Sekite naujienas

Verslas

Online verslas: išsamus vadovas

L

Paskelbta

-

Pradėti internetinį verslą iš pradžių gali pasirodyti baugu, tačiau dabar tai yra lengviau nei bet kada anksčiau. Jums nereikia didžiulio biudžeto ar originaliausios idėjos. Svarbiausia – turėti aiškų planą, kantrybės ir atkaklumo.

Reklama

Kas yra internetinis verslas?

Internetinis verslas – tai bet kokia veikla, kuri vykdoma daugiausia internete. Vietoj fizinės parduotuvės verslas bendrauja su klientais per svetainę, socialinius tinklus ar el. paštą.

Pavyzdžiai:

  • Elektroninės parduotuvės: tokios platformos kaip „Shopify“ ar „WooCommerce“ leidžia pardavinėti fizines ar skaitmenines prekes.

  • Paslaugų teikėjai: laisvai samdomi darbuotojai, konsultantai, agentūros, siūlantys paslaugas kaip rašymas, svetainių kūrimas ar rinkodara.

  • Turinio kūrėjai: tinklaraštininkai, podkasteriai, influenceri‘ai, kurie uždirba iš reklamos, rėmimo ar partnerinių programų.

Dėl mažų pradinių išlaidų ir galimybės pasiekti klientus visame pasaulyje, internetinis verslas tampa patraukliu pasirinkimu daugeliui pradedančiųjų.

carvertical VIN patikra

Kodėl verta pradėti internetinį verslą?

Pagrindiniai privalumai:

  • Mažos pradinės išlaidos – nereikia nuomotis patalpų ar turėti didelio prekių kiekio.

  • Lankstumas – galite dirbti iš bet kur, bet kuriuo metu.

  • Automatizavimas – galite automatizuoti klientų aptarnavimą, rinkodarą, pardavimus.

  • Pasaulinė rinka – galite pardavinėti bet kuriuo metu, bet kurioje pasaulio vietoje.

9 žingsniai, kaip pradėti internetinį verslą

1 žingsnis: Savianalizė

Prieš pradedant techninius darbus, pagalvokite, kokie yra jūsų tikslai, gebėjimai ir pomėgiai.

Klausimai sau:

  • Ką moku ir kas mane žavi?

  • Kiek laiko ir pinigų galiu skirti?

  • Su kokiais klientais norėčiau dirbti?

Tai padės pasirinkti jums tinkamiausią verslo modelį.

2 žingsnis: Rinkos tyrimas

Patikrinkite, ar yra paklausa jūsų siūlomai prekei ar paslaugai.

Veiksmai:

  • Nustatykite tikslinę auditoriją.

  • Išanalizuokite konkurentus.

  • Naudokite įrankius, pvz., „Google Trends“, „SEMrush“.

3 žingsnis: Verslo modelio pasirinkimas

Populiariausi modeliai:

  • Elektroninė parduotuvė (pvz., su marškinėliais pagal užsakymą).

  • Partnerinė rinkodara – uždarbis iš rekomenduojamų produktų. Internetinis marketingas

  • Laisvai samdomas darbas ar konsultacijos – rašymas, dizainas ir kt.

  • Skaitmeniniai produktai – el. knygos, kursai.

  • Prenumeratos paslaugos – pvz., dėžutės su odos priežiūros priemonėmis.

4 žingsnis: Konkurentų analizė

Sužinokite, kas jau yra rinkoje ir kaip galite išsiskirti.

Tyrimo kryptys:

  • Nustatykite tiesioginius ir netiesioginius konkurentus.

  • Peržiūrėkite jų kainodarą, atsiliepimus.

  • Išanalizuokite rinkodaros kanalus ir klientų patirtį.

5 žingsnis: Unikalus vertės pasiūlymas (UVP)

Tai trumpas sakinys, paaiškinantis, kodėl klientas turėtų pasirinkti jus.

Pavyzdžiai:

  • „Mūsų prenumeratos dėžutė suteikia ekologiškas valymo priemones, kurios taupo laiką ir pinigus.“

  • „Išmokite „Instagram“ rinkodaros su mūsų kursu, skirtu mažoms įmonėms.“

Naudokite UVP savo svetainėje, el. laiškuose, socialiniuose tinkluose.

6 žingsnis: Teisiniai dalykai

Svarbiausi aspektai:

  • Pasirinkite teisinę formą (individuali veikla, MB, UAB).

  • Užregistruokite verslo pavadinimą. Internetinis marketingas

  • Gaukite mokesčių ID (TIN/EIN).

  • Įsigykite reikiamas licencijas ar leidimus.

  • Atidarykite verslo banko sąskaitą.

7 žingsnis: Pardavimų platformos paruošimas

1. Internetinė parduotuvė:

  • „Shopify“ – pradedantiesiems.

  • „WordPress“ su „WooCommerce“ – lankstiems sprendimams.

2. Internetinės prekyvietės:

  • „Etsy“ – rankų darbo prekėms.

  • „Amazon“ – masinei prekybai.

3. Socialiniai tinklai:

  • „Instagram Shopping“, „Facebook Shops“.

4. Mokėjimo sprendimai:

  • „Stripe“, „PayPal“ – saugiems atsiskaitymams.

8 žingsnis: Rinkodara

Pagrindiniai kanalai:

  • El. pašto rinkodara – kurkite sąrašą, siųskite pasiūlymus. Nuo ko priklauso SEO paslaugų kainos?

  • Socialiniai tinklai – bendraukite su auditorija.

  • SEO – gerinkite pozicijas „Google“ paieškoje.

  • Mokama reklama – „Facebook Ads“, „Google Ads“.

  • Turinio rinkodara – tinklaraščiai, vaizdo įrašai, tinklalaidės.

9 žingsnis: Verslo paleidimas

Patarimai:

  • Kurkite laukimą – skelbkite atgalinius laikmačius, „teasers“.

  • Siūlykite starto nuolaidas.

  • Rinkite grįžtamąjį ryšį – atsiliepimus, pasiūlymus.

Patikrintos verslo augimo strategijos

1. Naudokite analizę:

  • „Google Analytics“ – stebėkite srautą.

  • „OptinMonster Analytics“ – matykite konversijų statistiką.

2. Automatizuokite:

3. Rūpinkitės klientų išlaikymu:

  • Lojalumo programos.

  • Asmeniniai el. laiškai su rekomendacijomis.

4. Plėskite asortimentą:

  • Klausykitės klientų poreikių ir pasiūlykite papildomas prekes ar paslaugas.

Ilgalaikės sėkmės išlaikymas

  • Būkite lankstūs – sekite technologines naujoves.

  • Palaikykite ryšį – bendraukite per el. paštą, soc. tinklus.

  • Nuolat mokykitės – kursai, webinarai, savišvieta.

Pradėkite ir auginkite savo svajonių internetinį verslą!

Pradėti gali atrodyti sudėtinga, bet suskaidę viską į aiškius žingsnius, sukursite sėkmingą ir pelningą verslą. Kas yra internetinis marketingas?

Turinys priklauso: optinmonster.com

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |