Paskelbta
2 metai prieš-
Prekybos tinklas „Lidl“ toliau stengiasi dėl savo pirkėjų: nauja reklamine kampanija kviečia sumaniai planuoti savo pirkinius ir išleisti dar mažiau. Norintys pigiau prisipildyti savo kasdienius pirkinių krepšius, turėtų ieškoti specialiais „1+1“ pakabukais pažymėtų įvairių prekių, kurių du vienetus galima įsigyti už vieno kainą. Tam pakanka turėti „Lidl Plus“ programėlę ir pasinaudoti šiais specialiais pasiūlymais: už žemesnes kainas pigiau įsigyti tiek šviežios mėsos, tiek pieno ar kitų produktų.
Kiekvieną savaitę programėlėje „Lidl Plus“ galima rasti įvairius, piniginei draugiškus pasiūlymus: už vieno kainą gali įsigyti net du vienetus nurodytų prekių, tačiau tik ribotą laiką – nuo pirmadienio iki trečiadienio imtinai. Tuo metu nuo ketvirtadienio iki sekmadienio pirkėjams pateikiami dar įdomesni ir tokie pat pigūs pasiūlymai.
„Dar pavasarį pirkėjams pasiūlę mažesnes pieno ir mėsos gaminių kainas, iki šiol sumažinome daugiau nei 620 reguliarių prekių kainų: nuo saldžių kepinių iki įvairių plaukų bei kitokios kosmetikos prekių. Todėl pristatydami naujuosius pasiūlymus ir toliau laikomės savo pažado pirkėjams – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Pasinaudoję „Lidl Plus“ programėle, mūsų pirkėjai neabejotinai „išeis į pliusą“: perki vieną prekę, o antrą gauni dovanų“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Naujausia kampanija – su lengvu ironijos prieskoniu
Pirkėjus sumaniau planuoti savo pirkinius prekybos tinklas „Lidl“ kviečia pasitelkęs visą ryškiaspalvių priemonių spektrą: nuo atrinktų prekių lentynose žymėjimo specialiais „1+1“ pakabukais iki nuotaikingų reklaminių vaizdo klipų. Vieną iš šių klipų galima peržiūrėti
čia
„Tokio pobūdžio pasiūlymai nėra naujiena rinkoje, dėl ko juos patraukliai pateikti vartotojams – tikras iššūkis. Todėl nutarėme šmaikščiai pažiūrėti per verslo, kuris, kaip įsivaizduoja žmonės, siekia tik uždirbti pelno, prizmę, taip pasijuokdami ir iš savęs, kad pirkėjams nemokamai dalijame kavą ar mėsainius. Tačiau pirkėjai žino, kad „Lidl“ jau nuo pirmųjų dienų Lietuvoje imasi drąsių sprendimų, dėl ko galiausiai laimi pirkėjas, gaudamas geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė K. Mažeikytė.
Reklaminės kampanijos autoriai – reklamos agentūra „New!“. Prie jos kūrimo prisidėjo prodiuserinė kompanija „Dansu“ bei dvi „Sidabrines gerves“ pelnęs režisierius Ignas Jonynas.
Remiantis šių metų vasarą atlikto prekių ženklų „Baltic Brands“ tyrimo rezultatais, drąsiausių prekių ženklų kategorijoje „Lidl“ pateko tarp penkių geriausių ir aplenkė kitus mažmeninės prekybos tinklus. Be to, jam atiteko ir specialus Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ apdovanojimas.
Šių metų liepą „Lidl“ užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos rezultatai parodė, kad kas antras Lietuvos gyventojas mažiausias prekių kainas randa būtent „Lidl“ parduotuvėse. Tiek pat respondentų pažymi, jog šio prekybos tinklo parduotuvėse lankosi, nes nori išleisti mažiausiai.
Apskritai, kaip nurodo apklausos rezultatai, „Lidl“ įvardijamas kaip tas, į kurį vykstama pirmiausiai norint apsipirkti pigiausiai. Tuo metu daugiau nei pusė – 54 proc. – apklaustųjų norėtų, kad ir kituose Lietuvos prekybos tinkluose būtų tokios žemos kainos kaip „Lidl“.
Įsidarbinus pardavėja dabar jau vadovauja visai parduotuvei: darbas „Lidl“ Gerdai tapo tikru karjeros tramplinu
Rudens derliaus sezonas įsibėgėja: ūkininkas įvardijo, kokia daržovė tarsi iš naujo užkariauja Lietuvos gyventojų virtuves
„Lidl“ plečiasi Kaune – Šilainiuose atidaryta jau 17-oji parduotuvė mieste
Rytietiškos ir lietuviškos virtuvės bendrystė: ikoniškieji balandėliai ir kremiškas desertas su figomis
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: Šilainiuose duris atvers jau 17-oji parduotuvė mieste
Kai vasara – viena didelė šventė: „Lidl“ klientus kviečia išmėginti specialų „Deluxe“ asortimentą
Mobilūs „Lidl“ darbuotojai: kviečia prisijungti prie išskirtinės pozicijos, suteiks ir papildomas naudas
Repetuojame Velykas: 3 netikėti receptai, kurie nustebins artimuosius. Išbandykite!
Grįžta ne tik paukščiai: šventiškas „Deluxe“ asortimentas – jau „Lidl“ lentynose
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...