Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
Pirmuoju pasirinkimu Lietuvos gyventojams ir verslui siekiantis tapti didžiausias ir ilgiausiai veikiantis lietuviškas Šiaulių bankas planuoja keisti prekių ženklą į „Artea“ ir po vienu pavadinimu bei ženklu suvienyti visas grupės įmones.
Bankas pavadinimą pakeis po to, kai tam pritars visuotinis banko akcininkų susirinkimas ir bus atliktos teisinės procedūros – planuojama, iki vasaros.
„Jau daugiau nei tris dešimtmečius esame patikimas finansinis partneris didelei daliai Lietuvos verslų ir gyventojų. Sparčiai augome tiek verslo apimtimi, tiek kompetencijomis. Prekių ženklo keitimas yra strateginis pokytis – dalis esminės banko transformacijos, kurią pradėjome pernai“, – sako Šiaulių banko Administracijos vadovas Vytautas Sinius.
Naujasis banko vardas „Artea“, skambantis panašiai, kaip žodis artėja, siunčia aiškią žinią: bankas yra ir liks arčiausiai Lietuvos žmonių, jų poreikių ir tikslų siekdamas tapti pirmuoju pasirinkimu šalies gyventojams bei verslui.
„Būdami lietuvišku banku jau šiandien esame prieinamesni, lankstesni, ekspertiškesni, galime greičiau priimti sprendimus ir taip geriau patenkinti gyventojų ir verslų lūkesčius bei svariau prisidėti prie šalies gerovės. Šios mūsų vertybės nesikeičia. Naujuoju prekių ženklu žengiame į modernaus banko etapą, kartu išlaikydami lietuviškumą ir siekį būti arčiau kiekvieno žmogaus“, – sako V. Sinius.
Pasirinktas pavadinimas „Artea“ sąmoningai jungia elementus, kurie perteikia banko viziją ir įsipareigojimus. Pavadinimo skambesyje galima išgirsti lietuviškumo atspindį, modernumas skleidžiasi per šiuolaikišką žodžio formą, grafinius identiteto ir logotipo elementus, o pavadinimo užkoduotas artumas kalba apie banko įsipareigojimą būti arčiausiai klientų. Kaip atrodo naujasis prekių ženklas, galite žvilgtelėti čia.
Naujo prekių ženklo idėjas teikė banko darbuotojai, valdybos ir stebėtojų tarybos nariai, partneriai.
Šiaulių banko valdybos pasirinktą pavadinimą pasiūlė nepriklausomo stebėtojų tarybos nario Tomo Okmano pasitelkta verslų vystytojo bei investuotojo „Tesonet“ kūrybinė komanda. Prie naujojo prekių ženklo dirbo „Synthesis Consulting Group“ – lyderiaujanti prekių ženklų strategijos ir dizaino grupė, kūrusi tokių nacionalinės reikšmės ženklų, kaip „Žalgiris“, „Ignitis“ ir Lietuvos pristatymui užsienyje naudojamo „Lithuania Co-create“, atnaujinimus.
Šiaulių bankas ambicingą strategiją iki 2029 metų tapti geriausiu banku Lietuvoje pristatė pernai. Bankas siekia reikšmingai auginti tiek privačių, tiek verslo klientų skaičių ir tapti vienu lyderių pagal klientų patirtį bei vienu mylimiausių prekių ženklų Lietuvos finansų sektoriuje.
Be prekių ženklo atnaujinimo bankas šiuo metu diegia itin modernią debesijos pagrindu veikiančią pagrindinę bankininkystės platformą, kuri užtikrins dar geresnę klientų patirtį ir efektyvesnę veiklą. Naująją bankininkystės platformą numatyta įdiegti kitąmet.
Šiaulių banko grupė šiuo metu jungia banką, investicinių ir pensijų fondų valdymo įmonę „SB Asset Management“, gyvybės draudimo bendrovę „SB draudimas“ bei lizingo bendrovę „SB lizingas“. Pakeitus pavadinimą visas grupės įmones turėtų apjungti vienas „Artea“ prekių ženklas.
Šiaulių banko ir grupės įmonių klientams nieko daryti nereikia, jiems teikiamos paslaugos dėl šio pokyčio nesikeis. Kai Šiaulių banko Visuotinis akcininkų susirinkimas priims sprendimą keisti prekių ženklą, bankas visus grupės klientus apie šį pokytį informuos individualiai.
E. Džiugytė. Palūkanos – naujoji ekonomikos jėga: kaip investicijos neša naudą žmonėms ir valstybei
Nuo verslo pradžios „Spiečiuje“ iki 2 mln. investicijų per 6 metus: FPRO augimo istorija
Tarptautinis reitingas parodė: Lietuva – tarp geriausiai inovacijas ekonomine sėkme paverčiančių šalių pasaulyje
„Tesonet” investuoja į sporto technologijų startuolį „FPRO”
Sukčių taikiklyje – neatidūs keliautojai: į ką svarbu atkreipti dėmesį prieš išvykstant
Atostogų biudžeto planavimas: už kiek šiemet galima pailsėti Palangoje, Turkijoje ir Ispanijoje?
Nauja dovanojimo tendencija: buitinę techniką ir „vokelius“ keičia investicinės dovanos
„Storent Holding“ obligacijų platinimo metu pritraukė 23 mln. Eur
Didesnės materialinės gerovės link – kaip planuoti šeimos finansus 2025-aisiais?
Nuo šiol elektromobilių vairuotojai bendrovės „Enefit“ viešojo įkrovimo tinklo stotelėse gali dar patogiau atsiskaityti už paslaugas – naudojantis įprastomis banko...
Nuskaityti, bet nekaupti – būtent tokiu principu veikia dirbtiniu intelektu paremta technologija savitarnos kasoms, kuri nuskaito pirkėjo amžių. Julius Stulpinas,...
Lietuvoje moterų yra daugiau nei vyrų, tačiau vos trečdaliui verslų vadovauja moterys, o startuolius jos kuria dar rečiau – Inovacijų...
Kaune vykusi „Demo day”, skirta Tech-Park Kaunas vykdomų preakceleravimo programų dalyviams, tapo išbandymu perspektyviems jaunojo verslo kūrėjams. Medicinos ir skaitmeninių...
Vilniuje kylantis verslo centras „Hero“ siunčia aiškią žinutę rinkai – biurų administravimas gali būti modernus, skaidrus, patogus ir orientuotas į...
Vasara Lietuvoje neatsiejama nuo koncertų, šokių po atviru dangumi ir muzikos festivalių, pritraukiančių tūkstančius lankytojų. Tačiau už pakilios nuotaikos slypi...
Vasaros metu daugiau keliaujame, tačiau atostogų sezonui ruošiasi ne tik poilsiautojai, bet ir sukčiai. Į ką verta atkreipti dėmesį, kad...
Kaip jaučiamės darbe? Ką reiškia sveika savivertė, ir kodėl daugelis žmonių, atrodydami sėkmingi, iš tiesų kenčia tyliai? Naujausioje tinklalaidės „Emocinis...
Artėjant Joninėms daugelis jau planuoja, kaip minės trumpiausią metų naktį. Vienas svarbiausių šios šventės akcentų – Joninių laužas, simbolizuojantis šviesą,...
Keliaujant telefonas tampa mūsų dešiniąja ranka – juo planuojame maršrutus, fiksuojame įspūdžius ir bendraujame su pasauliu. Tačiau būtent atostogų metu...