Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Daugelis naujus metus pasitinka išsikeldami sau įvairių tikslų. Kaip rodo tarptautinės rinkos tyrimų įmonės „YouGov“ duomenys, 2025 m. vienas populiariausių pasaulio gyventojų pažadų – daugiau keliauti.
„Pastebime, kad lietuviai Naujųjų metų išvakarėse taip pat nepamiršta šio tikslo. O jį įgyvendinti nedelsia – suskumba jau nuo metų pradžios. Kelionių rinkos įmonių statistika rodo, kad itin aktyviai atostogos planuojamos sausio mėnesį. Tai yra vienas aktyviausių atostogų įsigijimo mėnesių“, – kalba Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė Milda Plepytė-Rainienė.
Jos teigimu, atlikti pirmuosius žingsnius įgyvendinant šią naujametinę rezoliuciją padeda ir tradiciškai sausio mėnesį organizuojama virtuali kelionių mugė.
„Kartu su Lietuvos turizmo asociacijos nariais, kelionių organizatoriais „Tez Tour“ ir „Coral Travel“ šiais metais jau trečią kartą organizuojame virtualią kelionių mugę „Vivattur“. Ir kasmet stebime nuoseklų lankytojų skaičiaus augimą. Neabejojame, kad šiais metais dar daugiau žmonių galės pasiekti savo tikslą aplankyti svečias šalis“, – įsitikinusi M. Plepytė-Rainienė.
Pasak jos, turizmo rinka nuolat keičiasi – didėja elektroninės prekybos apimtys. Tad virtualus mugės formatas atitinka šiandienos keliautojo įpročius. Reprezentatyvi gyventojų apklausa atskleidžia, kad tik 16 proc. respondentų nori kelionę įsigyti gyvai, likusi dalis prioritetą teikia patogesniam ir efektyvesniam kelionės planavimo internetu būdui.
„Iki pasaulinės pandemijos kelionės dažnai būdavo užsakomos parodose, kur lankytojai galėdavo tiesiogiai susipažinti su įvairiomis įmonėmis ir pasiūlymais. Tačiau pandemija iš esmės pakeitė rinkos tendencijas – dabar dauguma keliautojų keliones renkasi ir užsisako virtualiai“, – apžvelgia Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė.
Jos teigimu, turizmo atstovų užduotis – prisitaikyti prie šių pokyčių, suteikiant galimybę keliones planuoti ir užklausas pateikti bet kuriuo metu, iš bet kurios pasaulio vietos – nesvarbu, ar tai vyksta per kavos pertrauką, ar esant toli nuo namų.
„Šiais metais savo pasiūlymus mugėje pristato rekordinis dalyvių skaičius – 37. Be to, ši mugė tampa vis labiau tarptautinė, prie jos jungiasi ir užsienio viešbučiai bei kiti kelionių organizatoriai. Tai rodo didėjantį užsienio turizmo atstovų susidomėjimą mūsų rinka ir augantį tarptautinį pripažinimą“, – pabrėžia M. Plepytė-Rainienė.
Mugė prasidėjo pirmadienį ir tęsis iki pat sausio 27 d. Pašnekovė atskleidžia, kad pirmosiomis mugės dienomis internetinė svetainė sulaukė didesnio lankytojų srauto nei prieš metus, dažniausiai įsigyjamos kelionės į Turkiją, Graikiją, Egiptą.
Kalbėdama apie Lietuvos keliautojus, M. Plepytė-Rainienė pastebi, kad jie tampa reiklesni pasiūlymų kokybei, vis labiau informuoti bei atidesni renkantis kelionių organizatorius.
„Vis dažniau keliautojai teiraujamasi, ar kelionių organizatorius registruotas Lietuvoje, ar jo veiklą prižiūri Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Tokie klausimai jau tampa įprasti, jei atsakingai planuojamos kelionės. Tai rodo ir augantį vartotojų sąmoningumą“, – atkreipia dėmesį asociacijos atstovė.
6 faktai, kurių nežinojote apie Turkijos Rivjeros perlą – Bodrumą
Startuoja vasaros skrydžių sezonas: populiariausia lietuvių atostogų kryptis savo pozicijų neužleidžia
Europoje jau karaliauja pavasaris: kelionių idėjos svajojantiems apie poilsį paplūdimiuose
2024 m. „Tez Tour“ pajamos Lietuvoje siekė 119 mln. eurų
Lietuvių keliavimo tendencijos per dešimtmetį: dažniau atostogauja užsienyje, bet vis mažiau domisi kultūra
2025 m. kelionių tendencijos: kur lietuviai leis pinigus ir kada geriausia keliauti?
Geidžiamiausios lietuvių atostogų šalys: viena netikėta kryptis, kurią visi atranda
Ekonomistas: kitais metais augs bendros lietuvių išlaidos kelionėms, signalų, kad kainos mažės – nėra
Populiariausios lietuvių atostogų kryptys per šventes: dažnas Kalėdas ar Naujuosius sutiks saulės atokaitoje
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...