Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Verslo dovanų UAB „Resursų centras”, dirbantis su prekės ženklu „Skani tradicija”, įsigijo lietuviško rūšinio šokolado gamintoją „La Naya”. Naujasis savininkas perėmė prekės ženklą, receptūras ir pardavimo kanalus, o šokolado gamybą tęs užsakomuoju principu pas receptūras kūrusį technologą. Buvusiai gamybos įmonei pradėta bankroto procedūra.
Mato potencialą
„Su gamintoju bendradarbiavome beveik dešimtmetį – šokoladas dažnai atsirasdavo mūsų dovanų rinkiniuose. Atitiko vertybės ir požiūris į prekės ženklo plėtojimą, todėl nusprendėme perimti ir tęsti šio šokolado gamybą. Ir toliau sieksime išlaikyti aukštą kokybę, išskirtinius skonius, planuojame įnešti ir lietuviškų natų, jau pradėjome internetinės parduotuvės atnaujinimo darbus”, – sako Asta Matulevičienė, „Skani tradicija” direktorė.
Šokolado gamyba bus patikėta receptūras kūrusiam technologui Justinui Šiukštai, tad ir toliau šokoladas bus gaminamas iš rinktinių žaliavų, mažomis partijomis, su asmenine technologo priežiūra, kaip ir iki šiol. Nuosavų gamybos patalpų bei įrangos atsisakymas leis optimizuoti veiklą. Augalinė mityba gali būti įvairi ir skani
Žaliavos brangsta
„Pastaraisiais metais kakavos pupelių derlius pasaulyje buvo prastas, žaliavos smarkiai brango, tad nedideli šokolado gamintojai susidūrė su iššūkiais, daugelis ieško įsigyti pigesnių pupelių. Mes stengiamės suefektyvinti gamybos procesą, bet nedaryti kompromisų žaliavų atžvilgiu, kad išlaikytume aukštą kokybę ir visapusišką šokolado išskirtinumą”, – pasakoja A. Matulevičienė.
Šiuo metu „La Naya” šokoladu prekiaujama pusšimtyje prekybos vietų visoje Lietuvoje, tarp jų sveikų produktų tinklas „Livin”, gurmaniškų produktų parduotuvės „Assorti”, vietos dizainerių butikai „Locals”, knygynai „Vaga” ir „Pegasas”, gėlių parduotuvės, kino teatrai, SPA centrai, įvairios kavinės ir desertinės.
Pasak A. Matulevičienės, visas šias prekybos vietas planuojama išlaikyti ir toliau plėsti, bus vystoma internetinė prekyba, atnaujinus svetainės koncepciją ir funkcionalumus, organizuojami edukaciniai, degustaciniai renginiai. Valentino dienai – ne tik šokoladas
Taip pat ketinama plėtoti bendradarbiavimą su verslo įmonėmis, gaminant premium klasės šokoladą su jų prekių ženklais, pasiūlant individualizuotus produktus.
Šokoladas su gilia istorija
„Džiaugiamės, kad mūsų sukurtas šokoladas pradeda naują gyvavimo etapą. Tikime, kad didelę verslo patirtį turintys naujieji savininkai atras naujas bendradarbiavimo galimybes, išplės prekybos vietas ir dar daugiau žmonių galės pasimėgauti tikru šokoladu – tokia ir buvo mūsų misija, kuriant šį šokoladą”, – sako Mindaugas Einoris, UAB „La Naya” direktorius, vadovavęs šokolado gamybos įmonei nuo jos įkūrimo. Ši puri ir skani bananų duona su braškėmis taps jūsų nauju favoritu
Sandorio sumos abi šalys neatskleidžia.
„La Naya” šokoladas pradėtas gaminti 2016 metais, gamyba buvo vykdoma netoli Vilniaus nuo kakavos pupelių apdorojimo iki galutinio produkto (angl. bean-to-bar). Kakavos pupelės tiekiamos iš Panamos, Vietnamo, Tanzanijos, Kosta Rikos bei kitų regionų nedidelėmis partijomis. Taip įdarytos kiaulienos nugarinės dar nebūsite ragavę
Šokolado pakuotės keletą kartų buvo įvertintos Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose. O „La Naya” pavadinimas ir prekės ženklo legenda siejama su Gvatemalos kalnuose gyvavusiu Majų kaimeliu La Naya, kuriame istorikai užfiksavo pirmuosius kakavos pupelių panaudojimo atvejus. Šokolado plytelių forma atkartoja toje vietoje besidriekiančius kalnus ir slėnius.
„Skani tradicija” jau daugiau kaip dešimtmetį dirba verslo dovanų rinkoje, įmonė tiekia valgomų dovanų rinkinius įmonėms ir gyventojams, valdo kelias elektronines parduotuves, bendradarbiauja daugiausia su lietuviškais maisto produktų gamintojais.
Nusibodo populiariausios Valentino dienos dovanos – gėlės ir šokoladas?
Nuskaityti, bet nekaupti – būtent tokiu principu veikia dirbtiniu intelektu paremta technologija savitarnos kasoms, kuri nuskaito pirkėjo amžių. Julius Stulpinas,...
Lietuvoje moterų yra daugiau nei vyrų, tačiau vos trečdaliui verslų vadovauja moterys, o startuolius jos kuria dar rečiau – Inovacijų...
Kaune vykusi „Demo day”, skirta Tech-Park Kaunas vykdomų preakceleravimo programų dalyviams, tapo išbandymu perspektyviems jaunojo verslo kūrėjams. Medicinos ir skaitmeninių...
Vilniuje kylantis verslo centras „Hero“ siunčia aiškią žinutę rinkai – biurų administravimas gali būti modernus, skaidrus, patogus ir orientuotas į...
Techarena, pristatoma kaip viena sparčiausiai augančių platformų Europoje, skirta įkūrėjams ir inovacijoms, pritraukė 1 mln. eurų naują finansavimą iš Stokholme...
Vasara Lietuvoje neatsiejama nuo koncertų, šokių po atviru dangumi ir muzikos festivalių, pritraukiančių tūkstančius lankytojų. Tačiau už pakilios nuotaikos slypi...
Vasaros metu daugiau keliaujame, tačiau atostogų sezonui ruošiasi ne tik poilsiautojai, bet ir sukčiai. Į ką verta atkreipti dėmesį, kad...
Kaip jaučiamės darbe? Ką reiškia sveika savivertė, ir kodėl daugelis žmonių, atrodydami sėkmingi, iš tiesų kenčia tyliai? Naujausioje tinklalaidės „Emocinis...
Artėjant Joninėms daugelis jau planuoja, kaip minės trumpiausią metų naktį. Vienas svarbiausių šios šventės akcentų – Joninių laužas, simbolizuojantis šviesą,...
Keliaujant telefonas tampa mūsų dešiniąja ranka – juo planuojame maršrutus, fiksuojame įspūdžius ir bendraujame su pasauliu. Tačiau būtent atostogų metu...