Sekite naujienas

Verslas

Prieškalėdinė savaitė – įtempta, bet kupina galimybių: verslai dar gali spėti į išpardavimų traukinį

Paskelbta

-

Iki Kalėdų skaičiuojant paskutines dienas, internete vis daugėja pačių įvairiausių šventinių išpardavimų pasiūlymų. Rinkodaros ekspertai sutaria: nors dėl didžiulio reklamų kiekio gali būti sunku pasiekti savo tikslinius vartotojus, pastarieji net iki paskutinės akimirkos ieško jiems tinkamiausių prekių, ir tai gali tapti viena iš pardavimų galimybių, teigiama „Omnisend“ pranešime žiniasklaidai.

Reklama

„Kalėdiniai išpardavimai laukiami tiek gyventojų, tiek ir prekybininkų. Žinoma, itin įtempta konkurencija dėl vartotojų verčia kaip niekad pasistengti dėl pirkėjų. Tačiau ilgamečiai pardavimų duomenys rodo, kad net ir per paskutinę savaitę iki švenčių galite atrasti kelią iki savo klientų. Todėl stengtis – verta“, – sako „Omnisend“ marketingo vadovas Evaldas Mockus.

Perka ir daugiau, ir brangesnes prekes

Automatizuotos rinkodaros sprendimus kuriančios bendrovės duomenimis, surinktais iš daugiau nei 5 tūkst. Lietuvoje veikiančių el. parduotuvių, per paskutiniąją savaitę prieš Kalėdas praėjusiais metais prekybininkai uždirbo 3,7 mln. eurų. Palyginti su 2022-aisiais, pardavimų pajamos išaugo daugiau nei perpus – 54,2 proc.

Tie patys duomenys atskleidžia ir tai, kad per metus laiko pastebimai padidėjo pardavimų apimtys: 2023 m. gruodžio 17–24 dienomis parduota beveik 55 tūkst. prekių, arba 41,1 proc. daugiau nei metais anksčiau. Anot E. Mockaus, tokie rezultatai atskleidžia, jog keičiasi elektroninės prekybos veidas.

„Remiantis pastarųjų metų duomenimis pastebime, kad gyventojai Lietuvoje ne tik daugiau išleidžia pinigų, bet ir įsigyja brangesnes prekes. Tikėtina, tokias tendencijas pamatysime ir šiemet, likus savaitei iki didžiųjų švenčių“, – komentuoja ekspertas.

Augantys konversijų rodikliai – paskata imtis netradicinių sprendimų

Pasak E. Mockaus, „Juodojo penktadienio“ savaitė yra tarsi Kalėdos visiems el. prekybininkams: tų dienų konversijų rodikliai yra vieni geriausių. „Pavyzdžiui, pernai vidutinis konversijų rodiklis buvo 0,24 proc., kai prieškalėdinės savaitės – 0,15 proc. Vis dėlto, palyginti su metais anksčiau, šis rodiklis išaugo net 15 proc., ir, tikėtina, jis augs dar labiau. Todėl prekybininkams nevertėtų susitelkti tik į „Juodojo penktadienio“ išpardavimus.“

Pašnekovo teigimu, paskutinė savaitė prieš Kalėdas gali tapti puikiu laiku pasiekti savo tikslinius klientus. Tačiau tam gali prireikti tikrai netradicinių sprendimų.

„Norint tikrai atkreipti pirkėjų dėmesį į savo siūlomas prekes, patartina susitelkti į personalizacijas, taip pat pritaikyti tinkamas nuolaidas. Viskam skirtos nuolaidos nėra efektyvu, kai personalizuotos nuolaidos, pateiktos tinkamu metu, pasižymi kur kas geresnėmis konversijomis. Todėl verta paieškoti netradicinių sprendimų, nes to tik ir laukia jūsų klientai“, – tikina „Omnisend“ marketingo vadovas E. Mockus.

„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Šiemet tarptautinis verslo leidinys „Financial Times“ tarp sparčiausiai augančių Europos įmonių įtraukė ir „Omnisend“. Startuoliui tai – jau trečias kartas, kai sulaukiama tarptautinio pripažinimo reitinge, vertinančiame finansinius duomenis.

Tarptautinę el. pašto ir SMS rinkodaros platformą verslams vykstančioje Lietuvos įmonėje iš viso dirba daugiau nei 220 žmonių. „Omnisend“ biurai įsikūrę Vilniuje ir Kaune, taip pat Čarlstone (JAV, Pietų Karolina).

 

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |