Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
„YouTube“ žvaigždė Jake Paul ringe įveikė 58-erių legendinį boksininką Mike Tyson. Tačiau ši kova išskirtinė ne tik dėl ryškių asmenybių. Į metraščius bus įrašyta ir brangiausia istorijoje bokso apranga. Pasak 27-erių socialinių tinklų žvaigždės, jo įvaizdžio vertė – 1 mln. JAV dolerių.
Jau kovos išvakarėse, spaudos konferencijoje, susirinkusiuosius akino deimantai. Tuomet J.Paul riešą puošė deimantinis „Jacob & Co.“ laikrodis „Billionaire Ashoka“, kurio vertė yra apie 7 mln. JAV dolerių. O ant jo ausų buvo uždėtos deimantinės apsaugos, kurias sukūrė juvelyrinių dirbinių prekės ženklas VOBARA. Kiekvienos jų vertė – po 100 tūkst. JAV dolerių. Šie papuošalai buvo pavadinti „Don’t Bite“ (lt. Nekąsk). Žinoma, tai buvo žinutė M.Tyson ir priminimas apie garsųjį 1997 m. įvykį ringe. Tada revanšinės kovos trečiajame raunde legendinis boksininkas nukando Evander Holyfield dešinės ausies gabalėlį ir buvo diskvalifikuotas.
„Neleisiu, kad man būtų nukąsta ausis, todėl jos bus uždengtos deimantinėmis apsaugomis“, – spaudos konferencijoje sakė J.Paul. Tiesa, galiausiai į ringą jis vis dėlto žengė be šio deimantinio papuošalo.
Į AT&T stadioną, kuriame vyko visų ilgai laukta kova, Teksase J.Paul atvyko vilkėdamas šviesų mados namų „David August“ pagal užsakymą iš itališkos vilnos sukurtą kostiumą. Pastarąjį deimantais papuošė prekės ženklo „The Surgeon“ atstovai. Kartu su jaunuoju boksininku atvyko ir mylimoji Jutta Leerdam, kuri vilkėjo ilgą, baltą suknelę. 25-erių olandė yra greitojo čiuožimo čiuožėja.
Tuo metu M.Tyson apranga priminė anų laikų boksininkus – balti sportiniai bateliai, juodos kelnės (prekės ženklas „BYLT Premium Basics“) ir odinis švarkas. Pastarąjį, kurį puošė užrašas „Iron Mike Tyson“ (lt. Geležinis Mike Tyson), kartu su „BYLT Premium Basics“ sukūrė legendiniu žvaigždžių švarkų gamintoju vadinamas Jeff Hamilton. Teigiama, jog nuo švarko į visus žvelgiantis M.Tyson praeities atvaizdas yra tarsi priminimas, kad jis kažkada buvo labiausiai bauginantis boksininkas pasaulyje.
Galiausiai atėjo laikas ringui. J.Paul vėlgi į jį žengė (tiksliau – atvažiavo) su trenksmu. „YouTube“ žvaigždė kartu su 29-erių broliu Logan, kuris taip pat yra socialinių tinklų turinio kūrėjas, ir kitais komandos nariais, ringą pasiekė žaliu kabrioletu. Boksininkas vilkėjo sidabro spalvos aprangą – šortus ir švarką bei avėjo sidabro spalvos sportinius batelius. Įvaizdį sukūrė „The Surgeon“ dizaineriai, į savo kūrinį įdėję 380 karatų deimantus, kurie švietė ir akino kiekvieną arenos žiūrovą. Visos aprangos vertė – 1 mln. JAV dolerių.
Didžioji W raidė ant šortų simbolizuoja žodį WIN (lt. laimėjimas) ir yra glaudžiai susijusi su jo prekės ženklu (kūno priežiūros produktų linija). Ant šortų įsitaisė ir stalo žaidimo „Monopolis“ simbolis „Mr.Monopoly“ (lt. Ponas Monopolis). Juo, laikančiu pinigų maišą, aprangą papuošė gatvės menininkas Alec Andon (žinomas kaip Alec Monopoly), taip pabrėždamas J.Paul meilę prabangai ir verslumą.
„Brangiausia bokso apranga istorijoje“, – prieš kovą sakė nuomonės formuotojas.
Interneto žvaigždei vykstant į ringą, grojo Phil Collins daina „In the Air Tonight“. Žinoma, publika tai suprato, kaip „įkandimą“ M.Tyson. Juk visi puikiai prisimena filmą „Hangover“ (lt. „Pagirios Las Vegase“), kur būtent šią dainą ir dainavo legenda. Tačiau į AT&T areną susirinkusiems žiūrovams toks J.Paul akibrokštas nepatiko ir jie pradėjo švilpti.
O kitoje barikadų pusėje – plojimai – taip buvo pasitikta legenda. M.Tyson vilkėjo juodą aprangą – „LF*GO Energy“ prekinio ženklo marškinėliai ir „BYLT Premium Basics“ šortai. Ant pastarųjų, virš JAV vėliavos, buvo užrašyta: „Exodus Sierra Tyson“. Tai boksininko dukters vardas. 2009 m. ji, būdama ketverių, mirė per nelaimingą atsitikimą. M.Tyson dažnai savo interviu mini, jog šeima yra svarbiausia. Legendinis boksininkas turi šešis vaikus. Taigi, nors jam ir nepavyko laimėti, jo įvaizdis tarsi sako, jog esmė slypi ne prabangoje, o kovotojo patirtyje ir kietame būde.
Į ringą buvęs pasaulio čempionas oficialiai kovai sugrįžo pirmą kartą nuo 2005 m. Už šią kovą jam atiteko 20 mln. JAV dolerių, o J.Paul – 40.
Autorystė: „Sporto mada”
Kolekcinių automobilių platforma „Commody“ sulaukė sėkmės – pritraukė 500 tūkst. eurų investicijų. Praėjusiais metais veiklą pradėjusi įmonė – pirmoji automobilių...
Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...
Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...
Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...
Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...
Gera derliaus kokybė, kenkėjams ir kitoms negandoms atsparūs pasėliai – kiekvieno ūkininko siekiamybė, kurią stiprina susidomėjimas biostimuliatoriais. Tačiau tinkamas jų...
Pastaruoju metu vis garsiau kalbama apie būtinybę visiškai drausti mobiliuosius telefonus ne tik pamokų, bet ir pertraukų metu. Dažnai tėvai...
Įsibėgėjus pajamų deklaravimo sezonui, nemaža dalis gyventojų sulaukia permokų grąžinimo – netikėtų papildomų lėšų, kurias galima įvairiai panaudoti. Vieni renkasi...
Atėjus pavasariui ir suaktyvėjus erkėms, svarbu žinoti, kad šie maži parazitai gali platinti pavojingas ligas ne tik žmonėms, bet ir...
Gražus, žvilgantis kailis – tai ne tik grožio, bet ir gyvūno sveikatos rodiklis. Specialistai teigia, kad pagrindinės priežastys, dėl kurių...