Sekite naujienas

Verslas

Verslo planas ir svarbūs veiksniai

Paskelbta

-

Vsi steigimas

Nėra ko abejoti, kad kiekvienam verslui svarbu turėti aiškų verslo planą. Nors kai kurie pradedantieji verslininkai mano, kad tai yra bereikalingas laiko gaišimas, į visą tai reikėtų pažvelgti iš šiek tiek kitos perspektyvos. Neteisinga manyti, kad verslo planas reikalingas tik tuomet, kai ieškoma investicijų. Visų pirma, tai yra skirta pačiam verslo savininkui.

Reklama

Verslo plane yra nurodyta viskas, kas susiję su verslu. Tai reiškia, kad numatomas veiksmų planas, kuris reikalingas konkrečiam tikslui pasiekti. Tuo tarpu, kai verslas vystomas be jokių aiškių gairių, daugelis sprendimų gali būti priimami padrikai, neapgalvotai ir nesistemingai. Todėl tai tikrai nėra pats geriausias sprendimas, jei norite, kad jūsų įmonė jau nuo pirmųjų dienų judėtų tinkama linkme.

Dėl minėtų priežasčių nereikėtų ignoruoti to, kas jau nuo senų laikų įprastai yra taikoma kiekvienam verslui. Tuomet, kai turėsite verslo planą, gali būti vykdomas MB, UAB ar VšĮ steigimas. Jei viską darysite atvirkščiai, vargu ar galėsite sutaupyti lėšų ir išvengti didelių klaidų. Kartais pasitaiko atvejų, kai pradedantis verslininkas visų pirma įsteigia įmonę, o tik tuomet galvoja kuo užsiimti ir kaip būtų galima pasiekti tam tikrą tikslą. Tačiau tai nėra teisinga praktika, kuria reikėtų vadovautis. Palankiau visus reikiamus veiksmus atlikti palaipsniui ir tinkama seka.

Taigi, niekada nėra per vėlu pasidomėti sėkmingų verslininkų patirtimi. Jei mokysitės ne tik iš savo, bet ir iš kitų verslo pasaulio atstovų klaidų – neabejotinai išvengsite didelių finansinių praradimų. Todėl kiek įmanoma daugiau dėmesio skirkite žinomų verslininkų istorijų analizavimui. Tai padeda palengvinti visą verslo vystymo procesą ir lengviau pajudėti link norimo tikslo.

Be abejo, nepamirškite, kad tuomet, kai savo jėgas bandote pakankamai daug dalyvių turinčioje rinkoje, turite išsiskirti ir būti labai originaliais. Tai padės pritraukti daugiau susidomėjusių klientų. Kita vertus, tai yra aktualu bet kuriai rinkai ir bet kuriam verslui. Šiuolaikiniai vartotojai kelia kur kas aukštesnius reikalavimus, todėl norint juos patenkinti, visų pirma reikia sugalvoti labai paveikią ir efektyvią marketingo strategiją, kurią įgyvendintų tikri šios srities profesionalai.

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Nekilnojamasis turtas9 val prieš

„Piliamiestis“ švenčia 10-metį: nuo pramoninės zonos iki vieno geidžiamiausių kvartalų Kaune – pristatomas naujas plėtros etapas

Prieš dešimtmetį pradėtas „Piliamiesčio“ projektas šalia Neries Kaune šiandien jau vadinamas sėkmingiausiu konversijos pavyzdžiu mieste. Urbanistiškai atgimusi apleista teritorija virto...

Verslas1 d. prieš

Kaip įtikinti investuotojus? Į „Startup Fair“ atvyksta „Google“ ir „Netflix“ konsultavęs neverbalinės komunikacijos ekspertas

Kiekvienas startuolio įkūrėjas žino kaip svarbu gebėti prisistatyti investuotojams – „pitch‘inti“. Kūno kalba, balso valdymas, tinkamai sudėliota prezentacija ir istorijos...

Technologijos2 d. prieš

„Telia“ pristato naują kibernetinio saugumo programėlę: atsakas į didžiausias lietuvių baimes internete

Telekomunikacijų bendrovė pristato naują kibernetinio saugumo sprendimą „Telia Safe“ – visapusišką programėlę, skirtą apsaugoti vartotojus nuo vis sudėtingesnių skaitmeninių grėsmių. Šis žingsnis...

Investavimas3 d. prieš

Apklausa: lietuviai vis dar vengia investuoti

Asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta šalies gyventojų apklausa parodė, kad 67 % apklaustųjų nėra investavę savo pinigų (pvz., į...

Verslas3 d. prieš

„PRO BRO Group“ pradeda viešą 5,5 mln. eurų obligacijų platinimą

Automobilių plovimo ir patalpų valymo paslaugų įmonių grupė „PRO BRO Group“, valdanti „PRO BRO“ ir „Švaros brolių“ prekės ženklus, skelbia...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |