Paskelbta
1 metai prieš-
„Aprangos“ grupė lapkričio 16 dieną Vilniaus „Akropolyje“ atidarė pirmąją Lietuvoje ir antrąją Baltijos šalyse premium prekių ženklo „Calvin Klein“ parduotuvę. Tai jau 27-oji sostinės prekybos ir pramogų centre šiemet duris atvėrusi nauja ar atsinaujinusi parduotuvė.
Naujoji „Calvin Klein“ parduotuvė įsikūrė 276 kv. metrų ploto patalpose. Joje lankytojai ras ne tik vyriškų bei moteriškų drabužių, bet ir avalynės, apatinio trikotažo, galanterijos gaminių, taip pat ir šio prekių ženklo aksesuarų.
„Calvin Klein“ prekių ženklas yra gerai pažįstamas ir mėgstamas lietuvių, todėl labai džiaugiamės, kad vien tik šiems mados namams dedikuota parduotuvė duris atvėrė būtent Vilniaus „Akropolyje“. Neabejojame, kad nauja parduotuvė bus palankiai sutikta vilniečių ir miesto svečių, o platus šiuo prekės ženklu pažymėtų gaminių asortimentas leis dar geriau atliepti jų poreikius“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas.
Prieš daugiau nei 50 metų amerikiečių dizainerio Calvino Kleino įkurti mados namai tapo visame pasaulyje mėgstamu prekės ženklu – vien Europoje skaičiuojama daugiau nei 1 tūkst. parduotuvių. Šių metų spalio mėnesį Rygoje, Latvijoje, duris atvėrė pirmoji šio ženklo parduotuvė Baltijos šalyse, o lapkričio 16 dieną parduotuvė atidaryta ir Vilniaus „Akropolyje“.
„Bendradarbiavimą su „Calvin Klein“ mados namais pradėjome prieš kiek daugiau nei penkerius metus ir per šį gana trumpą laikotarpį prekių ženklas išsikovojo stiprias pozicijas. Labai džiugu, kad vieni pirmųjų turime galimybę pristatyti naujos koncepcijos parduotuves su stipriai išplėstu asortimentu“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Lietuvoje ir Latvijoje veikiančios „Calvin Klein“ parduotuvės tapo pirmosiomis „Lifestyle“ koncepto ambasadorėmis ne tik Baltijos šalyse, bet ir visame Šiaurės Europos regione. Šis konceptas pradėtas diegti beveik prieš metus ir vienoje parduotuvėje siūlo visas prekių ženklo linijas – „CK Underwear“, „CK Jeans“, „CK menswear and womenswear“, „CK accessories & shoes“.
Vilniaus „Akropolyje“ iš viso veikia daugiau nei 200 parduotuvių, iš kurių beveik 30 buvo atnaujintos arba naujai atidarytos šiais metais, tarp jų – verslo ir „smart casual“ stiliaus drabužių parduotuvė „City“, didžiausia Lietuvoje „Massimo Dutti“, vienintelė šalyje prancūzų prekių ženklo „Lacoste“ parduotuvė, sportbačių karaliumi tituluojamas „JD Sports“, vyrų mados prekių ženklo „Pako Lorente“ ir avalynės parduotuvė „Scalini“, taip pat išsiplėtę „XS Žaislai“.
„Visuomet norime, kad mūsų lankytojai turėtų galimybę rinktis iš kuo platesnio asortimento, todėl labai džiaugiamės, kai mūsų partneriai nebijo eksperimentuoti, plečiasi, išbando naujus formatus ir aktyviai pasitinka naujus sezonus. Jau tapo įprasta, kad lapkričio antroje pusėje prasideda intensyvus dovanų paieškų metas, tad daugelis mūsų prekybos ir pramogų centruose veikiančių parduotuvių jau siūlo platų šventinių prekių pasirinkimą. Šiemet Vilniaus „Akropolio“ lankytojus pakvietėme į išties nemažai naujų ir atsinaujinusių parduotuvių, kuriose galima rasti dar platesnį pamėgtų, o taip pat ir naujų prekių ženklų asortimentą. Tikiu, kad įvykę pasikeitimai padės užtikrinti dar malonesnę ne tik kasdienio, bet ir šventinio apsipirkimo patirtį“, – komentuoja D. Mertinas.
„Akropolyje“ – vasaros stovyklų ir užimtumo mugė: kviečia planuoti nepamirštamą vasarą
„Akropolis Group“ 2024 m. rezultatai: nuomininkų apyvarta viršijo 1,2 mlrd. eurų, atidaryta daugiau nei 130 naujų ir atnaujintų parduotuvių, apsilankė per 44 mln. lankytojų, augo grupės pajamos
Šalia Vilniaus „Akropolio“ atnaujinami želdiniai: pasodins per 60 medžių
Besilankantiems „Akropoliuose“ – galimybė kasdien laimėti 1000 eurų
„Akropolis Group“ parengė Žaliojo finansavimo programą ir jai gavo teigiamą įvertinimą
Nemokamos pramogos moksleiviams! Ką Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ siūlo atostogų metu?
Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujintos bendrosios erdvės antrame aukšte – štai kas keisis
Kauno „Akropolis“ 2024-aisiais augo toliau: didėjo tiek lankytojų srautai, tiek apyvartos
Vilniaus „Akropolyje“ atidaroma nemokama vaikų žaidimo aikštelė: kodėl tėvai privalo atvykti – renginiai, kurie nustebins net pačius mažiausius
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Geidžiamiausias, geriausias, TOP darbdavys – tai tik dalis titulų, kuriais didžiuojasi bendrovės. Tačiau šiandien jau nestebina situacija, kai dvi ar...
Suvieniję per daugiau nei 30 metų sukauptą patirtį ir žinias, „Avitela“ bei „Elektromarkt“ žengia į naują veiklos etapą ir tampa...
Avionikos startuolis „WeSky“ sulaukė dar vienos rizikos kapitalo fondo „Coinvest Capital“ ir verslo angelų investicijos, kurios lėšas skirs prekės ženklo...
Verslo banko „OP Corporate Bank” Lietuvos filialas per pirmąjį metų ketvirtį gavo 8 mln. Eur pajamų, kurios išliko panašiame lygyje,...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...
Norėdami greičiau įgyvendinti savo finansinius tikslus ar įgyti daugiau finansinės laisvės, galime ieškoti būdų, kaip gauti papildomų pajamų. „Luminor“ banko...
Nuomojantis būstą vienas svarbiausių kriterijų paprastai būna nuomos kaina, tačiau ekspertai pastebi, kad svarbu atkreipti dėmesį ir į kitus ne...
Beveik pusė lietuvių (47 proc.) pritaria, kad elektriniai automobiliai prisideda prie gamtos saugojimo ir anglies dvideginio išmetimo mažinimo. Tai daug...
Kasmet Lietuvos keliuose fiksuojama daugybė eismo įvykių, kurių priežastis – prastos būklės ar netinkamai sezonui parinktos padangos. Specialistų teigimu, tokios...