Paskelbta
5 metai prieš-
Lietuviai vis dažniau pirmenybę teikia legaliam turiniui. Pernai „Android“ ir „Apple“ programėlių parduotuvėse apsiperkančių vartotojų skaičius išaugo 35 proc., o jų išleista pinigų suma didėjo 54 proc., rodo bendrovės „Bitė Lietuva“ statistika. Pastaroji apima klientus, kurie išlaidas šiose parduotuvėse įtraukia į savo mėnesines paslaugų sąskaitas. Legalaus turinio populiarėjimas pastebimas ir interneto naudojimo statistikoje. Itin sparčiai auga duomenų sunaudojimas muzikos klausymo platformose, kaip „Spotify“ ar „Apple Music“, bei „Steam“ ir kitose žaidimų tarnybose, per kurias įsigyjami ir siunčiami legalūs žaidimai.
Lietuviai stebina – „Android“ vartotojai išleidžia daugiau
Programėlių parduotuvėse lietuviai dažniausiai perka priedus įvairiems išmaniųjų telefonų žaidimams, pastebi A. Mickevičius, analizuodamas apibendrintą statistiką. Pastaroji apima „Bitės“ klientus, kurie išlaidas šiose parduotuvėse įtraukia į savo mėnesines paslaugų sąskaitas. Populiariausi priedai – virtualūs pinigai, o lyderio topuose karaliauja pasaulyje itin populiari internetinė žaidimų platforma „Roblox“. Aktyviai naudojama ir „YouTube Premium“ paslauga, leidžianti vaizdo įrašus šiame socialiniame tinkle žiūrėti be reklamų. Taip pat dažnas vartotojas renkasi ir „Google Music“ prenumeratą.
Vieno apsipirkimo metu Lietuvos gyventojai yra linkę išleisti ir gana ženklias pinigų sumas. Populiariausi prekių krepšelio dydžiai „Apple“ ir „Android“ parduotuvėse prasideda nuo 5,49 Eur ar 6,99 Eur. „Tačiau tai – ne riba. Tarp dažniausiai išleidžiamų sumų matome ir 21,99 Eur ar 49,99 Eur. Įdomu tai, kad pastarąją sumą dažniau fiksuojame „Android“ vartotojų krepšeliuose, kai „Apple“ įrenginių savininkai rečiau perkopia 21,99 Eur ribą. Pasaulinė statistika rodo kiek kitokį vaizdą. Naujausiais programėlių ekosistemos analitikų „SensorTower“ duomenimis, globaliai „Apple“ vartotojai per metus programėlėms išleido dvigubai daugiau nei „Android“ įrenginių savininkai, nors pastarieji parsisiuntė 2,5 karto daugiau programėlių“, – teigia A. Mickevičius.
Didžiausi duomenų šuoliai – žaidimų ir muzikos platformose
Iš „Bitės“ tinklo duomenų statistikos taip pat matyti, kad vis dažniau renkamės legalaus turinio platformas. Didžioji interneto duomenų dalis bendrovės tinkle išnaudojama įvairiems vaizdo įrašams – „YouTube“ ar filmų, serialų transliavimo platformoms.
Patys didžiausi metiniai duomenų sunaudojimo šuoliai matomi žaidimų ir muzikos srityse, pastebi A. Mickevičius. Pernai žaidimų platformose – „PlayStation“, „Xbox“, „Steam“ ar „Origin“ – bendrovės klientai išnaudojo nuo 120 iki 460 proc. daugiau interneto duomenų, priklausomai nuo naudojamos tarnybos.
Muzikos srityje pagal sunaudojamus duomenis lyderio pozicijas išlaiko „Spotify“ (77 proc. sunaudotų duomenų augimas), o pastarąją platformą vejasi „iTunes“ (76 proc. augimas), tiesa, joje vartotojai klauso ne tik muzikos kūrinius, bet gali žiūrėti ir filmus ar serialus. Pagal duomenų augimą pernai didžiausią šuolį fiksavo „Amazon Music“ (1949 proc. daugiau) ir „Apple Music“ (108 proc. daugiau).
Apie „Bitė Lietuva“
„Bitė“ kuria patikimą, greitą ir išmanų tinklą. Ir tuo pačiu rūpinasi, kad kvapą gniaužiančios technologijų galimybės neliktų vien inovacijų konferencijose, o būtų nuolat naudojamos kasdienybėje. Todėl „Bitė“, išmaniuosius sprendimus darydama tokiais paprastais ir patogiais, kasdien lengvina savo klientų gyvenimą.
„Samsung“ išmanieji taps dar saugesni: „One UI 7“ atnaujinimas patikimiau apsaugos nuo vagysčių ir nesaugių ryšio tinklų
Įvardijo tris „Metų interneto automobilio“ finalininkus
Oficialus „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Papasakojo, kaip užtikrina ryšį ir kas gelbsti ekstremaliomis sąlygomis
Rekordinių investicijų į ryšio tinklo plėtrą šiemet sulaukė visos savivaldybės
Jūsų automobiliui būtinai reikia interneto, bet ar esate tam pasiruošę?
Nuo kitų metų privalomai registruos visas naujas išankstinio mokėjimo korteles: atskleidė, kaip
Naujos išankstinio mokėjimo kortelės veiks tik pateikus asmenukę? Kitąmet keisis sena paslauga
5G – ne riba: „Bitė“ pasiūlys ypač greitą 5G+ internetą namams
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...