Sekite naujienas

Technologijos

„Tele2“ pristato naują paslaugą: ilgesnę įrenginių apsaugą užtikrins pratęsta garantija

Paskelbta

-

Didžiausias mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pristato naują paslaugą – pratęstą įrangos garantiją. Už nedidelį papildomą mokestį įsigyta paslauga užtikrina, kad „Tele2″ salone įsigytam telefonui, planšetei ar televizoriui garantinis taisymas galios net ir pasibaigus gamintojo nustatytam garantiniam laikotarpiui – tai klientams padės sutaupyti pinigų ir pratęsti įrenginių naudojimo ciklą.

„Tikiu, kad tvarumas padeda gyventi sumaniau, prisidėti prie teigiamo pokyčio, bet ir neturi kainuoti daug. Pastebime, kad klientai atsisako besaikio vartojimo ir nori ilgiau naudotis jau turimais įrenginiais. Tai paskatino mus pristatyti naują paslaugą – pratęstą įrangos garantiją. Ją užsisakę klientai kur kas ilgesnį laiką galės savo įrenginius patikėti garantiniam taisymui, vietoje to, kad įsigytų naują, o tai – padės ir sutaupyti“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.

Reklama:


Ilgesnis naudojimasis įrenginiais už nedidelę kainą

„Klientai nori įrenginiais naudotis ilgiau, nei gamintojo suteikiama garantija. Niekas nėra apsaugotas nuo netikėto įrenginio gedimo. Naudojantis šia paslauga kiekvienas galės prailginti įrangos garantiją dar papildomiems 1–2 metams po oficialios pirkinio garantijos pabaigos“, – teigė Lukas Savickas, „Tele2″ draudimo produkto vadovas.

Anot jo, pratęsta garantija turi net kelis privalumus. Duomenys rodo, kad įrenginiai dažniausiai sugenda 3–4 naudojimosi metais. Tuo tarpu ši paslauga leidžia įrenginiu naudotis ilgiau, nes apsaugo klientus nuo papildomų išlaidų, susijusių su vidiniais įrenginio gedimais.

Ši paslauga galioja ne tik telefonams, bet ir kitiems įrenginiams: planšetėms, kompiuteriams, televizoriams, modemams, žaidimų konsolėms, ausinėms, dulkių siurbliams, išmaniems laikrodžiams, paspirtukams, kameroms, garso kolonėlėms.

Pratęsta garantija pasinaudoti galima pastebėjus, kad įrenginio ekranas pradėjo neįprastai mirguliuoti, staiga nustojo veikti mikrofonas, prietaisas ėmė strigti arba susidūrus su kitais vidiniais įrenginių gedimais.

Naudojantis pratęsta garantija mokestis taikomas atsižvelgiant į įrenginio kainą. Kuo įrenginys pigesnis – tuo paslaugos kaina mažesnė. Mokėti už pratęstą garantiją galima dviem būdais: Kartą per mėnesį nedidelėmis dalimis arba už pasirinktą laikotarpį – 1 ar 2 metus sumokant iš karto.

„Tele2“ pasirūpina visa įrenginio tvarkymo grandine – įrenginiai neperduodami trečiosioms šalims, tad užtikrinama aukščiausia paslaugos kokybė.

Paslauga sukurta klientų patogumui

Pratęstos garantijos paslaugą užsisakyti galima įsigyjant įrenginį „Tele2“ salone arba e-parduotuvėje. Anot L. Savicko, paslauga sukurta taip, kad klientas galėtų pats jam patogiu metu užregistruoti įrenginį taisymui „Tele2″ svetainėje.

„Reikia nurodyti, kokiu adresu kurjeris turėtų atvykti pasiimti įrenginį. Sutvarkius, jis bus pristatytas atgal klientui. Taip pat sugedusius įrenginius pristatyti ir atsiimti galima ir bet kuriame „Tele2“ salone. Jeigu įrenginio sutaisyti nepavyks, jis bus pakeistas nauju,“ – aiškina L. Savickas.

Paslaugos sutartį galima nemokamai nutraukti per 30 dienų nuo sertifikate nurodytos išdavimo datos. Taip pat sutartį galima nutraukti, jeigu įrenginys buvo pavogtas, pakeistas nauju pagal gamintojo garantiją arba sertifikate buvo nurodyta klaidinga informacija. Garantija galioja tik vidiniams gedimams.

Naujienos

Verslo Vikingai

Dirbtinis intelektas6 d. prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Nekilnojamas turtas3 mėnesiai prieš

NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”

Dirbti ir vystyti verslą saulėtoje Ispanijoje gali būti ne vieno lietuvio svajonė. Ją prieš šešerius metus įgyvendino Sonata Norkienė, šiuo...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

SPA trenerė, grožio terapeutė Deimantė Gelgutienė: „Tu gali būti tik pavyzdžiu kitiems“

Grožio pasaulyje dirbanti Deimantė Gelgutienė atlieka SPA ritualus veidui ir kūnui, konsultuoja kosmetologes ir SPA centrus. Trenerė savo veiklas derina...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |