Paskelbta
2 metai prieš-
Kovo pradžioje paskelbti amerikietiškų tarptautinių verslo apdovanojimų „Stevie Awards“ nugalėtojai. Bronzinį apdovanojimą juose pelnė lietuviško technologijų startuolio „Omnisend“ klientų aptarnavimo komanda, kuri konkuravo su didžiausiomis pasaulio bendrovėmis.
Automatizuotos rinkodaros platformą vystanti „Omnisend“ varžėsi technologijų pramonės šakos kategorijoje su kitų programinės įrangos kūrėjų aptarnavimo komandomis, tiesiogiai dirbančiomis su klientais.
„Džiaugiuosi dėl komandos pergalių, tačiau, mano nuomone, kur kas svarbiau yra tai, kad išsikėlę aukštus klientų aptarnavimo standartus, sugebame juos išlaikyti itin konkurencingoje JAV rinkoje. Aptarnavimo greitis ir maksimalus dėmesys klientų poreikiams išliks pagrindiniu mūsų tikslu ir ateityje“, – sako „Omnisend“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Deivydas Daugėla.
„Omnisend“ klientų aptarnavimo biurai yra įsikūrę Lietuvoje, Ukrainoje ir JAV. Iš viso komandoje dirba 19 specialistų, jie padeda daugiau nei 80-čiai tūkstančių įmonės klientų 130-tyje šalių pasiekti aukščiausius rezultatus ir atsako į jų užklausas visą parą ištisus metus.
Įmonė suteikia galimybę tiesiogiai konsultuotis su specialistais visiems klientams, nepriklausomai nuo to, ar jie naudojasi „Omnisend“ siūlomais nemokamais paslaugų planais, ar moka už naudojimąsi rinkodaros platforma.
Šiais metais „Stevie Awards“ klientų aptarnavimo ir pardavimų sričių apdovanojimai buvo įteikti 17-ąjį kartą. Komandų nuopelnus vertino septynios komisijos, kurias sudarė 170 ekspertų iš įvairių šalių.
„Omnisend“ – vienintelė Baltijos šalių įmonė, šiais metais patekusi į apdovanotųjų sąrašą. Tarp šių metų apdovanotųjų – ir tokie gerai žinomi vardai kaip „American Airlines“ bei IBM. Daugiausiai „Stevie“ apdovanojimų (46-is) šį kartą susižėrė tarptautinė siuntų pristatymo kompanija „DP DHL“. Visų šiais metais „Stevie Awards“ pelniusių įmonių sąrašą galite rasti čia.
„Omnisend“ klientų aptarnavimas ir anksčiau sulaukė teigiamų vertinimų – bronzinį tarptautinį „Stevie“ apdovanojimą įmonės klientų aptarnavimo komanda pelnė ir 2022 m., o atsiliepimų portale „G2“ įmonės aptarnavimą klientai vertino vidutiniškai 9 balais (bendras automatizuotų rinkodaros paslaugas teikiančių įmonių klientų aptarnavimo vertinimas – 8,7).
Steigiama organizacija „Švietimas numeris vienas“: tikslas – Lietuva švietimo lyderė Europoje
Pavasaris žadina ne tik gamtą, bet ir pinigines: kovo 8-ąją pirkėjai šluoja el. parduotuves
Daugiakanalės rinkodaros sprendimai automobilių dalims – ne tik parduoda, bet ir saugo aplinką
Užtenka vos dienos: technologijų bendrovės atranda netikėtų būdų vartotojų patirčiai pagerinti
B2B marketingo ateitis 2025 m.: kokie pokyčiai laukia ir kaip jiems pasiruošti?
Valentino diena – auksinė verslo galimybė, kurią daugelis vis dar praleidžia
Rytis Laurinavičius. Norite uždirbti daugiau? Investuokime į švietimą!
Tyrimas atskleidžia: pernai iš el. prekybos Lietuvos prekių ženklai uždirbo 110 mln. eurų
Kokios skaitmeninio marketingo tendencijos dominuos 2025 metais?
Lietuva kartu su kitomis Europos Sąjungos šalimis siekia ambicingo tikslo – užtikrinti, kad iki 2050 metų keliuose nežūtų nė vienas...
Lietuvoje vyraujant permainingiems orams, vairuotojai dažnai susiduria su dilema: kada plauti automobilį? Vieną dieną nuplauta transporto priemonė jau kitą gali...
Į Lietuvą grįžus šiltesniems orams, gyventojai vis aktyviau imasi lauko darbų savo namų kiemuose, soduose ir sodybose. Kartu didėja ir...
Padangų keitimas nėra vien tik sezoniškumo klausimas – svarbu įvertinti ir jų realią būklę. Net jei protektoriaus gylis atrodo pakankamas,...
Atėjus pavasariui, laikas paruošti savo elektromobilį šiltajam sezonui. Žiemos mėnesiais akumuliatoriaus efektyvumas gali sumažėti, padangų slėgis keičiasi. Kad užtikrintumėte optimalią...
Vos tik saulei pradėjus šildyti stipriau, terasa ar poilsio kampelis kieme tampa traukos centru – čia gera ryte išgerti kavos,...