Paskelbta
2 metai prieš-
„Aprangos“ grupė lapkričio 16 dieną Vilniaus „Akropolyje“ atidarė pirmąją Lietuvoje ir antrąją Baltijos šalyse premium prekių ženklo „Calvin Klein“ parduotuvę. Tai jau 27-oji sostinės prekybos ir pramogų centre šiemet duris atvėrusi nauja ar atsinaujinusi parduotuvė.
Naujoji „Calvin Klein“ parduotuvė įsikūrė 276 kv. metrų ploto patalpose. Joje lankytojai ras ne tik vyriškų bei moteriškų drabužių, bet ir avalynės, apatinio trikotažo, galanterijos gaminių, taip pat ir šio prekių ženklo aksesuarų.
„Calvin Klein“ prekių ženklas yra gerai pažįstamas ir mėgstamas lietuvių, todėl labai džiaugiamės, kad vien tik šiems mados namams dedikuota parduotuvė duris atvėrė būtent Vilniaus „Akropolyje“. Neabejojame, kad nauja parduotuvė bus palankiai sutikta vilniečių ir miesto svečių, o platus šiuo prekės ženklu pažymėtų gaminių asortimentas leis dar geriau atliepti jų poreikius“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas.
Prieš daugiau nei 50 metų amerikiečių dizainerio Calvino Kleino įkurti mados namai tapo visame pasaulyje mėgstamu prekės ženklu – vien Europoje skaičiuojama daugiau nei 1 tūkst. parduotuvių. Šių metų spalio mėnesį Rygoje, Latvijoje, duris atvėrė pirmoji šio ženklo parduotuvė Baltijos šalyse, o lapkričio 16 dieną parduotuvė atidaryta ir Vilniaus „Akropolyje“.
„Bendradarbiavimą su „Calvin Klein“ mados namais pradėjome prieš kiek daugiau nei penkerius metus ir per šį gana trumpą laikotarpį prekių ženklas išsikovojo stiprias pozicijas. Labai džiugu, kad vieni pirmųjų turime galimybę pristatyti naujos koncepcijos parduotuves su stipriai išplėstu asortimentu“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Lietuvoje ir Latvijoje veikiančios „Calvin Klein“ parduotuvės tapo pirmosiomis „Lifestyle“ koncepto ambasadorėmis ne tik Baltijos šalyse, bet ir visame Šiaurės Europos regione. Šis konceptas pradėtas diegti beveik prieš metus ir vienoje parduotuvėje siūlo visas prekių ženklo linijas – „CK Underwear“, „CK Jeans“, „CK menswear and womenswear“, „CK accessories & shoes“.
Vilniaus „Akropolyje“ iš viso veikia daugiau nei 200 parduotuvių, iš kurių beveik 30 buvo atnaujintos arba naujai atidarytos šiais metais, tarp jų – verslo ir „smart casual“ stiliaus drabužių parduotuvė „City“, didžiausia Lietuvoje „Massimo Dutti“, vienintelė šalyje prancūzų prekių ženklo „Lacoste“ parduotuvė, sportbačių karaliumi tituluojamas „JD Sports“, vyrų mados prekių ženklo „Pako Lorente“ ir avalynės parduotuvė „Scalini“, taip pat išsiplėtę „XS Žaislai“.
„Visuomet norime, kad mūsų lankytojai turėtų galimybę rinktis iš kuo platesnio asortimento, todėl labai džiaugiamės, kai mūsų partneriai nebijo eksperimentuoti, plečiasi, išbando naujus formatus ir aktyviai pasitinka naujus sezonus. Jau tapo įprasta, kad lapkričio antroje pusėje prasideda intensyvus dovanų paieškų metas, tad daugelis mūsų prekybos ir pramogų centruose veikiančių parduotuvių jau siūlo platų šventinių prekių pasirinkimą. Šiemet Vilniaus „Akropolio“ lankytojus pakvietėme į išties nemažai naujų ir atsinaujinusių parduotuvių, kuriose galima rasti dar platesnį pamėgtų, o taip pat ir naujų prekių ženklų asortimentą. Tikiu, kad įvykę pasikeitimai padės užtikrinti dar malonesnę ne tik kasdienio, bet ir šventinio apsipirkimo patirtį“, – komentuoja D. Mertinas.
„Fitch Ratings“ įvertino naująjį „Akropolis Group“ sandorį: po „Galio Group“ įsigijimo bendrovės reitingas lieka BB+ su stabilia perspektyva
„Akropolis Group“ užbaigė bendrovės „Galio Group“ įsigijimo sandorį
„S&P Global Ratings“ įvertino planuojamą „Akropolis Group“ sandorį ir patvirtino suteiktą BB+ kredito reitingą su stabilia perspektyva
„Akropolis Group“ augina ir diversifikuoja nekilnojamojo turto portfelį: planuoja įsigyti „Galio Group“ bendrovę
Vilniaus „Akropolio“ vyriškų drabužių asortimentą papildė pirmoji Lietuvoje „Boggi Milano“ parduotuvė
Vilniaus „Akropolyje“ startuoja pramogų fiesta su dar daugiau nemokamų atrakcijų šeimoms
2025 m. pirmąjį pusmetį „Akropolis Group“ koncentravosi į parduotuvių atnaujinimą ir asortimento stiprinimą, nuomininkų apyvarta taip pat augo
„Kasdien kitas vaibas!“ – „Akropoliai“ skelbia naujų mokslo metų startą su nemokamais renginiais moksleiviams
Mokyklinių prekių madas šį sezoną diktuoja ir populiarusis „Labubu“
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...