Sekite naujienas

Verslas

„RE Excellence“ keičia vardą: „Domė“ jau planuoja naujus projektus

L

Paskelbta

-

Nekilnojamojo turto plėtojimo bendrovė „Verum 12“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Domė Group“, o rinkoje naudotas prekės ženklas „RE Excellence“ keičiamas į „Domė“. Sprendimas priimtas atnaujinus grupės plėtros strategiją ir suformavus įmonės komandą.

Reklama

Didžiąją dalį projektų Lietuvoje, šiuo metu – sostinėje, įgyvendinanti bendrovė atsinaujina, siekdama pabrėžti savo verslo vertybes ir apibūdinti nišą, kurioje mato daugiausiai potencialo: vidutinės ir aukštos klasės gyvenamojo turto vystymą išskirtinėse lokacijose.

Pastaraisiais metais įmonė baigė formuoti komandą, kuriai šiuo metu vadovauja vykdomoji direktorė Inga Navickaitė, turinti 13 metų vadovaujančio darbo NT rinkoje patirtį. Bendrovė orientuojasi į klientus, kurie ne tik ieško komfortiškų gyvenimo sąlygų, bet ir domisi naujovėmis bei tikisi, kad įsigytas NT atitiks jų aukščiausius lūkesčius ilguoju laikotarpiu.

„Per gana trumpą laikotarpį mūsų organizacijoje įvyko didelių pokyčių, kurių visuma lėmė sprendimą atsinaujinti. Neatsitiktinai pasirinkome skambų ir prasmingą lietuvišką žodį, reiškiantį dėmesį ir domėjimąsi – dėmesys detalėms ir mūsų partneriams bei klientams yra tai, kas mus išskiria iš kitų. Be to, „Domė“ skirs daugiau dėmesio plėtrai Lietuvoje, siekdama būti arčiau bendruomenės ir įsiklausydama į miesto ir šalies poreikius. Artimiausiu metu pristatysime naują projektą Lietuvoje. Užsienio rinkoms taip pat skirsime dėmesio – vienas projektas užsienyje jau numatytas“, – pažymi „Domė Group“ vadovė Inga Navickaitė.

„RE Excellence“ praėjusiais metais užbaigė kvartalo „Žvėryno City“ statybą sostinės Paribio gatvėje. Bendrovė pernai taip pat pradėjo projekto „Žygimantų 12“ statybą sostinės Žygimantų gatvėje. Statybų pabaiga numatoma šių metų IV ketvirtį.

 

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas28 minutės prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas4 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams9 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Verslas1 d. prieš

Duris oficialiai atvėrė „Hero“: erdvė žmonių gerovei, kūrybai ir idėjoms

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje duris oficialiai atvėrė naujausias sostinės verslo centras „Hero“. Į iškilmingą šventinį renginį susirinko daugybė žmonių, tarp kurių...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |