Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Nekilnojamojo turto plėtojimo bendrovė „Verum 12“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Domė Group“, o rinkoje naudotas prekės ženklas „RE Excellence“ keičiamas į „Domė“. Sprendimas priimtas atnaujinus grupės plėtros strategiją ir suformavus įmonės komandą.
Didžiąją dalį projektų Lietuvoje, šiuo metu – sostinėje, įgyvendinanti bendrovė atsinaujina, siekdama pabrėžti savo verslo vertybes ir apibūdinti nišą, kurioje mato daugiausiai potencialo: vidutinės ir aukštos klasės gyvenamojo turto vystymą išskirtinėse lokacijose.
Pastaraisiais metais įmonė baigė formuoti komandą, kuriai šiuo metu vadovauja vykdomoji direktorė Inga Navickaitė, turinti 13 metų vadovaujančio darbo NT rinkoje patirtį. Bendrovė orientuojasi į klientus, kurie ne tik ieško komfortiškų gyvenimo sąlygų, bet ir domisi naujovėmis bei tikisi, kad įsigytas NT atitiks jų aukščiausius lūkesčius ilguoju laikotarpiu.
„Per gana trumpą laikotarpį mūsų organizacijoje įvyko didelių pokyčių, kurių visuma lėmė sprendimą atsinaujinti. Neatsitiktinai pasirinkome skambų ir prasmingą lietuvišką žodį, reiškiantį dėmesį ir domėjimąsi – dėmesys detalėms ir mūsų partneriams bei klientams yra tai, kas mus išskiria iš kitų. Be to, „Domė“ skirs daugiau dėmesio plėtrai Lietuvoje, siekdama būti arčiau bendruomenės ir įsiklausydama į miesto ir šalies poreikius. Artimiausiu metu pristatysime naują projektą Lietuvoje. Užsienio rinkoms taip pat skirsime dėmesio – vienas projektas užsienyje jau numatytas“, – pažymi „Domė Group“ vadovė Inga Navickaitė.
„RE Excellence“ praėjusiais metais užbaigė kvartalo „Žvėryno City“ statybą sostinės Paribio gatvėje. Bendrovė pernai taip pat pradėjo projekto „Žygimantų 12“ statybą sostinės Žygimantų gatvėje. Statybų pabaiga numatoma šių metų IV ketvirtį.
Nuo vyno rūsių iki konsjeržo: sostinės NT projektas keičia prabangos supratimą
Koks vaizdas pro langą jums kainuos brangiausiai?
NT plėtotojui „RE Excellence” pradeda vadovauti Inga Navickaitė
Pasirinktas verslo centro „Hermanas“ statytojas „Nemunaičiuose“ Kaune
„Žvėryno City“ projektui – aukščiausius tvarumo standartus patvirtinantis BREEAM sertifikatas
„RE Excellence” pradeda „Žvėryno City“ kvartalo II-ojo etapo pardavimus
Modernus pastatas Neries krantinėje išsaugos senojo Vilniaus paslaptis

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Ketvirtadienio vakarą Vilniuje duris oficialiai atvėrė naujausias sostinės verslo centras „Hero“. Į iškilmingą šventinį renginį susirinko daugybė žmonių, tarp kurių...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...