Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Pakavimo rinkos lyderė Lietuvoje, įmonė „SOMI”, šiandien pristatė novatorišką iniciatyvą, kuria siekiama parodyti, kaip kokybiškas krovinių pakavimas prisideda prie patikimo transportavimo ir eismo saugumo. Bendrovė vienai dienai iš Danijos atsiplukdė specializuotą simuliacinę laboratoriją, skirtą atkartoti realius eismo įvykius ir įvertinti poveikį siuntai.
„Siekiame parodyti, kaip krovinio stabilumas prisideda prie saugaus eismo keliuose. Netinkamai supakuotas krovinys avarinio stabdymo metu turi savybę judėti į priekį. Pernelyg judėdama į priekį kiekviena paletė, esanti transporto priemonėje, prailgina jo stabdymo kelią, kas gali daryti tiesioginę įtaką incidentams kelyje”, – teigia „SOMI” direktorė Ingrida Slidžiauskienė.
Šiam tikslui sukurtas unikalus imitacinis sunkvežimis atkuria tikrovišką aplinką, rodančią, kaip teisingai supakuotas krovinys atlaiko įvairius scenarijus, palyginti su tais, kurie pritvirtinti netinkamai. Naudojant pažangias technologijas, pavyzdžiui pagreičio takelį, yra atkuriami įvairūs avarijų scenarijai, kurie padeda išmatuoti jėgas, veikiančias krovinį staigiai stabdant ar paslydus kelyje. Tai leidžia tiksliai patikrinti, kaip prekės ir padėklai juda pagal nurodytus parametrus, remiantis skirtingais pakavimo būdais ir priemonėmis. Renginio metu buvo testuojami maisto, gėrimų bei baldų pramonės kroviniai, supakuoti skirtingomis plėvelėmis.
„Be saugumo faktoriaus norime pademonstruoti ir tai, kad teisingai supakavus siuntą ne tik sumažinsime eismo įvykių tikimybę, bet klientams sumažės rizika patirti nuostolių. Simuliacijos parodė, kad kokybiškai supakuotos prekės net ir avarijų metu gali likti nepažeistos, o krovinio nereiks iš naujo perpakuoti”, – pasakojo I. Slidžiauskienė.
Nors iki šiol ES neegzistuoja įstatymai, įpareigojantys laikytis konkrečių krovinių saugos standartų, daugiau nei 30 metų pakavimo versle veikiančios „SOMI” vadovė teigia, kad lyderių pozicija įpareigoja žengti koja kojon su naujovėmis.
„Aktyviai įgyvendindami griežtas testavimo priemones, siekiame nustatyti naują pakavimo rinkos standartą ir užtikrinti, kad mūsų siūlomi sprendimai atitiktų visas saugumo rekomendacijas”, – sako įmonės vadovė.
2022 m. bendras Europos Sąjungos krovininis kelių transportas pervežė daugiau nei 13,6 mlrd. tonų krovinių.
Lyderiaujantis greito elektromobilių įkrovimo tinklas Baltijos šalyse „Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje. Šiuo metu parke veikia 10 itin...
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia viešą konsultaciją dėl naujų teisės aktų projektų, kuriais pertvarkomas elektroninių ryšių išteklių –...
Išvydę policijos automobilį, išmanųjį greitai nusviedėte sau ant kelių? Deja, Australijoje tokia greita reakcija jau nebeapsaugo nuo baudos. Budri dirbtinio...
Velykinis stalas be margučių tikrai neįsivaizduojamas, juk jie yra vienas svarbiausių šios pavasario šventės simbolių. Lengviausia dažyti baltus lukštus, tad...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...