Sekite naujienas

Verslas

Naujas identitetas ir 400 mln. Eur planas – taip GBY Group pasitinka savo 30-metį

L

Paskelbta

-

Transporto ir logistikos paslaugų grupė GBY Group pristato naują prekių ženklo vizualinį identitetą. Pokytis žymi ne tik šiemet minimą 30-ąjį įmonės gimtadienį, bet ir naują intensyvios verslo transformacijos etapą: per pastaruosius metus išaugintas sunkvežimių parkas, pradėtos naujos veiklos kryptys, sustiprinta komanda ir geografinė aprėptis. 2030 metams grupė užsibrėžė ambicingą tikslą – planuoja pasiekti 400 mln. eurų apyvartą.

Reklama

Naująjį logotipą ir vizualinį stilių įkvėpė GBY pozicija rinkoje: tai ne lėtas transporto koncernas, o manevringa, greitai sprendimus priimanti grupė, veikianti visoje Europoje. Įvaizdį įkūnija metafora „bagis autobane“ – lyginant su kitomis didžiosiomis transporto bendrovėmis mažesnis, bet vikresnis žaidėjas, kuris gali nuvažiuoti greičiau, nes renkasi ne jėgą, o sumanumą. Tolerancijos dieną „Omnisend“ pasitinka sprendimu, palaikančiu visas šeimas

„Šis pokytis mums svarbus ne todėl, kad norėjome atsinaujinti – norėjome parodyti, kas jau esame. Prieš trisdešimt metų startavome kaip automobilių pervežimo įmonė Tauragėje, o šiandien esame tarptautinė grupė su įvairiomis veiklos kryptimis ir daugiau nei pusės tūkstančio žmonių komanda. Naujasis identitetas yra apie šią realybę, o gimtadienis – puikus momentas užverti vieną etapą ir įžengti į kitą“, – sako GBY vadovas Nerijus Vitkauskas.

2024-ieji GBY grupei buvo proveržio metai: sunkvežimių parkas išaugo nuo 150 iki 275 vienetų, o darbuotojų skaičius perkopė 600. Metai pažymėti ir geografine plėtra – GBY žengė į Vokietijos rinką, perimdama vietinės transporto įmonės veiklą, kuri nuo šiol veikia GBY vardu. Lietuvoje prie iki tol veikusių padalinių Kaune ir Tauragėje prisijungė naujas kompetencijų centras Vilniuje, kuriame dirba 50 įvairaus lygmens vadovų bei specialistų. Atnaujintas prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“

Tais pačiais metais startavo kelios naujos veiklos kryptys. Pradėta bendrųjų krovinių pervežimo paslauga – šiuo metu grupė jau turi 200 vilkikų su puspriekabėmis. Taip pat imtasi High & Heavy krypties – vilkikais pervežamas įvairus sunkusis ir nestandartinis transportas. Be to, grupėje pradėta ir komercinio nekilnojamojo turto nuomos veikla. Sparčiausiai auganti kryptis Lietuvoje – automobilių nuoma: GBY RENT 2024 m. valdė 300 automobilių parką, o per artimiausius kelerius metus planuoja pasiekti 800. Apple marketingas

„Mūsų augimas nėra paremtas viena kryptimi – mūsų tikslas yra augant diversifikuoti savo veiklas. Investuojame ne tik į transporto priemones ar infrastruktūrą, bet ir į duomenis, sprendimų greitį, žmones. GBY niekada nebuvo verslas iš inercijos – viskas, ką darome, yra apie aiškumą, judėjimą ir rezultatą“, – komentuoja N. Vitkauskas. Grožio paroda „Beauty Expo 2019″ pasitinka pavasarį

Grupės tikslas – 2030 metais pasiekti 400 mln. eurų metinę apyvartą. Tačiau augimas siejamas ir su vertybiniu stuburu: GBY deklaruoja siekį tapti globaliu žaidėju, bet išlaikyti autentiškumą. Vienas to įrodymų – tvarumo kryptis: grupė yra pasirašiusi partnerystę su Tauragės savivaldybe, kuri kartu su Europos Komisija siekia tapti vienu iš 100-o miestų Europos Sąjungoje, pasiekusių klimato neutralumą. GBY tikslas – iki 2030 m. visiškai eliminuoti CO2 emisijas savo veikloje (Scope 1–2), o iki 2040 m. – ir tiekimo grandinėje (Scope 3).

30-metį mininčios „Sakuonos“ planuose – gamybos ir asortimento plėtra

Reklama

 

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Nekilnojamasis turtas2 val prieš

„Piliamiestis“ švenčia 10-metį: nuo pramoninės zonos iki vieno geidžiamiausių kvartalų Kaune – pristatomas naujas plėtros etapas

Prieš dešimtmetį pradėtas „Piliamiesčio“ projektas šalia Neries Kaune šiandien jau vadinamas sėkmingiausiu konversijos pavyzdžiu mieste. Urbanistiškai atgimusi apleista teritorija virto...

Verslas1 d. prieš

Kaip įtikinti investuotojus? Į „Startup Fair“ atvyksta „Google“ ir „Netflix“ konsultavęs neverbalinės komunikacijos ekspertas

Kiekvienas startuolio įkūrėjas žino kaip svarbu gebėti prisistatyti investuotojams – „pitch‘inti“. Kūno kalba, balso valdymas, tinkamai sudėliota prezentacija ir istorijos...

Technologijos2 d. prieš

„Telia“ pristato naują kibernetinio saugumo programėlę: atsakas į didžiausias lietuvių baimes internete

Telekomunikacijų bendrovė pristato naują kibernetinio saugumo sprendimą „Telia Safe“ – visapusišką programėlę, skirtą apsaugoti vartotojus nuo vis sudėtingesnių skaitmeninių grėsmių. Šis žingsnis...

Investavimas3 d. prieš

Apklausa: lietuviai vis dar vengia investuoti

Asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta šalies gyventojų apklausa parodė, kad 67 % apklaustųjų nėra investavę savo pinigų (pvz., į...

Verslas3 d. prieš

„PRO BRO Group“ pradeda viešą 5,5 mln. eurų obligacijų platinimą

Automobilių plovimo ir patalpų valymo paslaugų įmonių grupė „PRO BRO Group“, valdanti „PRO BRO“ ir „Švaros brolių“ prekės ženklus, skelbia...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |