Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Draudimo bendrovė BTA naujoje komunikacijos kampanijoje kviečia apsidrausti nuo stereotipų apie amžių. Ką tai reiškia? Bendrovė atkreipia dėmesį į amžizmo problemą (diskriminaciją dėl amžiaus) ir skatina atsikratyti stereotipų.
Pasak BTA draudimo direktoriaus pavaduotojos Laimos Sereičikaitės, amžizmas yra viena labiausiai paplitusių, bet mažiausiai pastebimų diskriminacijos formų mūsų darbo rinkoje. „Komunikacijos kampanija norime parodyti, jog šios problemos sprendimas priklauso nuo kiekvieno iš mūsų. Kartais net paprasčiausias, neatsargiai pasakytas žodis, kuriuo apibūdiname vyresnio amžiaus žmogų, gali prisidėti prie amžizmo gyvavimo. Todėl visi turėtume prisidėti, kad amžizmo stereotipai būtų nugalėti – tuomet organizacijose ir visuomenėje būtų daugiau lygybės ir darnumo. Svarbiausia – reikia pradėti atvirai kalbėti apie amžizmą ir jo pasekmes, nes tik įvardijus problemą galima ją spręsti efektyviai“, – teigia Laima Sereičikaitė.
Pasak BTA draudimo direktoriaus pavaduotojos Laimos Sereičikaitės, komunikacijos idėją padiktavo viena iš esminių organizacijos vidinės kultūros vertybių – žmogiškumas, kuris įmonėje suprantamas, kaip gebėjimas priimti ir suprasti kitą, taip pat ir nepriklausomai nuo jo amžiaus. Todėl įmonėje vyrauja įvairovė – čia dirba tiek neseniai universitetą baigę jauni profesionalai, tiek patyrę ekspertai. Šią nuobodžią verslo tradiciją pavertė išskirtine naujove
„Su stereotipais apie amžių kovojame kiekviename veiklos žingsnyje: formuodami įdarbinimo politiką, publikuodami darbo skelbimus, atrinkdami kandidatus, organizuodami darbo pokalbius. Taip pat – vertindami darbuotojų metinius pasiekimus, kurdami ugdymo programas, braižydami karjeros kelius, skatindami ilgamečius darbuotojus ir t. t.“, – dalijasi BTA draudimo direktoriaus pavaduotoja Laima Sereičikaitė. Organizacijos duomenimis, šiandien įmonėje 25 proc. darbuotojų yra vyresni nei 50 metų, o didžioji dalis esamų BTA vadovų – įmonės viduje išaugę ir karjeros laiptais pakilę specialistai. Eismo įvykio deklaracija
Kampaniją sukūrusi ir įgyvendinanti komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ kalbėti apie problemą nusprendė pasirinkdama lietuviškus žodžius, apibūdinančius senatvę: nupezęs, suvytusi, nukvakęs, nupušusi, sukriošęs. Lietuviai leidžiasi į saulės paieškas
„Šie terminai dažnai turi neigiamą atspalvį ir atspindi giliai mūsų kasdienėje kalboje įsišaknijusį amžizmą. Nors kalbos pakeisti negalime, galime iš naujo apibrėžti jos reikšmę. Juk pasenęs yra ne žmogus – pasenęs yra požiūris į jį. Panaudodami šiuos šiurkščius, paniekinančius žodžius siekiame atkreipti visuomenės į su amžiumi susijusį požiūrį darbo rinkoje ir pradėti pokalbį dėl pokyčių“ – sako komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas ir partneris Linas Migonis. Dažna dilema: keisti darbą ar pareigas?
Kovo 25 d. startavusią kampaniją galima išvysti televizijoje, lauko ekranuose ir skaitmeninėje erdvėje, taip pat specialiai šiai kampanijai sukurtame polapyje amzizmas.lt
Kampanijai sukurtą vaizdo klipą galima pamatyti: https://www.youtube.com/watch?v=4BIDZR4m_kg
„Tele2“ pristato naują produktą: aktualu keliaujantiems
Automobilio nuoma užsienyje: kaip išvengti netikėtų išlaidų?
Fiksuojamas išaugęs automobilių vagysčių skaičius: nusikaltėliai taikosi į „Toyota“ ir „Lexus“ markes
Laužas ant medinio liepto ir vakarėliai su tūkstantiniais nuostoliais: ką išties patiria kaimo turizmo sodybų šeimininkai
Skaudžią realybę atskleidęs tyrimas: 6 iš 10 šeimų dėl vaikų išdaigų turi paploninti piniginę
Sukčių internete tik daugėja: taikiniais vis dažniau tampa ir jaunimas
Nuo drobe pavirtusių tapetų iki dužusių langų: kaip apsaugoti namus nuo vaikų išdaigų?
Nepatikėsite, ką draudžia lietuviai: nuo kruopų atsargų iki prabangiausių jachtų
Ūkininkų košmarai tik dažnėja: gamtos stichijos kasmet pasiglemžia vis daugiau pasėlių
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...