Paskelbta
2 savaitės prieš-
360 metų jubiliejų šiemet švenčianti istorinė alaus darykla „Gubernija“ žengia į naują etapą ir pradeda visiškai naujos koncepcijos firminių parduotuvių „Alaus kronikos. Gubernija“ plėtrą. Pirmoji tokio formato specializuota parduotuvė, kurioje prekiaujama nealkoholiniais ir kitais gėrimais, pasakojamos jų gamybos istorijos, rugpjūčio 28 d. duris atvėrė Šiauliuose, IKI Turgus, adresu Vilniaus g. 220-1.
Anot „MV GROUP Production“ generalinio direktoriaus Algirdo Čiburio, bendrovė nuosekliai investuoja į „Gubernijos“ gamyklą nuo pat jos įsigijimo 2018 m.
„Auginame daryklos žinomumą ir skleidžiame geriausias krašto aludarystės tradicijas. Naujausias mūsų projektas – naujo koncepto specializuotų parduotuvių tinklas – kartu tęsia edukacinės veiklos kryptį, kurią sėkmingai pradėjo praėjusiais metais atidarytas atnaujintas „Gubernija HUB“ lankytojų centras. Džiugu, kad pirmoji tokio formato parduotuvė atidaroma Šiauliuose – mieste, kurio dalimi esame jau 360 metų“, – teigia A. Čiburys.
Pirmoji naujosios koncepcijos „Alaus kronikos. Gubernija“ parduotuvė atidaryta Šiaulių prekybos centre „IKI Turgus“, adresu Vilniaus g. 220-1. Investicijos į šį projektą siekia 150 tūkst. eurų.
Pasak A. Čiburio, vieta parduotuvei pasirinkta strategiškai – šalia kasdienių šiauliečių maršrutų: „Ieškojome vietos, kur šiauliečiai gyvena arba eina apsipirkti, kuri būtų jiems šalia namų arba pakeliui.“
Parduotuvėje „Alaus kronikos. Gubernija“ pirkėjų laukia platus nealkoholinių ir kitų gėrimų asortimentas bei prie jų derantys užkandžiai. Negana to, apsilankius galima bus daugiau sužinoti apie autentiškas aludarystės gamybos tradicijas, pasinerti į Šiaurės Lietuvos aludarystės istoriją.
„Naująją koncepciją kūrėme kartu su dizaino agentūra „DADADA“ – norėjome turėti ne paprastą parduotuvę, o vietą, kur kiekvienas apsilankymas taptų kelione per mūsų visų istoriją turtinant žinias bei patirtis. Iš esmės pakeitėme dizainą, išplėtėme prekių asortimentą. Siekiame, kad pirkėjų patirtis būtų išskirtinė ir pati geriausia – tiesioginis ryšys su klientu mums yra pati geriausia galimybė pristatyti save ir pasakoti apie „Gubernijos“ istoriją, – dalijasi A. Čiburys. Šiemet 360 metų jubiliejų švenčianti „Gubernija“ sulauks rekordinių 4 mln. eurų investicijų
Martynas Birškys, agentūros „DADADA“ kūrybos vadovas, teigia, jog kurti „Gubernijos” prekės ženklų šeimą buvo labai įdomus iššūkis. „Netflix“ TOP kalėdiniai filmai ir serialai
„Esame kūrybinė studija, kuri daug dėmesio skiria patirties dizainui ir būtent tokį poreikį išvydome „Gubernijos“ inovatyviame požiūryje. Dar 2024-ųjų rudenį kartu su bendrovės marketingo komanda sukūrėme „Gubernija HUB” lankytojų centro prekės ženklą, kuris jau tampa svarbiu regiono turizmo traukos centru. O „Alaus Kronikos. Gubernija” – tai dar vienas žingsnis į vizualinės ir emocinės patirties formavimą. Taip mums dėliojasi unikalus „Gubernijos“ prekės ženklo žemėlapis, kuriame mūsų klientas juda nuo autentiškų daryklos istorinių rūsių iki pat naujo formato parduotuvės lentynų. Šiaulių miestas, jo aštrūs ir smagūs rakursai bei „Gubernijos“ istorijos archyvas mums pakuždėjo šios kelionės naratyvą“, – apie kūrybinį procesą pasakoja M. Birškys. „MV GROUP Production“ tęsia „Gubernijos“ atnaujinimą
Ateinančiais metais numatoma dar po vieną „Alaus kronikos. Gubernija“ parduotuvę atidaryti Šiauliuose ir Kaune. Šiuo metu Šiauliuose veikia dvi seno formato firminės „Gubernijos“ parduotuvės. Pramonės paveldas tampa traukos objektu
Šiemet 360 metų jubiliejų švenčianti „Gubernija“ sulauks rekordinių 4 mln. eurų investicijų
Pramonės paveldas tampa traukos objektu: turistams įdomiausios alaus daryklos
360 metų sukaktį pasitinkančios „Gubernijos“ lankytojų centrui – 400 tūkst. eurų investicija: Šiaulių turizmo žemėlapį papildys unikali patirčių ir kultūros erdvė
„MV GROUP Production“ tęsia „Gubernijos“ atnaujinimą – investuoja beveik 1,5 milijono eurų
Iš pirmo žvilgsnio, mokėjimas grynaisiais už nekilnojamąjį turtą atrodo saugiausias ir protingiausias sprendimas. Jokių palūkanų, jokių skolų, jokių mėnesinių įmokų...
Netikėti gedimai – trūkęs vamzdis, neveikianti šildymo sistema ar užstrigusi spyna – dažnai įvyksta ne vietoje, ir ne laiku. Tokiose...
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pradėjo išankstinę prekybą „iPhone 17“ telefonais. „Tele2“ siūlys savo klientams naujausius Apple produktus „iPhone 17“, „iPhone...
Naujausi „Eurostat“ duomenys rodo, kad verslas Lietuvoje patenka tarp daugiausiai į skaitmeninę reklamą investuojančių ES šalių. 2024 m. bent kartą...
Vilniuje rugsėjo 10–11 dienomis vyko tarptautinė konferencija „Telematics and Connected Mobility“, sutraukusi daugiau kaip 500 transporto, telematikos ir technologijų ekspertų...
Ekstremalaus sporto entuziastai neretai viešumoje vadinami bebaimiais, mat jų pasirodymai dideliu greičiu lekiant lenktynių trasose ar miško keliukais, atrodo, reikalauja...
Spalio 16 d. Vilniuje vyksianti „Social Media Day“ konferencija atvers duris į nuomonės formuotojų pasaulį, kuriame taisyklės neegzistuoja, o sėkmę...
Daugelis lietuvių, net nenutuokdami, savo stalčiuose „užkonservavę“ laiko ne vieną šimtą eurų. Kažkada brangiai kainavę, bet jau pasenę išmanieji namuose...
Vaikams rugsėjį sugrįžus į mokyklas, keliuose kasmet išauga eismo įvykių rizika. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, beveik pusė...
Lietuvoje augant elektromobilių skaičiui, vairuotojai žvelgia į infrastruktūrą. Tarptautiniai tyrimai atskleidžia, kad šalyje įkrovimo stotelių vietos ir jų skaičius problemų...