Paskelbta
2 metai prieš-
Bilietų platintojas „Paysera Tickets“ pristato naują logotipą. Naujas logotipas siejasi su jau anksčiau pakeistu finansinių paslaugų bendrovės „Paysera“ vizualiniu identitetu bei išlaiko pažadą ir toliau suteikti galimybę pirkėjams įsigyti bilietus be papildomų mokesčių.
Justina Šidlauskienė, „Paysera“ marketingo vadovė, teigia, kad pavasarį „Paysera“ atnaujino prekės ženklą, po kurio skėčiu teikiamos finansinės ir susijusios paslaugos, todėl natūraliai atėjo laikas prie jo priderinti ir kitos veiklos – bilietų platinimo platformos – logotipą.
„Kuriant vizualinį identitetą prisiminėme startuolišką bilietų platformos kūrimo praeitį. Prieš 7-erius metus vienas iš įmonės darbuotojų kitoje bilietų platinimo platformoje pirko bilietus ir už kiekvieną iš jų sumokėjo administravimo mokestį. Taip jam gimė idėja sukurti bilietų platinimo savitarną be administravimo ir atsispausdinimo mokesčių pirkėjui. Naujuoju prekės ženklu ir siekiame pozicionuoti „Paysera Tickets“ kaip sąžiningą platformą pirkėjui, o renginiui organizatoriams – kaip patikimą ir patrauklų įrankį kurti ir valdyti renginius”, – sako J. Šidlauskienė.
Naujojo logotipo pagrindiniu motyvu pasirinktas stilizuotas bilietas. Nors iš esmės „Paysera Tickets“ buvo pritaikyta prie dabartinės finansinių paslaugų bendrovės logotipo spalvų paletės, kartu buvo įtraukta ir papildomų spalvų, kurios logotipui suteikia gaivumo ir gyvybingumo.
Logotipo mėlyna ir žalia spalvos simbolizuoja įsipareigojimą išlaikyti pagrindines vertybes – sąžiningumą, inovacijas, patirtį ir tvarumą. Papildomai įvesta ryškiai žalia spalva simbolizuoja mūsų palaikomų renginių įvairovę ir gyvybingumą.
Bilietų platinimo savitarna ir kitos platformos pagal naująjį vizualinį identitetą bus atnaujinamos laipsniškai.
Šiemet sausį-rugsėjį per bilietų platinimo platformą „Paysera Tickets parduota apie 330 000 bilietų į maždaug 6 000 renginių – koncertus, maratonus, parodas, vebinarus, ekskursijas.
Palyginimui, per visus 2021 metus renginių organizatoriai šioje platformoje pardavė 345 000 bilietų į 6 400 renginių.
Didieji metų išpardavimai: atskleidė internete apsiperkančių lietuvių, latvių ir estų įpročius bei Baltijos regiono ypatybes Europos kontekste
„Paysera” e. parduotuvėms atveria trumpalaikes paskolas be užstato
Greta Ranonytė. Rinkimai praėjo – kas toliau? Finansinių technologijų sektoriaus lūkesčiai naujajai valdžiai
Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“
Ekspertai apie augantį „Fintech“ sektorių Lietuvoje: „Esame konkurencingi, matomi ir vertinami tarptautiniu mastu“
Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis
Išrinktos geriausios Lietuvos „fintech“ įmonės, pristatytas ir šalies „fintech“ žemėlapis
Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”
Finansų technologijų plėtra Lietuvoje didina viltis surasti naują vienaragį
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...