Paskelbta
3 metai prieš-
By
Raminta V.Bilietų platintojas „Paysera Tickets“ pristato naują logotipą. Naujas logotipas siejasi su jau anksčiau pakeistu finansinių paslaugų bendrovės „Paysera“ vizualiniu identitetu bei išlaiko pažadą ir toliau suteikti galimybę pirkėjams įsigyti bilietus be papildomų mokesčių.
Justina Šidlauskienė, „Paysera“ marketingo vadovė, teigia, kad pavasarį „Paysera“ atnaujino prekės ženklą, po kurio skėčiu teikiamos finansinės ir susijusios paslaugos, todėl natūraliai atėjo laikas prie jo priderinti ir kitos veiklos – bilietų platinimo platformos – logotipą.
„Kuriant vizualinį identitetą prisiminėme startuolišką bilietų platformos kūrimo praeitį. Prieš 7-erius metus vienas iš įmonės darbuotojų kitoje bilietų platinimo platformoje pirko bilietus ir už kiekvieną iš jų sumokėjo administravimo mokestį. Taip jam gimė idėja sukurti bilietų platinimo savitarną be administravimo ir atsispausdinimo mokesčių pirkėjui. Naujuoju prekės ženklu ir siekiame pozicionuoti „Paysera Tickets“ kaip sąžiningą platformą pirkėjui, o renginiui organizatoriams – kaip patikimą ir patrauklų įrankį kurti ir valdyti renginius”, – sako J. Šidlauskienė.
Naujojo logotipo pagrindiniu motyvu pasirinktas stilizuotas bilietas. Nors iš esmės „Paysera Tickets“ buvo pritaikyta prie dabartinės finansinių paslaugų bendrovės logotipo spalvų paletės, kartu buvo įtraukta ir papildomų spalvų, kurios logotipui suteikia gaivumo ir gyvybingumo.
Prieš ir po
Logotipo mėlyna ir žalia spalvos simbolizuoja įsipareigojimą išlaikyti pagrindines vertybes – sąžiningumą, inovacijas, patirtį ir tvarumą. Papildomai įvesta ryškiai žalia spalva simbolizuoja mūsų palaikomų renginių įvairovę ir gyvybingumą.
Bilietų platinimo savitarna ir kitos platformos pagal naująjį vizualinį identitetą bus atnaujinamos laipsniškai.
Šiemet sausį-rugsėjį per bilietų platinimo platformą „Paysera Tickets parduota apie 330 000 bilietų į maždaug 6 000 renginių – koncertus, maratonus, parodas, vebinarus, ekskursijas.
Palyginimui, per visus 2021 metus renginių organizatoriai šioje platformoje pardavė 345 000 bilietų į 6 400 renginių.
Rugsėjo iššūkis tėvams: gudrybės, kaip sutaupyti, ruošiant vaikus mokyklai
Marijus Plančiūnas. Vaiko išlaidos neegzistuojantiems daiktams: ar tai blogai?
„Paysera“ didina žaliosios energijos pajėgumus: rekordinė gamyba ir naujos elektrinės
Šilumos efektas: vasarą pirkėjai internetu plačiau atveria pinigines
„Paysera“ aktyvavo 40 savitarnos terminalų: žengia į naują plėtros fazę
Oficialu: Vilniuje pradeda veikti pirmieji „Paysera“ bankomatai – pinigus išimsite ir įnešite be kortelių
Pervedimai eurais taps saugesni: „Paysera” tikrins siuntėjo įvestus gavėjo duomenis
„Paysera“ atnaujina savitarnos terminalų veiklą – pirmieji devyni jau aptarnauja pacientus
„Paysera“: Žiemos šventės didino išlaidas internete, naujametiniai pažadai skatino sporto klubų narystes
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...