Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Pradėti internetinį verslą iš pradžių gali pasirodyti baugu, tačiau dabar tai yra lengviau nei bet kada anksčiau. Jums nereikia didžiulio biudžeto ar originaliausios idėjos. Svarbiausia – turėti aiškų planą, kantrybės ir atkaklumo.
Internetinis verslas – tai bet kokia veikla, kuri vykdoma daugiausia internete. Vietoj fizinės parduotuvės verslas bendrauja su klientais per svetainę, socialinius tinklus ar el. paštą.
Pavyzdžiai:
Elektroninės parduotuvės: tokios platformos kaip „Shopify“ ar „WooCommerce“ leidžia pardavinėti fizines ar skaitmenines prekes.
Paslaugų teikėjai: laisvai samdomi darbuotojai, konsultantai, agentūros, siūlantys paslaugas kaip rašymas, svetainių kūrimas ar rinkodara.
Turinio kūrėjai: tinklaraštininkai, podkasteriai, influenceri‘ai, kurie uždirba iš reklamos, rėmimo ar partnerinių programų.
Dėl mažų pradinių išlaidų ir galimybės pasiekti klientus visame pasaulyje, internetinis verslas tampa patraukliu pasirinkimu daugeliui pradedančiųjų.
Pagrindiniai privalumai:
Mažos pradinės išlaidos – nereikia nuomotis patalpų ar turėti didelio prekių kiekio.
Lankstumas – galite dirbti iš bet kur, bet kuriuo metu.
Automatizavimas – galite automatizuoti klientų aptarnavimą, rinkodarą, pardavimus.
Pasaulinė rinka – galite pardavinėti bet kuriuo metu, bet kurioje pasaulio vietoje.
Prieš pradedant techninius darbus, pagalvokite, kokie yra jūsų tikslai, gebėjimai ir pomėgiai.
Klausimai sau:
Ką moku ir kas mane žavi?
Kiek laiko ir pinigų galiu skirti?
Su kokiais klientais norėčiau dirbti?
Tai padės pasirinkti jums tinkamiausią verslo modelį.
Patikrinkite, ar yra paklausa jūsų siūlomai prekei ar paslaugai.
Veiksmai:
Nustatykite tikslinę auditoriją.
Išanalizuokite konkurentus.
Naudokite įrankius, pvz., „Google Trends“, „SEMrush“.
Populiariausi modeliai:
Elektroninė parduotuvė (pvz., su marškinėliais pagal užsakymą).
Partnerinė rinkodara – uždarbis iš rekomenduojamų produktų. Internetinis marketingas
Laisvai samdomas darbas ar konsultacijos – rašymas, dizainas ir kt.
Skaitmeniniai produktai – el. knygos, kursai.
Prenumeratos paslaugos – pvz., dėžutės su odos priežiūros priemonėmis.
Sužinokite, kas jau yra rinkoje ir kaip galite išsiskirti.
Tyrimo kryptys:
Nustatykite tiesioginius ir netiesioginius konkurentus.
Peržiūrėkite jų kainodarą, atsiliepimus.
Išanalizuokite rinkodaros kanalus ir klientų patirtį.
Tai trumpas sakinys, paaiškinantis, kodėl klientas turėtų pasirinkti jus.
Pavyzdžiai:
„Mūsų prenumeratos dėžutė suteikia ekologiškas valymo priemones, kurios taupo laiką ir pinigus.“
„Išmokite „Instagram“ rinkodaros su mūsų kursu, skirtu mažoms įmonėms.“
Naudokite UVP savo svetainėje, el. laiškuose, socialiniuose tinkluose.
Svarbiausi aspektai:
Pasirinkite teisinę formą (individuali veikla, MB, UAB).
Užregistruokite verslo pavadinimą. Internetinis marketingas
Gaukite mokesčių ID (TIN/EIN).
Įsigykite reikiamas licencijas ar leidimus.
Atidarykite verslo banko sąskaitą.
1. Internetinė parduotuvė:
„Shopify“ – pradedantiesiems.
„WordPress“ su „WooCommerce“ – lankstiems sprendimams.
2. Internetinės prekyvietės:
„Etsy“ – rankų darbo prekėms.
„Amazon“ – masinei prekybai.
3. Socialiniai tinklai:
„Instagram Shopping“, „Facebook Shops“.
4. Mokėjimo sprendimai:
„Stripe“, „PayPal“ – saugiems atsiskaitymams.
Pagrindiniai kanalai:
El. pašto rinkodara – kurkite sąrašą, siųskite pasiūlymus. Nuo ko priklauso SEO paslaugų kainos?
Socialiniai tinklai – bendraukite su auditorija.
SEO – gerinkite pozicijas „Google“ paieškoje.
Mokama reklama – „Facebook Ads“, „Google Ads“.
Turinio rinkodara – tinklaraščiai, vaizdo įrašai, tinklalaidės.
Patarimai:
Kurkite laukimą – skelbkite atgalinius laikmačius, „teasers“.
Siūlykite starto nuolaidas.
Rinkite grįžtamąjį ryšį – atsiliepimus, pasiūlymus.
1. Naudokite analizę:
„Google Analytics“ – stebėkite srautą.
„OptinMonster Analytics“ – matykite konversijų statistiką.
2. Automatizuokite:
Automatizuoti el. laiškai, pokalbių robotai, asmeniniai pasiūlymai pagal vartotojo elgseną. Kas yra internetinis marketingas ir kodėl jis yra reikalingas?
3. Rūpinkitės klientų išlaikymu:
Lojalumo programos.
Asmeniniai el. laiškai su rekomendacijomis.
4. Plėskite asortimentą:
Klausykitės klientų poreikių ir pasiūlykite papildomas prekes ar paslaugas.
Būkite lankstūs – sekite technologines naujoves.
Palaikykite ryšį – bendraukite per el. paštą, soc. tinklus.
Nuolat mokykitės – kursai, webinarai, savišvieta.
Pradėkite ir auginkite savo svajonių internetinį verslą!
Pradėti gali atrodyti sudėtinga, bet suskaidę viską į aiškius žingsnius, sukursite sėkmingą ir pelningą verslą. Kas yra internetinis marketingas?
Turinys priklauso: optinmonster.com
10 geriausių nemokamų įrankių konkurentų reklamos strategijoms šnipinėti
Nuo ko reikėtų pradėti planuoti verslo modelį: Pagrindiniai žingsniai ir pavyzdžiai
5 geriausios DI verslo idėjos 2025 metais
Finansinių technologijų startuolis „Ecomland“ teiks pajamomis grįstą finansavimą e. prekybininkams
Gegužę – svarbūs pokyčiai tūkstančiams „Shopify“ vartotojų
Lietuvių startuolio patirtis: susirinkimai – naudingas įrankis, kai žinai, kaip juo naudotis
Luminor – palengvins fizinių parduotuvių šuolį į internetą

Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...