Paskelbta
1 mėnuo prieš-
By
LukasAr kada pagalvojote, kodėl kai kurie jūsų įkelti vaizdo įrašai socialinių tinklų platformoje „Instagram“ yra tarsi išsilieję, nors pas kitus vartotojus matote tik aukščiausios kokybės vaizdą? Socialinio tinklo vadovybė atskleidžia, kad tai nėra ryšio ar tinklo klaida – viskas priklauso nuo to, kaip tam vaizdo įrašui platformoje sekasi. Arnoldas Lukošius, „Tele2“ Inovacijų ekspertas, pabrėžia, kad tokie pokyčiai turės įtaką mažesnę auditoriją turintiems turinio kūrėjams.
„Pati platforma yra suinteresuota suteikti vartotojams kuo geriausią patirtį. „Instagram“ išplatintuose oficialiuose pranešimuose teigiama, kad socialinio tinklo prioritetas – visada vartotojams rodyti aukščiausios kokybės vaizdą. Nors tai esminių pokyčių nereikš, tačiau tai palies pradedančiuosius turinio kūrėjus. Tiesa, atminkime, kad dažniausiai vartotojai įsitraukia į turinį ne dėl montažo ar vaizdo grafikos kokybės, o dėl jame esančios informacijos“, – atskleidžia A. Lukošius.
Populiarumas – svarbu
„Jeigu vartotojo įkeltas įrašas nesulaukia daug dėmesio ir peržiūrų – „Instagram“ automatiškai sumažins jo vaizdo grafikos kokybę. Tačiau reikia pabrėžti, kad, jeigu tas vaizdo įrašas netikėtai taps populiarus ir žiūrimas, į jį vartotojai įsitrauks, tada jį rodysime vėl aukštesnės kokybės raiška“, – aiškina A. Lukošius.
Dalis vartotojų sako, kad toks „Instagram“ sprendimas apriboja nedaug sekėjų turinčius turinio kūrėjus, kurie, norėdami užsiauginti tvirtą gerbėjų bazę, gali susidurti su jų praradimu. Diskusijose įvairiuose interneto forumuose svarstoma apie tai, kad toks platformos atnaujinimas nedaug sekėjų turintiems kūrėjams sukels iššūkių.
„Socialinių tinklų ekspertai įžvelgia grėsmę, kad platformoje įvedus tokius apribojimus, naujų turinio kūrėjų „Instagram“ atsiras vis mažiau. Jiems bus ne tik sunku auginti naują sekėjų ratą, bet ir išlaikyti esamus vartotojus“, – įžvalgomis dalijasi A. Lukošius, „Tele2“ Inovacijų ekspertas.
Įmonė taupys vaizdo kokybės sąskaita
Socialinio tinklo „Instagram“ atnaujinimas atitinka kompanijos „Meta“ („Instagram“ ir „Facebook“ priklauso šiai bendrovei) diegiamą politiką. Dar 2021 metais „Meta“ svarstė, kaip spėti su vis augančiu keliamų vaizdo įrašų kiekiu į turimas socialinių tinklų platformas. Įmonėse dirbančius ekspertus tai privertė sunerimti, nes paskaičiuota, kad vien į „Facebook“ per dieną yra įkeliami 4 milijardai pačių įvairiausių vaizdo įrašų.
Siekdama sutaupyti kompanijos resursus, „Meta“ skelbė, kad šviežiai įkeltiems vaizdo įrašams bus suteiktas optimaliausias ir paprasčiausias kodavimas. Tik tada, kai jūsų įkeltas vaizdo įrašas atitiks įmonės standartus ir susilauks dėmesio – ilgo žiūrėjimo laiko ir daugybės peržiūrų – tuomet jis vėl bus rodomas aukštesne kokybe. Kai įkeltas turinys tampa ypač populiarus, „Meta“ jam pritaiko pažangiausią apdorojimo sistemą, leidžiančią vartotojui jį matyti aukštesnės kokybės.
Ekspertai diskutuoja, kad ateityje iš tokio pobūdžio kompanijų panašių teiginių išgirsime ir toliau. „Instagram“ ar „Facebook“ pavyzdžiai gali būti tik pradžia. Kadangi „Meta“ vis labiau įsitraukia į dirbtinio intelekto (DI) technologijos kūrimą, bendrovė daugiau pinigų skiria duomenų apdorojimui ir saugojimui. Panašus resursų taupymas matomas ir kitose kompanijose. Pavyzdžiui, „Twitch“ dėl duomenų sąnaudų taupymo savo veiklą nutraukė Pietų Korėjoje.
Išmanus Kalėdų senelis: 9 iš 10 vertina DI pagalbą renkantis dovanas
Tobulos šventės internete: kaip nepasiduoti spaudimui ir mėgautis savo Kalėdomis?
Iš proto varanti senutė: kaip DI kovoja su telefoniniais sukčiais?
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Ar jūsų CV išlaikys dirbtinio intelekto testą? Atsako, į ką atkreipti dėmesį ieškant darbo
Būkite budrūs: sukčiai bando nukreipti lietuvius į apgaulingas lošimų svetaines
Pasitikrinkite, ar jūsų telefone įjungti saugos pranešimai: vyks patikrinimas
Ar „ChatGPT“ meta iššūkį „Google“? Nauja paieškos funkcija ir kaip ja naudotis
Priklausomybė nuo meilės: kaip pažinčių programėlės „išnaudoja“ vartotojus
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...