Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Pirmuoju pasirinkimu Lietuvos gyventojams ir verslui siekiantis tapti didžiausias ir ilgiausiai veikiantis lietuviškas Šiaulių bankas planuoja keisti prekių ženklą į „Artea“ ir po vienu pavadinimu bei ženklu suvienyti visas grupės įmones.
Bankas pavadinimą pakeis po to, kai tam pritars visuotinis banko akcininkų susirinkimas ir bus atliktos teisinės procedūros – planuojama, iki vasaros.
„Jau daugiau nei tris dešimtmečius esame patikimas finansinis partneris didelei daliai Lietuvos verslų ir gyventojų. Sparčiai augome tiek verslo apimtimi, tiek kompetencijomis. Prekių ženklo keitimas yra strateginis pokytis – dalis esminės banko transformacijos, kurią pradėjome pernai“, – sako Šiaulių banko Administracijos vadovas Vytautas Sinius.
Naujasis banko vardas „Artea“, skambantis panašiai, kaip žodis artėja, siunčia aiškią žinią: bankas yra ir liks arčiausiai Lietuvos žmonių, jų poreikių ir tikslų siekdamas tapti pirmuoju pasirinkimu šalies gyventojams bei verslui.
„Būdami lietuvišku banku jau šiandien esame prieinamesni, lankstesni, ekspertiškesni, galime greičiau priimti sprendimus ir taip geriau patenkinti gyventojų ir verslų lūkesčius bei svariau prisidėti prie šalies gerovės. Šios mūsų vertybės nesikeičia. Naujuoju prekių ženklu žengiame į modernaus banko etapą, kartu išlaikydami lietuviškumą ir siekį būti arčiau kiekvieno žmogaus“, – sako V. Sinius.
Pasirinktas pavadinimas „Artea“ sąmoningai jungia elementus, kurie perteikia banko viziją ir įsipareigojimus. Pavadinimo skambesyje galima išgirsti lietuviškumo atspindį, modernumas skleidžiasi per šiuolaikišką žodžio formą, grafinius identiteto ir logotipo elementus, o pavadinimo užkoduotas artumas kalba apie banko įsipareigojimą būti arčiausiai klientų. Kaip atrodo naujasis prekių ženklas, galite žvilgtelėti čia.
Naujo prekių ženklo idėjas teikė banko darbuotojai, valdybos ir stebėtojų tarybos nariai, partneriai.
Šiaulių banko valdybos pasirinktą pavadinimą pasiūlė nepriklausomo stebėtojų tarybos nario Tomo Okmano pasitelkta verslų vystytojo bei investuotojo „Tesonet“ kūrybinė komanda. Prie naujojo prekių ženklo dirbo „Synthesis Consulting Group“ – lyderiaujanti prekių ženklų strategijos ir dizaino grupė, kūrusi tokių nacionalinės reikšmės ženklų, kaip „Žalgiris“, „Ignitis“ ir Lietuvos pristatymui užsienyje naudojamo „Lithuania Co-create“, atnaujinimus.
Šiaulių bankas ambicingą strategiją iki 2029 metų tapti geriausiu banku Lietuvoje pristatė pernai. Bankas siekia reikšmingai auginti tiek privačių, tiek verslo klientų skaičių ir tapti vienu lyderių pagal klientų patirtį bei vienu mylimiausių prekių ženklų Lietuvos finansų sektoriuje.
Be prekių ženklo atnaujinimo bankas šiuo metu diegia itin modernią debesijos pagrindu veikiančią pagrindinę bankininkystės platformą, kuri užtikrins dar geresnę klientų patirtį ir efektyvesnę veiklą. Naująją bankininkystės platformą numatyta įdiegti kitąmet.
Šiaulių banko grupė šiuo metu jungia banką, investicinių ir pensijų fondų valdymo įmonę „SB Asset Management“, gyvybės draudimo bendrovę „SB draudimas“ bei lizingo bendrovę „SB lizingas“. Pakeitus pavadinimą visas grupės įmones turėtų apjungti vienas „Artea“ prekių ženklas.
Šiaulių banko ir grupės įmonių klientams nieko daryti nereikia, jiems teikiamos paslaugos dėl šio pokyčio nesikeis. Kai Šiaulių banko Visuotinis akcininkų susirinkimas priims sprendimą keisti prekių ženklą, bankas visus grupės klientus apie šį pokytį informuos individualiai.
„Urbo“ bankas sėkmingai išplatino pirmąją obligacijų emisijos dalį: pritraukta 6,86 mln. eurų
Lietuvių įkurtas „nexos.ai“ DI startuolis pritraukė 30 mln. eurų investiciją
Dėl didelės paklausos anksčiau laiko sustabdyta septintoji verslo centro „Hero“ finansavimui skirta obligacijų emisijos dalis
„Urbo“ bankas pradeda pirmąjį subordinuotų obligacijų emisijos platinimo etapą
„PRO BRO Group“ pradeda viešą 5,5 mln. eurų obligacijų platinimą
„Urbo“ bankas grįžta į kapitalo rinką: Lietuvos bankas patvirtino iki 10 mln. eurų subordinuotų obligacijų prospektą
„BeMyBond“ platforma pradės platinti „EIKA Group“ projekto obligacijas
Pradedama platinti septintoji verslo centro „Hero“ finansavimui skirta obligacijų emisijos dalis
„Artea“ ir Kauno „Žalgiris“ pradeda naują partnerystę
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...