Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
By
LukasAtvykę apsipirkti parduotuvės kasoje galite būti aptarnauti prekybos tinklo vadovų iš skirtingų sričių – lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ jau metus įgyvendina vidinę iniciatyvą „Maximanija“. Jos metu administracijos darbuotojai – nuo specialistų iki generalinio direktoriaus – kelioms dienoms per metus persikelia dirbti į parduotuves.
Iniciatyva, gimusi iš veikimo stiliaus
„Maximanija“ – „Maximos“ vidinės kultūros dalis. Anot prekybos tinklo Vidinės komunikacijos vadovės Snieguolės Valiaugaitės, šis projektas gimė organiškai, veikiant atviroje įmonės kultūroje.
„Mes nuolat galvojame kaip galime palengvinti parduotuvėje dirbančių kolegų darbą, ką verta pakeisti, kad po metų būtume stipresni. Taip gimė „Maximanija“ – įsivardinome, kad norint ką nors pakeisti – svarbu suprasti „Maximos“ ir bendrai, mažmeninės prekybos sektorių, o tą geriausiai galime padaryti dirbdami kasoje. Čia galime sutikti ir pažinti savo pirkėją, pamatyti jam aktualų asortimentą ir patys patirti bei įvertinti, kokie sprendimai realiame parduotuvės gyvenime iš tikrųjų veikia, o ką verta tobulinti“, – sako S. Valiaugaitė.
Tiesa, šis prekės ženklas „Maximoje“ nėra naujas. Prieš porą dešimtmečių prekybos tinklas jau buvo registravęs tiek pavadinimą „Maximanija“, tiek specialiai sukurtą logotipą, kuris buvo naudojamas populiariame televizijos projekte.
„Maximaniją“ kaip pavadinimą žino daugelis mūsų kolegų. Jis asocijuojasi su pozityvumu, kelia geras emocijas, grąžina į smagius prisiminimus“, – apie tai, kodėl nuspręsta jį panaudoti dar sykį, pasakoja S. Valiaugaitė.
Pokyčius įmonėje inicijuoja patys darbuotojai
Panašios iniciatyvos, kai darbuotojai „atsistoja į kolegų batus“, mažmeninės prekybos sektoriuje yra gana dažnos. Visgi, Lietuvoje tokio tipo veikimas prekyboje pastebimas dažniau tik prieš didžiąsias šventes. Tuo tarpu „Maxima“ taip veikia nuolat – administracijos darbuotojus pamatyti kasoje ar prekybos salėje galima ne tik per šventes ar intensyvesnius laikotarpius, bet ir įprastomis dienomis.
„Pagrindinis šios inciatyvos tikslas būti visiems „ant vieno lapo“, suprasti, kad kiekvienas iš mūsų prisideda prie parduotuvės veiklos. Todėl „Maximanijoje“ dalyvauja ir įmonės senbuviai, ir naujokai – departamentų vadovai, specialistai iš skirtingų sričių: nuo turto valdymo, tiekimo iki komunikacijos, finansų ar teisės ir kitų departamentų. Džiugina, kad „Maximanijoje“ dalyvauja ir mūsų bendraminčiai – kolegos iš „Maxima grupės“, „Maxima International Sourcing“ – su skirtingais tikslais, tačiau lygiai taip pat – veikiant parduotuvėje“, – pasakoja „Maximos“ Vidinės komunikacijos vadovė.
„Maximanijoje“, S. Valiaugaitės teigimu, ypač svarbus administracijos darbuotojų grįžtamasis ryšys.
„Parduotuvėje dirbame turėdami aiškų tikslą – galvojame, kokie sprendimai padėtų mums veikti ateityje – todėl grįžę į biurą periodiškai tarpusavyje dalijamės išvadomis: kas patiko, kas galėtų būti geriau, peržiūrime, kur svarbu dėti fokusą. Kolegos dalinasi grįžtamuoju ryšiu ne tik apie savo, bet ir kitas sritis, o naujokai, dalyvaudami „Maximanijoje“, įžvelgia naujų kampų – tai mums labai vertinga informacija“, – džiaugiasi S. Valiaugaitė, pridurdama, kad ši vidinė iniciatyva stiprina ir santykį tarp kolegų.
„Kai 90 proc. įmonės kolegų žino ir moka aptarnauti pirkėjus parduotuvėje, tuomet ir veikti lengviau“.
„Maximanijoje“ dalyvaujantiems kolegoms – specialus ženkliukas
„Maximanijos“ iniciatyvos dalyvius išduoda ir specialus ženkliukas – bananų kekė su išgraviruotu šios prekės kodu. S. Valiaugaitė pasakoja, kad šis simbolis pasirinktas neatsitiktinai – bananai net trisdešimt metų iš eilės yra viena populiariausių prekybos tinklo parduotuvėse parduodamų prekių.
„Esame sulaukę klausimų, kur būtų galima šiuos ženkliukus įsigyti. Tai – dar vienas įrodymas, kad bananai yra tapę tautos preke. Deja, prekyboje ženkliukų rasti negalima, tačiau jį mielai dovanojame savo naujiems kolegoms, išmokusiems dirbti kasoje. Šiuo metu kaip tik ieškome pastiprinimo centriniame biure – turime daugiau nei 10 laisvų pozicijų“, – sako „Maximos“ Vidinės komunikacijos vadovė Snieguolė Valiaugaitė.
Net ir neradus norimos pozicijos – S. Valiaugaitė, besidominčius mažmeninės prekybos sritimi, kviečia susisiekti el. paštu atranka@maxima.lt individualiai: „Savo praktikoje esame turėję daugybę sėkmės istorijų, kai kolegos, atėję į vieną departamentą, nusprendžia save išbandyti kitame ir sėkmingai tęsia karjerą. Taip pat – dauguma prekybos, gamybos, logistikos padalinių vadovų šias pozicijas užėmė vidinės karjeros keliu. Mes labai vertiname žmones, norinčius augti ir tobulėti, norinčius migruoti tarp skirtingų veiklos sričių ir pareigų.“
Kasmet įmonėje karjeros laiptais pakyla apie 7 proc. darbuotojų (770 žmonių), o iš daugiau nei 11 tūkst. kolegų „Maximoje“ 56 proc. dirba ilgiau nei 5 metus.
Atnaujinta ilgiausiai veikianti Panevėžio „Maxima“ parduotuvė
„Maximos“ privatus prekės ženklas „Well Done“ pristato „Premium“ liniją: asortimente – pusšimtis išskirtinių produktų
Restoranai pamažu eina prekybos centrų keliu: įvedamas pakuotės mokestis
Atnaujinta pagrindinė Druskininkų „Maxima“: kokie pokyčiai laukia pirkėjų?
Darbą „Maximoje“ žinomi žmonės prisimins dar ilgai: susitikti su jais Klaipėdoje pirkėjai plūdo iš visos Lietuvos
Karoliniškėse pirkėjams duris atvėrė atnaujinta dviejų X „Maxima“ parduotuvė
Aiškėja griausmingo Klaipėdos „Akropolio“ „Maximos“ atidarymo detalės: nemokamos vaišės, Lietuvos įžymybės kasose ir kitos netikėtos staigmenos
Lankomiausia Klaipėdos „Akropolio“ „Maxima“ planuoja griausmingą sugrįžimą: po atnaujinimo stebins pokyčiais
Iš parduotuvių į mokytojų glėbius iškeliaus šimtai tūkstančių kardelių: gėlėmis pirkėjai rūpinasi gerokai iš anksto
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
Geriausio Lietuvoje gyvenamosios paskirties projekto apdovanojimas šiais metais keliauja į Klaipėdą. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos kartu su Darnios plėtros...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...