Paskelbta
1 metai prieš-
„Devynis kartus atmatuok, vieną kirpk“, – sako lietuvių liaudies patarlė. Šia išmintimi vadovavosi Kaune duris atvėrusios prestižinės čiužinių ir miegamojo aksesuarų parduotuvės „Yatas Bedding“ savininkai.
Išsiskiria iš konkurentų
Ilgai brandinta idėja, kaip ir lėtai gamintas maistas – bus kur kas kokybiškesnis nei greitai ir atsainiai įgyvendinamas sumanymas. Tokio požiūrio laikosi žinomos įmonės „Yatas Bedding“ atstovais Lietuvoje tapę Egidijus Semaška, Ramūnas Austys, Lukas Genys ir Ruslanas Kovšikas.
Šie vyrai net keletą metų dairėsi verslo partnerių kol galiausiai apsistojo ties „Yatas Bedding“ produkcija. Pasaulinio garso Turkijos bendrovė „Yatas“ vysto daugybę verslo atšakų, kurių viena skirta miego ir poilsio sektoriui. Ji garsėja kokybiškais čiužiniais, lovomis bei patalynės gaminiais. Įvairaus minkštumo, formų, gydomųjų, kvėpuojančių paviršių, ortopediniai ir gausybė kitų čiužinių rūšių – turkų siūlomai gaminių įvairovei prilygsta itin retas konkurentas.
Prie nepriekaištingos kokybės pridėjus lietuviams prieinamą kainą, tampa akivaizdu – pagal šį santykį „Yatas Bedding“ lygiaverčių konkurentų neturi. Tuo jau įsitikino pirmieji pirkėjai, užsukę į prekybos miestelio „Urmas“ Žaliojoje galerijoje įsikūrusią naująją parduotuvę.
Tarp pranašumų – ne tik kaina
Nuotaikingoje parduotuvės atidarymo šventėje apsilankę svečiai ne tik susipažino su produkcija. Ne vienas jų išėjo nešinas pagalve, antklode ar net čiužiniu. Laimingiausiems jų nereikėjo nė pirkti – įkurtuvių proga lankytojams buvo surengta loterija, kurioje jie galėjo laimėti „Yatas Bedding“ gaminių.
Renginyje kalbinti parduotuvės savininkai teigė, jog į miegui skirtos produkcijos sritį pasuko patys susidurdami su kokybiškam poilsiui skirtų gaminių trūkumu.
„Matėme, jog miegui skirtos produkcijos segmentas Lietuvoje dar nėra užpildytas. Žinoma, yra nemažai vietinių gamintojų, tačiau jų produkcijos kaina yra didelė ir įkandama toli gražu ne kiekvienam pirkėjui. Mes gi galime pasiūlyti didesnę įvairovę bei „Premium“ kokybę už kur kas mažesnę kainą. Mūsų atstovaujamas Turkijos gamintojas dirba visame pasaulyje, todėl, turėdamas didžiules gamybos apimtis, gali pasiūlyti labai palankias kainas“, – verslo logika dalinosi pašnekovai.
Patikėjo lietuvių vizija
Prisimindami pirmuosius savo žingsnius naujo verslo srityje vyrai pasakojo „Yatas“ produkciją pirmą sykį išvydę tarptautinėje parodoje dar prieš ketverius metus. Nors tąsyk buvo nuvykę kitos verslo srities reikalais, užsukę į „Yatas“ bendrovės stendą jie taip susižavėjo, jog ėmė svajoti apie kažką panašaus Lietuvoje. Kitąmet Turkijoje apsilankę su gausesne komanda jie tik sustiprino savo teigiamus įspūdžius.
Galiausiai tik trečiaisiais metais, pasvėrę savo galimybes bei atsakingai sudėlioję būsimo verslo strategiją, jie pradėjo rimtas derybas su „Yatas“ atstovais dėl oficialaus distributoriaus statuso. Turkijos atstovų, kurių apyvarta siekia šimtus milijonų eurų, sąlyginai nedidelė Lietuvos rinka gal ir nebūtų dominusi, tačiau kauniečiai turėjo nemažai verslo derybų patirties, tad gana greit sugebėjo įtikinti savo didžiuosius partnerius.
Renginyje Kaune viešėjo ir „Yatas International“ pagrindinės bendrovės atstovas Vokietijoje Tolga Yurtorenas. Jis pabrėžė esąs sužavėtas lietuvių entuziazmo ir profesionalumo įrenginėjant pirmąjį šalyje „Yatas Bedding“ saloną.
„Stebėdamas, kaip profesionaliai ir komfortiškai viskas čia įrengta, neabejoju, kad netrukus kalbėsime ir apie naujus salonus Vilniuje bei kituose miestuose“, – dėstė T. Yurtorenas.
Iš tiesu, naujasis „Yatas Bedding“ salonas „Urmo“ miestelyje spinduliuoja jaukumu. Jo lankytojai gali ne tik apžiūrėti produkciją, bet ir prigulti ant dominančių čiužinių, išbandyti jų patogumą bei tinkamumą konkretaus žmogaus poreikiams.
„Mes ne tik leisime, bet ir patys pasiūlysime prisėsti ar prigulti ant dominančio čiužinuko. Lankytojai gaus visą dominančią informaciją bei gaminio kokybės garantijas. O kol kalbėsimės, mielai pavaišinsime kava ar arbata, atėjusiems su vaikais pasiūlysime jiems skirtą žaidimų kampelį. Žodžiu, darysime viską, kad pirkėjas mūsų salone jaustųsi kaip savo namuose“, – kalbėjo pašnekovai.
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...