erdvėje, taip pat specialiai šiai kampanijai sukurtame polapyje amzizmas.lt
Kampanijai sukurtą vaizdo klipą galima pamatyti: https://www.youtube.com/watch?v=4BIDZR4m_kg
Šokiruojanti statistika: lietuviai automobiliais rūpinasi labiau nei savo sveikata
Apsigauna ne tik politikai: Lietuvoje nuo internetinių sukčių kasmet nukenčia vis daugiau
Ar įmanoma apgauti draudimo bendrovę? Ekspertas atskleidė pasekmes bandantiems
Aistra be stabdžių: kai Valentino dienos vakarą neatlaiko net baldai
Penkiasdešimtmetį perkopusios IT analitikės sėkmės istorija: kaip ilgametė patirtis virsta pranašumu
Kam tas „epsas“, „live‘as“ su 15 žiūrovų ir kaip namuose pasisodinti Bulvių: „Iki“ pradeda naują žaismingai informatyvią kampaniją, skirtą senjorams
Draudimo platformos „Man ramu“ įkūrėjas: „Saugumas visų pirma turėtų būti asmeninis reikalas – turėtume patys daugiau dėmesio skirti apsisaugojimui nuo stichijų“
Pričiupti statybininkai, galimai suklastoję statybų draudimo sutartį ir garantinį raštą: kėlė grėsmę būsto pirkėjų kišenei
Išsaugoti ir vertinti vyresnių žmonių darbingumą – strateginė užduotis ir valstybei, ir verslui, ir pačiam žmogui
Lietuva pastaraisiais metais vis ryškiau įsitvirtina kaip kosmoso technologijų kūrėja, o viena iš ryškiausių šalies žvaigždžių – „Astrolight“. Įspūdingas inovacijų...
2025 m. pirmą ketvirtį nekilnojamojo turto rinka Vilniuje toliau sparčiai augo tiek pagal pardavimus, tiek pagal atsirandančią naujų būstų pasiūlą....
Draudimo bendrovė BTA naujoje komunikacijos kampanijoje kviečia apsidrausti nuo stereotipų apie amžių. Ką tai reiškia? Bendrovė atkreipia dėmesį į amžizmo...
Pirmasis šių metų ketvirtis Vilniaus nekilnojamojo turto (NT) rinkai buvo dvigubai geresnis nei pernai. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius...
Transporto kompetencijų agentūra (TKA) patvirtino, kad AB „Oro navigacija“ sistema atitinka tarptautinius skrydžių saugos standartus ir išdavė bendros informacinių paslaugų...
Vos tik saulei pradėjus šildyti stipriau, terasa ar poilsio kampelis kieme tampa traukos centru – čia gera ryte išgerti kavos,...
Valdančiųjų planuojamas įvesti cukraus mokestis nebus veiksminga priemonė nei gyventojams sveikatinti, nei biudžeto įplaukoms padidinti, teigia sveikatos, ekonomikos ir verslo...
Lietuvos banko duomenų analizė atskleidė išskirtinę situaciją – lietuviai neprivalomam automobilių draudimui išleidžia bene 4 kartus daugiau negu savo pačių...
Per pastaruosius metus smarkiai išaugus sukčiavimo atvejų skaičiui socialinėse platformose, finansų ekspertai įspėja vartotojus būti itin atsargius. Skaitmeninio saugumo sprendimų...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...