Sekite naujienas

Verslas

Personalo paieškos agentūra „Tribes“ augo keturiskart: plėtė talentų paieškas užsienyje

L

Paskelbta

-

Tiesioginės personalo paieškos agentūra „Tribes“, kuri specializuojasi vadovų ir nišinių kompetencijų profesionalų paieškoje, per pastaruosius metus fiksuoja spartų augimą – pardavimo pajamos nuo 72,7 tūkst. eurų 2022 m. šoktelėjo iki 296,5 tūkst. eurų 2023-aisiais, o 2024 m. pasiekė 299,7 tūkst. eurų.

Reklama

Sėkmės formulė – plėtra į tarptautines kandidatų rinkas derinama su sėkminga vietinių dirbančių profesionalų paieška. „Tribes“ turi patirties pritraukiant talentus į Lietuvos įmones iš Jungtinės Karalystės, JAV, Nyderlandų, Vokietijos, Lenkijos, Vietnamo, Izraelio, Švedijos, Prancūzijos ir kitų šalių.

„Augimas neįvyko per naktį – tai kryptingo darbo tiek su vietine tiek su globalia talentų bendruomene rezultatas. Verslai šiandien nebesitenkina standartiniais sprendimais – jiems reikia žmonių, galinčių atsinešti nestandartinį požiūrį ir strateginę drąsą. Mūsų stiprybė – gebėjimas matyti ne tik CV, bet ir organizacinės kultūros atitikmenis“, – sako „Tribes“ partnerė Dalia Petkevičienė.

Per šešerius veiklos metus „Tribes“ subūrė lojalią klientų bendruomenę – net 80 proc. užsakymų atkeliauja iš sugrįžtančių arba „Tribes“ rekomendavusių įmonių. Agentūra dirba su klientais finansų, fondų valdymo, transporto, gamybos, sunkiosios pramonės, energetikos, fintech, nekilnojamojo turto, mažmeninės prekybos, konsultacijų ir kituose sektoriuose. „Realco“ pradeda nuomininkų paieškas verslo centrui „Hero“

Tarptautinė patirtis – vis aktualesnė

„Tribes“ skelbia, kad apie 30 proc. jų surastų kandidatų turi tarptautinės patirties arba yra grįžę į Lietuvą po darbo užsienyje. Pagal pareigų tipą, agentūros paieškų portfelį sudaro 45 proc. – vadovų, 30 proc. – valdybos narių ir konsultantų, 25 proc. – nišinių kompetencijų profesionalų.

Anot Dalios Petkevičienės, pandemija ir hibridinio darbo modeliai negrįžtamai pakeitė požiūrį į tai, kur ir kaip turi būti dirbama. Be to, auganti šalies ekonomika, didėjantys atlyginimai Lietuvoje atvėrė duris platesnei talentų paieškai. 5 patarimai startuoliams, kaip efektyviai įdarbinti talentus

„Lietuva jau ketvirtus metus iš eilės džiaugiasi teigiama migracijos tendencija – daugiau lietuvių sugrįžta į šalį, nei iš jos išvyksta. Kasmet vidutiniškai grįžta apie 20 000 lietuvių, o vis daugiau tarptautinių talentų prisijungia prie Lietuvos įmonių. Natūralu, kad vis daugiau vadovaujančių pozicijų užima specialistai iš užsienio. Įmonės vis labiau supranta mūsų mažos kandidatų rinkos ribotumą. Vertina tai, kad kandidatų, ypač su sunkiai randamų kvalifikacijų, galima žvalgytis ir užsienyje. Mūsų darbas – surasti juos, įvertinti jų potencialą ir padėti abiem pusėms sėkmingai susijungti“, – pažymi ji.

„Lidl“ lietuviškumo istorija

Reklama

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Verslas14 minučių prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas1 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas5 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams10 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |