Sekite naujienas

Verslas

Projektas „Maximanija“ atgimė naujame kontekste: parduotuvėje galite būti aptarnauti prekybos tinklo finansų, teisės, rinkodaros ar kitų sričių vadovų

Paskelbta

-

Atvykę apsipirkti parduotuvės kasoje galite būti aptarnauti prekybos tinklo vadovų iš skirtingų sričių – lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ jau metus įgyvendina vidinę iniciatyvą „Maximanija“. Jos metu administracijos darbuotojai – nuo specialistų iki generalinio direktoriaus – kelioms dienoms per metus persikelia dirbti į parduotuves.

Reklama

Iniciatyva, gimusi iš veikimo stiliaus

„Maximanija“ – „Maximos“ vidinės kultūros dalis. Anot prekybos tinklo Vidinės komunikacijos vadovės Snieguolės Valiaugaitės, šis projektas gimė organiškai, veikiant atviroje įmonės kultūroje.

„Mes nuolat galvojame kaip galime palengvinti parduotuvėje dirbančių kolegų darbą, ką verta pakeisti, kad po metų būtume stipresni. Taip gimė „Maximanija“ – įsivardinome, kad norint ką nors pakeisti – svarbu suprasti „Maximos“ ir bendrai, mažmeninės prekybos sektorių, o tą geriausiai galime padaryti dirbdami kasoje. Čia galime sutikti ir pažinti savo pirkėją, pamatyti jam aktualų asortimentą ir patys patirti bei įvertinti, kokie sprendimai realiame parduotuvės gyvenime iš tikrųjų veikia, o ką verta tobulinti“, – sako S. Valiaugaitė.

Tiesa, šis prekės ženklas „Maximoje“ nėra naujas. Prieš porą dešimtmečių prekybos tinklas jau buvo registravęs tiek pavadinimą „Maximanija“, tiek specialiai sukurtą logotipą, kuris buvo naudojamas populiariame televizijos projekte.

„Maximaniją“ kaip pavadinimą žino daugelis mūsų kolegų. Jis asocijuojasi su pozityvumu, kelia geras emocijas, grąžina į smagius prisiminimus“, – apie tai, kodėl nuspręsta jį panaudoti dar sykį, pasakoja S. Valiaugaitė.

Pokyčius įmonėje inicijuoja patys darbuotojai


Panašios iniciatyvos, kai darbuotojai „atsistoja į kolegų batus“, mažmeninės prekybos sektoriuje yra gana dažnos. Visgi, Lietuvoje tokio tipo veikimas prekyboje pastebimas dažniau tik prieš didžiąsias šventes. Tuo tarpu „Maxima“ taip veikia nuolat – administracijos darbuotojus pamatyti kasoje ar prekybos salėje galima ne tik per šventes ar intensyvesnius laikotarpius, bet ir įprastomis dienomis.

„Pagrindinis šios inciatyvos tikslas būti visiems „ant vieno lapo“, suprasti, kad kiekvienas iš mūsų prisideda prie parduotuvės veiklos. Todėl „Maximanijoje“ dalyvauja ir įmonės senbuviai, ir naujokai – departamentų vadovai, specialistai iš skirtingų sričių: nuo turto valdymo, tiekimo iki komunikacijos, finansų ar teisės ir kitų departamentų. Džiugina, kad „Maximanijoje“ dalyvauja ir mūsų bendraminčiai – kolegos iš „Maxima grupės“, „Maxima International Sourcing“ – su skirtingais tikslais, tačiau lygiai taip pat – veikiant parduotuvėje“, – pasakoja „Maximos“ Vidinės komunikacijos vadovė.

„Maximanijoje“, S. Valiaugaitės teigimu, ypač svarbus administracijos darbuotojų grįžtamasis ryšys.

„Parduotuvėje dirbame turėdami aiškų tikslą – galvojame, kokie sprendimai padėtų mums veikti ateityje – todėl grįžę į biurą periodiškai tarpusavyje dalijamės išvadomis: kas patiko, kas galėtų būti geriau, peržiūrime, kur svarbu dėti fokusą. Kolegos dalinasi grįžtamuoju ryšiu ne tik apie savo, bet ir kitas sritis, o naujokai, dalyvaudami „Maximanijoje“, įžvelgia naujų kampų – tai mums labai vertinga informacija“, – džiaugiasi S. Valiaugaitė, pridurdama, kad ši vidinė iniciatyva stiprina ir santykį tarp kolegų.

„Kai 90 proc. įmonės kolegų žino ir moka aptarnauti pirkėjus parduotuvėje, tuomet ir veikti lengviau“.

„Maximanijoje“ dalyvaujantiems kolegoms – specialus ženkliukas


„Maximanijos“ iniciatyvos dalyvius išduoda ir specialus ženkliukas – bananų kekė su išgraviruotu šios prekės kodu. S. Valiaugaitė pasakoja, kad šis simbolis pasirinktas neatsitiktinai – bananai net trisdešimt metų iš eilės yra viena populiariausių prekybos tinklo parduotuvėse parduodamų prekių.

„Esame sulaukę klausimų, kur būtų galima šiuos ženkliukus įsigyti. Tai – dar vienas įrodymas, kad bananai yra tapę tautos preke. Deja, prekyboje ženkliukų rasti negalima, tačiau jį mielai dovanojame savo naujiems kolegoms, išmokusiems dirbti kasoje. Šiuo metu kaip tik ieškome pastiprinimo centriniame biure – turime daugiau nei 10 laisvų pozicijų“, – sako „Maximos“ Vidinės komunikacijos vadovė Snieguolė Valiaugaitė.

Net ir neradus norimos pozicijos – S. Valiaugaitė, besidominčius mažmeninės prekybos sritimi, kviečia susisiekti el. paštu atranka@maxima.lt individualiai: „Savo praktikoje esame turėję daugybę sėkmės istorijų, kai kolegos, atėję į vieną departamentą, nusprendžia save išbandyti kitame ir sėkmingai tęsia karjerą. Taip pat – dauguma prekybos, gamybos, logistikos padalinių vadovų šias pozicijas užėmė vidinės karjeros keliu. Mes labai vertiname žmones, norinčius augti ir tobulėti, norinčius migruoti tarp skirtingų veiklos sričių ir pareigų.“

Kasmet įmonėje karjeros laiptais pakyla apie 7 proc. darbuotojų (770 žmonių), o iš daugiau nei 11 tūkst. kolegų „Maximoje“ 56 proc. dirba ilgiau nei 5 metus.

Naujienos

Verslas13 val prieš

„Contribee“ turi naujus savininkus – bendrovę įsigijo „Masiva group“

Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....

Verslas16 val prieš

„PayPal“ valdyboje – „Tesonet“ atstovė Eglė Eidimtaitė

„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...

Dirbtinis intelektas22 val prieš

CVbankas.lt pristato dirbtinio intelekto įrankį, padedantį sparčiau ir tiksliau atrinkti tinkamiausius kandidatus

Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...

Verslas1 d. prieš

„Rimi“ plečia parduotuvių tinklą: modernus prekybos centras atvėrė duris Šiauliuose

Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...

Nekilnojamasis turtas2 d. prieš

Geriausias Lietuvoje 2024 metų gyvenamosios paskirties projektas – „Parko pakrantė“ Klaipėdoje

Geriausio Lietuvoje gyvenamosios paskirties projekto apdovanojimas šiais metais keliauja į Klaipėdą. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos kartu su Darnios plėtros...

Ekspertai

Ekspertai13 val prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai16 val prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai17 val prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai2 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai3 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |