Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
Lietuvoje ir Latvijoje veikiančios prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovės „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovu paskirtas Paulius Pocius, iki šiol dirbęs bendrovės „PRO BRO Group“ valdybos patarėju. P. Pocius šiose pareigose pakeitė iš „Akropolis Group“ bendrovės pasitraukusį Dominyką Mertiną.
„Dėkojame D. Mertinui už ilgametį darbą įtvirtinant prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ prekės ženklo lyderystę. Neabejoju, kad ilgametę rinkodaros patirtį sukaupęs P. Pocius kartu su visa mūsų rinkodaros ir komunikacijos specialistų komanda toliau sėkmingai stiprins „Akropolių“ pozicijas rinkoje“, – sako Gabrielė Sapon, „Akropolis Group“ direktorė.
P. Pocius teigia su entuziazmu priėmęs pasiūlytą iššūkį vadovauti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų rinkos lyderės „Akropolis Group“ rinkodaros bei komunikacijos komandai.
„Bendrovės tikslai lieka patys aukščiausi – siūlyti klientų lūkesčius labiausiai atitinkančias lankymosi prekybos centruose patirtis. Siekdami tai įgyvendinti, kartu su komanda kursime ir įgyvendinsime sprendimus, kurie „Akropolių“ klientams suteiks dar daugiau pozityvių įspūdžių prekybos centruose“, – sako „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas P. Pocius.
P. Pocius 2023–2024 m. dirbo „Pro Bro Group“ marketingo ir pardavimų vadovu, anksčiau yra vadovavęs „Artea“ (tuometinio Šiaulių banko) rinkodaros ir komunikacijos komandai. Siekiant spartesnės plėtros užsienyje, „PRO BRO Group“ valdyboje – nauji nariai
2025 metais Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) „Metų CMO“ apdovanojimuose P. Pocius pelnė nominaciją už strateginį marketingą. Dirbtinio intelekto poveikis darbo rinkai
Kaip papildomai galime prisidėti prie savo bei namų saugumo?
„Akropolis Group“ užbaigė bendrovės „Galio Group“ įsigijimo sandorį
„S&P Global Ratings“ įvertino planuojamą „Akropolis Group“ sandorį ir patvirtino suteiktą BB+ kredito reitingą su stabilia perspektyva
„Akropolis Group“ augina ir diversifikuoja nekilnojamojo turto portfelį: planuoja įsigyti „Galio Group“ bendrovę
Vilniaus „Akropolio“ vyriškų drabužių asortimentą papildė pirmoji Lietuvoje „Boggi Milano“ parduotuvė
Vilniaus „Akropolyje“ startuoja pramogų fiesta su dar daugiau nemokamų atrakcijų šeimoms
2025 m. pirmąjį pusmetį „Akropolis Group“ koncentravosi į parduotuvių atnaujinimą ir asortimento stiprinimą, nuomininkų apyvarta taip pat augo
„Kasdien kitas vaibas!“ – „Akropoliai“ skelbia naujų mokslo metų startą su nemokamais renginiais moksleiviams
Mokyklinių prekių madas šį sezoną diktuoja ir populiarusis „Labubu“
Vilniaus „Akropolyje“ atidaryta didžiausia Baltijos šalyse „Zara Home“: nauja apsipirkimo patirtis
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...