Paskelbta
3 metai prieš-
Kovo pradžioje paskelbti amerikietiškų tarptautinių verslo apdovanojimų „Stevie Awards“ nugalėtojai. Bronzinį apdovanojimą juose pelnė lietuviško technologijų startuolio „Omnisend“ klientų aptarnavimo komanda, kuri konkuravo su didžiausiomis pasaulio bendrovėmis.
Automatizuotos rinkodaros platformą vystanti „Omnisend“ varžėsi technologijų pramonės šakos kategorijoje su kitų programinės įrangos kūrėjų aptarnavimo komandomis, tiesiogiai dirbančiomis su klientais.
„Džiaugiuosi dėl komandos pergalių, tačiau, mano nuomone, kur kas svarbiau yra tai, kad išsikėlę aukštus klientų aptarnavimo standartus, sugebame juos išlaikyti itin konkurencingoje JAV rinkoje. Aptarnavimo greitis ir maksimalus dėmesys klientų poreikiams išliks pagrindiniu mūsų tikslu ir ateityje“, – sako „Omnisend“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Deivydas Daugėla.
„Omnisend“ klientų aptarnavimo biurai yra įsikūrę Lietuvoje, Ukrainoje ir JAV. Iš viso komandoje dirba 19 specialistų, jie padeda daugiau nei 80-čiai tūkstančių įmonės klientų 130-tyje šalių pasiekti aukščiausius rezultatus ir atsako į jų užklausas visą parą ištisus metus.
Įmonė suteikia galimybę tiesiogiai konsultuotis su specialistais visiems klientams, nepriklausomai nuo to, ar jie naudojasi „Omnisend“ siūlomais nemokamais paslaugų planais, ar moka už naudojimąsi rinkodaros platforma.
Šiais metais „Stevie Awards“ klientų aptarnavimo ir pardavimų sričių apdovanojimai buvo įteikti 17-ąjį kartą. Komandų nuopelnus vertino septynios komisijos, kurias sudarė 170 ekspertų iš įvairių šalių.
„Omnisend“ – vienintelė Baltijos šalių įmonė, šiais metais patekusi į apdovanotųjų sąrašą. Tarp šių metų apdovanotųjų – ir tokie gerai žinomi vardai kaip „American Airlines“ bei IBM. Daugiausiai „Stevie“ apdovanojimų (46-is) šį kartą susižėrė tarptautinė siuntų pristatymo kompanija „DP DHL“. Visų šiais metais „Stevie Awards“ pelniusių įmonių sąrašą galite rasti čia.
„Omnisend“ klientų aptarnavimas ir anksčiau sulaukė teigiamų vertinimų – bronzinį tarptautinį „Stevie“ apdovanojimą įmonės klientų aptarnavimo komanda pelnė ir 2022 m., o atsiliepimų portale „G2“ įmonės aptarnavimą klientai vertino vidutiniškai 9 balais (bendras automatizuotų rinkodaros paslaugas teikiančių įmonių klientų aptarnavimo vertinimas – 8,7).
„Juodasis penktadienis“ kasmet – vis anksčiau: prekybininkams pataria ruoštis jau dabar
Netrukus grįšime į mokyklą: kaip verslui pasiruošti rudens prekybos karštinei?
Lietuvos startuoliai sumokėjo 20 proc. daugiau mokesčių, toliau didina atlyginimus – jie jau siekia 4,6 tūkst. Eur/mėn.
Nuo eilinių susitikimų – iki ekspertiškumo mainų: kodėl IT specialistai buriasi į bendruomenes?
Didelė konkurencija dėl talentingų darbuotojų verčia ieškoti netradicinių paskatų: prireikia ir LEGO
Programuoti gali kiekvienas: dirbtinis intelektas praverčia ir finansininkams, ir personalo specialistams
Pasirūpina ne tik savo darbuotojais: technologijų bendrovės organizuoja stovyklas vaikams
Dirbtinis intelektas – ne magiška piliulė, bet nepamainoma pagalba optimizuojant verslo procesus
Ekspertas tikina: dirbtinis intelektas – ne baubas, o pagalbininkas aptarnaujant klientus
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...