Paskelbta
3 d. prieš-
By
LukasPirmuoju pasirinkimu Lietuvos gyventojams ir verslui siekiantis tapti didžiausias ir ilgiausiai veikiantis lietuviškas Šiaulių bankas planuoja keisti prekių ženklą į „Artea“ ir po vienu pavadinimu bei ženklu suvienyti visas grupės įmones.
Bankas pavadinimą pakeis po to, kai tam pritars visuotinis banko akcininkų susirinkimas ir bus atliktos teisinės procedūros – planuojama, iki vasaros.
„Jau daugiau nei tris dešimtmečius esame patikimas finansinis partneris didelei daliai Lietuvos verslų ir gyventojų. Sparčiai augome tiek verslo apimtimi, tiek kompetencijomis. Prekių ženklo keitimas yra strateginis pokytis – dalis esminės banko transformacijos, kurią pradėjome pernai“, – sako Šiaulių banko Administracijos vadovas Vytautas Sinius.
Naujasis banko vardas „Artea“, skambantis panašiai, kaip žodis artėja, siunčia aiškią žinią: bankas yra ir liks arčiausiai Lietuvos žmonių, jų poreikių ir tikslų siekdamas tapti pirmuoju pasirinkimu šalies gyventojams bei verslui.
„Būdami lietuvišku banku jau šiandien esame prieinamesni, lankstesni, ekspertiškesni, galime greičiau priimti sprendimus ir taip geriau patenkinti gyventojų ir verslų lūkesčius bei svariau prisidėti prie šalies gerovės. Šios mūsų vertybės nesikeičia. Naujuoju prekių ženklu žengiame į modernaus banko etapą, kartu išlaikydami lietuviškumą ir siekį būti arčiau kiekvieno žmogaus“, – sako V. Sinius.
Pasirinktas pavadinimas „Artea“ sąmoningai jungia elementus, kurie perteikia banko viziją ir įsipareigojimus. Pavadinimo skambesyje galima išgirsti lietuviškumo atspindį, modernumas skleidžiasi per šiuolaikišką žodžio formą, grafinius identiteto ir logotipo elementus, o pavadinimo užkoduotas artumas kalba apie banko įsipareigojimą būti arčiausiai klientų. Kaip atrodo naujasis prekių ženklas, galite žvilgtelėti čia.
Naujo prekių ženklo idėjas teikė banko darbuotojai, valdybos ir stebėtojų tarybos nariai, partneriai.
Šiaulių banko valdybos pasirinktą pavadinimą pasiūlė nepriklausomo stebėtojų tarybos nario Tomo Okmano pasitelkta verslų vystytojo bei investuotojo „Tesonet“ kūrybinė komanda. Prie naujojo prekių ženklo dirbo „Synthesis Consulting Group“ – lyderiaujanti prekių ženklų strategijos ir dizaino grupė, kūrusi tokių nacionalinės reikšmės ženklų, kaip „Žalgiris“, „Ignitis“ ir Lietuvos pristatymui užsienyje naudojamo „Lithuania Co-create“, atnaujinimus.
Šiaulių bankas ambicingą strategiją iki 2029 metų tapti geriausiu banku Lietuvoje pristatė pernai. Bankas siekia reikšmingai auginti tiek privačių, tiek verslo klientų skaičių ir tapti vienu lyderių pagal klientų patirtį bei vienu mylimiausių prekių ženklų Lietuvos finansų sektoriuje.
Be prekių ženklo atnaujinimo bankas šiuo metu diegia itin modernią debesijos pagrindu veikiančią pagrindinę bankininkystės platformą, kuri užtikrins dar geresnę klientų patirtį ir efektyvesnę veiklą. Naująją bankininkystės platformą numatyta įdiegti kitąmet.
Šiaulių banko grupė šiuo metu jungia banką, investicinių ir pensijų fondų valdymo įmonę „SB Asset Management“, gyvybės draudimo bendrovę „SB draudimas“ bei lizingo bendrovę „SB lizingas“. Pakeitus pavadinimą visas grupės įmones turėtų apjungti vienas „Artea“ prekių ženklas.
Šiaulių banko ir grupės įmonių klientams nieko daryti nereikia, jiems teikiamos paslaugos dėl šio pokyčio nesikeis. Kai Šiaulių banko Visuotinis akcininkų susirinkimas priims sprendimą keisti prekių ženklą, bankas visus grupės klientus apie šį pokytį informuos individualiai.
Internetinės prenumeratos vis daugiau „suvalgo“ gyventojų pinigų – kaip atrasti papildomas lėšas?
„Tesonet“ steigia paramos fondą „Tesonet Foundation“ ir ieško vadovo! (2)
B2B marketingo ateitis 2025 m.: kokie pokyčiai laukia ir kaip jiems pasiruošti?
Lietuviai pamiršta apie finansus naujųjų metų tikslams: tik 9 proc. visada nusimato biudžetą – ar priklausai jiems?
Vedate SMART-ID kodą? Įsitikinkite, kad nepatvirtinate sukčių operacijos
Šiaulių bankas ir „Synthesis CG“ stiprina partnerystę – nauji strateginiai sprendimai jau greitai
„AD Baltic“ anksčiau laiko išperka obligacijas už 10 mln. eurų
Šiaulių bankas – kodėl jis vis dar nenugalimas klientų aptarnavimo srityje?
Po švenčių – „liūdnasis pirmadienis“ ir finansinės pagirios: kaip su jomis kovoti?
Tarptautinė telematikos sprendimų lyderė „Gurtam“, su pagrindine būstine Vilniuje, rinkoje yra daugiau nei 20 metų ir visą šį laiką žmonės,...
„Novaturo“ grupė, dar šią savaitę pranešusi apie planus pritraukti strateginį partnerį veiklos plėtrai, praneša apie bendrovės akcininkų sudarytą sandorį su...
Visuomenės nuomonės apklausa atskleidė, jog vienas iš dešimties vairuotojų už metinį civilinės atsakomybės draudimo liudijimą sumoka daugiau nei 150 eurų....
Renkantis nepriklausomą elektros tiekėją, vartotojai vis dažniau vertina ne tik kainą, bet ir papildomas paslaugas. Klientų aptarnavimo kokybė, paslaugų lankstumas...
Vis dar besitęsiantis darganotas ir permainingas periodas lėmė didelį sergamumą, o praėję metai taip pat išsiskyrė itin gausiu sergančiųjų skaičiumi....
Gyvenant iššūkių ir pokyčių pilname pasaulyje ypač svarbu stiprinti psichologinį vaikų atsparumą, kad jie galėtų atlaikyti užklupusius sunkumus. Psichologai atkreipia...
Apgaulės schemoms tobulėjant ir daug Lietuvos žmonių tampant nuotolinių sukčių aukomis, būtina didinti budrumą apsiperkant internetu. Viena tokių el. parduotuvių...